Husk meg
Brukernavn
Passord

Sett fra den lyse siden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 nov 06, 00:07
Da virker det som at Eggen sitter som Trener i FFK også neste sesong. Meningene har vært mange og delte. Har det noe å si hva supporterne mener, eller er det klubben som er best egnet til å ta denne avgjørelsen om hovedtrener?
Jeg mener at vi burde se det positive i dette også, nå som det kanskje går mot en sesong til med Eggen.
Jeg sitter alltid med et håp om at det kommer til å bli bedre og minner meg selv om at det tok litt tid for Ferguson og NA Eggen også før lokomotivet satt igang for fullt. Kanskje Eggen har hatt rett i at det mangler en del på den sportlige administrative siden i klubben, og at det ikke bare har vært bortforklaringer og mangel på selvkritikk. Det endelige svaret får vi vel ikke før samme dato om et år fra nå, men vi liker jo å spekulere her inne på forumet.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 nov 06, 08:47
Endret: 08 nov 06, 08:47

Ser med stor optimisme frem til å ha Eggen som hovedtrener i 2 sesonger til!

 

Tror potensialet ligger i å styrke det administrative, få ansatt en håndplukket talentspeider, forbedre treningsforholdene og forbedre støtteapparatet rundt laget slik at Eggen kan bruke energien sin på å være hovedtrener for laget, og ikke alt mulig annet.

 

Tror og håper at mange av de tingene jeg nevner vil falle på plass i tiden fremover og at FFK kan ta enda ett steg mot toppen med Eggen som trener!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 08 nov 06, 09:32
Har vel egentlig ønsket å skifte ut Eggen, men jeg får se på det postitve. Med Eggen som trener spiller vi ihvertfall artig fotball. Hadde vært utrolig digg om han/vi lykkes i år

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 nov 06, 09:38
Dem fleste laga har spilt artig fotball, men det handler også om og ha ett sterkt nok lag til å ikke ligge i gjørma å svømme.. Jeg har også vært negativ til eggen mange ganger, men han må styrke laget ellers blir 2007 lik...

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 08 nov 06, 09:43

Når eposter fra Chelsea blir liggende i månedsvis pga en sykmeldt adm dir...så sier det seg selv at vi har manglet UTROLIG mye på det administrativet planet. Hvis det stemmer at FFK unlot å respondere på to Tarik henvendelser fra Chelsea pga Adm.dir sitt fravær, så burde styret tatt sin hatt å gå, da har de ikke klart å sørge for at klubben har blitt ansvarlig drevet.

Min mening:

Eggen bør absolutt får en sesong til på seg, men må da presetere!

Morgan tror jeg vil gjøre godt for klubben.

 

Styret er jeg skremt over - Formann i FFK klubb/styreleder, bør være det første hode til å rulle...

 

 

 

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 08 nov 06, 09:46

Jeg tror ogs at de sportslige problemene i TL sålangt i stor grad henger på mye annet enn bare Eggen og spillerne.  Vi vet jo at det har vært mye turbulens og klare mangler i administrasjonen.  Jeg har stor tro på at Morgan kan rydde opp her.  Det første han bør gjøre er å fronte klubben litt mer mot byens lokalaviser og stå opp for hovedtreneren.  Det gjorde fex direktøren i Viking helt til dagen Prahl måtte gå og det er det han skal gjøre uttad.  En eventuell debatt rundt treneren skal tas innad uten innblanding fra avisene.

Jeg tror også at årsaken til at FFK er et bunnlag også henger på kvaliteten på spillerne.  FFK er ikke en klubb som kan velge fra samme hylle som Start, VIF, RBK, Brann og LSK, ennå!  Med unntak av Brenne og kanskje Tarik så ser det ikke ut til å være den helt store interessen for å kjøpe noen av våre spillere heller.  I FFK har det hele tiden vært mye turbulens, Start er fex mye tydligere på satsningen enn det FFK er og det er de via Soler og en mer solid organisasjon.  Den kommer, med Morgan.  Han har utrettet mye for Lyn og Morgan har nok ikke begynt å sette skikkelig preg på FFK ennå.

Vi trenger defensiv forsterking samt kanskje en måltyv om ikke det er Vuorinen iløpet av vinteren.  Eggen er en god trener. Jeg håper at vi tidvis kan snuse på 4 plassen neste år.  Se på hvordan Mjelde gradvis har bygget Brann, Eggen bygger FFK og det tar tid.

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3