Husk meg
Brukernavn
Passord

En ting jeg ikke kommer til å savne fra gamle Stadion ...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 06 nov 06, 09:20

Den ELENDIGE stemninga som stort sett har vært i hjemmedelen av Klokkesvingen. Kan i perioder høre en knappenål falle der jo ... Møkkasvingen.

---------------------------

math


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 06 nov 06, 11:05

hehe... endel av Stadion sjela det og da...

på ingen måte uenig....

...men det er kanskje den litt mindre sympatiske delen av ffk publikumment... er nok utvilsomt et medgangspublikum i så måte..

 

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 06 nov 06, 11:23
... jeg kommer ikke til å savne pisselukta under tribunene!

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 06 nov 06, 12:09

O je, har lukta så sykt, både piss og drit under Klokkesvingen. Det beste er "Pisoir"-skiltinga under der da ....

---------------------------

math


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 06 nov 06, 12:49
Opprinnelig postet av remtan

...men det er kanskje den litt mindre sympatiske delen av ffk publikumment... er nok utvilsomt et medgangspublikum i så måte..

 

 

Nå skal du være litt forsiktig min gode mann... Dersom du mener det er dårlig stemning der borte må du jo være en av de som står der? Stadion er nemlig sånn inndelt at hver seksjon for seg høres dårlig ut dersom du ikke står der.. Har mang en kveld kommet hjem og irritert meg over hvor dårlig f.eks PH har vært, men etter å ha settog hørt opptak synes det betraktlig bedre. Lyden bærer dårlig på stadion vettu...

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 06 nov 06, 12:59
Nå veit jeg ikke helt hvem du sikter til, men en av grunnene til at jeg kjenner te stemninga i Klokkesvingen godt er jo seff at jeg har stått der en del sjøl. Er klar over at lyden på Stadion bærer dårlig og at stemning nok oppleves best PH-sida eller på hovedtribunen, men synes jo det er tamt når hele resten av Stadion er med og heier, så kommer det kun noen få brek fra Klokkesvingen ....

---------------------------

math


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 06 nov 06, 13:14
Opprinnelig postet av math

Den ELENDIGE stemninga som stort sett har vært i hjemmedelen av Klokkesvingen. Kan i perioder høre en knappenål falle der jo ... Møkkasvingen.



Slik du fremlegger det, er dette en totalt historieløs påstand.

 

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 06 nov 06, 13:20
Hallo, jeg snakker jo utifra egen i erfaring, og mtp alder så har jeg seff ingen formening om stemning fra tidlig 1900-tall og oppover ...

---------------------------

math


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 06 nov 06, 13:30

Klokkesvingen? er ikke no gæli med den vel ?? Når jeg har vært der har det vært helt topp stemning, når du legger til at det ikke er en forsanger der, folk prøver å følle med på kampen og ikke alle er "ultras"....bra fra den kanten spør du meg, men det gjorde du ikke.

Kansje en ide til neste år...ha en forsanger på hver tribune så vi kan rope til hverandre..he?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 06 nov 06, 13:37
Jeg har da aldri forventa at det skal koke i Klokkesvingen, eller at det skal synges jevnt kampen igjennom, men det er da lov å forvente at man er med og svarer på "Røde og hvite er de beste .." etc? Jeg tror jeg har vært innom stort sett alle tribunedelene på Stadion når FFK har spilt (med unntak av borteområdet selvsagt), og er av den formening at Klokkesvingen er den tammeste tribunen ... Men samma det. Den er historie, og på Værste vil nok stemninga "spre seg" bedre rundt hele ...

---------------------------

math


lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 06 nov 06, 14:07
Engasjementet i klokkesvingen har virket tragisk i de kampene jeg har vært der inneværende, og fjorårets sesong...

---------------------------

"Nå drar vi opp te Traræ, og lengtær åss te ekæ, tell guttæne kåmmer hjem med kongepokaleeeeen!"


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 06 nov 06, 15:05
Står som regel i klokkesvingen med fatter, og det er utvilsomt dårligere stemning der enn på ph og hovedtribunen. men dette kommer av at det som sagt ikke er noen forsangere og folk til å dra i gang der, samt at brorparten er familier og tenåringer som vanligvis blir totalt overdøvet av bortesupporteres konsentrerte gauling. i tillegg hører man som sagt ph knapt i det hele tatt fra den posisjonen, noe som har medført at jeg ofte drar hjem og tenker "faen så sløve ph var i dag" for så å oppleve trøkket på tv. det skal dog nevnes at på semien ble t.o.m klokkesvingen revet med, og lagde et helvetes liv.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 06 nov 06, 15:11

Jeg har bare stått i Klokkesvingen 1 gang i år, det skal sies. Men når jeg sto der mot LSK ble jeg faktisk imponert over hvor bra stemning det var. Spesiellt i 2. omgang når Hoås og FFK ble snytt for en soleklar straffe. Men som sagt, har bare stått der 1 gang i år og vet ikke åssen det er i dem andre kampene.. Står selv på PH til vanlig..

 

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24