Husk meg
Brukernavn
Passord

Dårlig oppførsel av RBK supportere etter Kampen!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 06 nov 06, 00:35
Endret: 06 nov 06, 00:36

Heisann

Ville bare si at jeg synes FFK spilte skjorta ut av RBK omtrent HELE kampen, synd de  ikke fikk mere en ett mål :(

Men etter kampen synes jeg det var mer TRAGISK av RBK supporterne å bråke (Unskyld ordbruket) JÆVLIG UNØDVENDIG! Når man får høre den flotte stadion sangen + taler og litt historie synes jeg det burde vært stille!!! Synes derfor det var SVÆRT PROVOSERENDE når de da synger at "De vil hjem!".... Synes RBK`s supporterklubb burde ha fått et brev/ kommentar på denne oppførselen, spesielt når de vet at det er en spesiell dag for ALLE FFK fans... er ikke hver dag man tar farvell med en nesten 90 år gammel stadio!

Takk Takk!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 nov 06, 00:38
Dette er kommentert i denne tråden.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 nov 06, 00:39
Du hadde nok blitt litt gretten du også, hvis du skulle 50 mil, og ikke rakk toget/bussen/flyet langt ute på kvelden.

Vi må være såpass store at vi skjønner at våre sentimentale saker ikke har appell for absolutt hele verden.

aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 06 nov 06, 00:41
Nei, men det finnes grenser! Da kunne de vel ha blitt sluppet ut fra stadion i god tid før fyrverkeriet osv! Synes fortsatt det var tragisk av de! Min mening!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 nov 06, 01:58
Man burde helt klart ha funnet en løsning slik at RBK-supporterne kunne ha forlatt stadion før fyrverkeriet startet. Har forståelse for at de ikke har interesse av å stå igjen så lenge etter det som for dem faktisk er en ganske ubetydelig fotballkamp... Dette er noe klubben, altså FFK, burde ha tenkt på i forkant.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 06 nov 06, 11:48
Syntes det generelt er mye FFK-styret burde ha tenkt på i forkant om dagen. -INN MED NYTT BLOD

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 06 nov 06, 12:27
Hehe... Enig der, men det har jo seg slikt at når man først har valgt å dra så langt kunne de ha holdt ut i @#!¤ 3 - 4 min som sangen varte og ellers synget når det var fyrverkeri!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 06 nov 06, 12:35

Slutter meg til de som mener det var en tabbe av FFK- ledelsen å tvinge RBK- supportrene til å overvære hyllesten til Stadio`n og oss selv.

Hvis argumentet var sikkerhet jfr. fyrverkeri, så burde man satt dette opp mot sikkerhetsrisikoen ved å sperre bortesupportere inne på en arena hvor hjemmelaget hyllet seg selv. Meget uproft og potensielt farlig.


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 06 nov 06, 12:51
Opprinnelig postet av aleks

Men etter kampen synes jeg det var mer TRAGISK av RBK supporterne å bråke (Unskyld ordbruket) JÆVLIG UNØDVENDIG! Når man får høre den flotte stadion sangen + taler og litt historie synes jeg det burde vært stille!!! Synes derfor det var SVÆRT PROVOSERENDE når de da synger at "De vil hjem!"....

 

Støttes!! greit at det er uproft og sånn, meen... Er litt respektløst, og tror ikke akkurat bussen som kjørte dem ned, kjører tom tilbake De kunne hvertfall ikke bua under sangen!

---------------------------

God bedring, Dagfinn=)


aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 06 nov 06, 13:58
Opprinnelig postet av Anne_ffk
Opprinnelig postet av aleks

Men etter kampen synes jeg det var mer TRAGISK av RBK supporterne å bråke (Unskyld ordbruket) JÆVLIG UNØDVENDIG! Når man får høre den flotte stadion sangen + taler og litt historie synes jeg det burde vært stille!!! Synes derfor det var SVÆRT PROVOSERENDE når de da synger at "De vil hjem!"....

 

 

Støttes!! greit at det er uproft og sånn, meen... Er litt respektløst, og tror ikke akkurat bussen som kjørte dem ned, kjører tom tilbake De kunne hvertfall ikke bua under sangen!

 

Er enig der :D

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 06 nov 06, 18:47

Bare for å gjenta meg selv fra en annen tråd her, FFK og stadionet deres interesserer oss midt i .... Folk vil hjem og ikke bli holdt igjen pga ett patetisk fyrverkeri og ett mikkmakk av en sang. Vi er på kampen av en grunn, en eneste og det er å støtte laget vårt. Men det forstår du vel ikke?

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 06 nov 06, 18:55

Nå skal ikke jeg var bombastisk på dette, men slik jeg har skjønt det var det fyrverkeriet og den avskjeden klargjort med personer i Rosenborg og Kjernen. Jeg har full forståelse for at dette ikke var deres største interesse, men sånn som situasjonen var med sikkerheten, ble det sånn. Og da bør dere trøndere godta dette, og gjøre det beste ut av det og respektere et annet lag.

 

Vi tok for eksempel og ga dere roser, pluss at vi tok bølgen med noen av deres spillere for å gratulere med serien.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 nov 06, 19:07
hehe.. jeg syns bare det var morsomt jeg.. vi må ikke ta oss så jævla selvhøytidelige, må vi?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 06 nov 06, 19:21
Opprinnelig postet av svartoghvit

Bare for å gjenta meg selv fra en annen tråd her, FFK og stadionet deres interesserer oss midt i .... Folk vil hjem og ikke bli holdt igjen pga ett patetisk fyrverkeri og ett mikkmakk av en sang. Vi er på kampen av en grunn, en eneste og det er å støtte laget vårt. Men det forstår du vel ikke?

 

Skulle likt å sett hva du sa hvis LERKENDAL skulle rives og si ja 1000, 1500 FFK supportere sang som Faen under sermonien deres! Dere som drar å ser kampen hadde uansett greid å holdt kjeft den lille perioden! Sier bare en ting jeg! DERE EIER IKKE RESPEKT for andre klubber!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 nov 06, 19:42

Dette kan ødelegge for at Rosenborg mister fairplay tittlen, hvis de skulle komme før oss, eller andre på den listen.

Snakket med en i NFF som sa at dette var ikke fairplay og at det var vanlig at dommerne skrev om slike ting i dommer-rapportene sine.

 

 


aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 06 nov 06, 19:49
Håper virkelig det! Er ikke imot RBK som lag, men litt "oppførsel" burde de ha! Er liksom 17 år og reagerte STERKT på det selv. Skulle hørt de som stod bak meg, voksene folk som ble så forbannet!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 06 nov 06, 20:04

Opprinnelig postet av Husgutt
hehe.. jeg syns bare det var morsomt jeg.. vi må ikke ta oss så jævla selvhøytidelige, må vi?

 

 

AMEN 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 07 nov 06, 17:06
Opprinnelig postet av aleks
Opprinnelig postet av svartoghvit

Bare for å gjenta meg selv fra en annen tråd her, FFK og stadionet deres interesserer oss midt i .... Folk vil hjem og ikke bli holdt igjen pga ett patetisk fyrverkeri og ett mikkmakk av en sang. Vi er på kampen av en grunn, en eneste og det er å støtte laget vårt. Men det forstår du vel ikke?

 

Skulle likt å sett hva du sa hvis LERKENDAL skulle rives og si ja 1000, 1500 FFK supportere sang som Faen under sermonien deres! Dere som drar å ser kampen hadde uansett greid å holdt kjeft den lille perioden! Sier bare en ting jeg! DERE EIER IKKE RESPEKT for andre klubber!

Klarer dere å tromme sammen 1000-1500 til en så lang bortetur da? Og skulle Lerkendal rives, kjempebra. For det nye stadionet ville antageligvis blitt enda bedre. Bonhøv!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 07 nov 06, 17:42
Opprinnelig postet av svartoghvit

Bare for å gjenta meg selv fra en annen tråd her, FFK og stadionet deres interesserer oss midt i .... Folk vil hjem og ikke bli holdt igjen pga ett patetisk fyrverkeri og ett mikkmakk av en sang. Vi er på kampen av en grunn, en eneste og det er å støtte laget vårt. Men det forstår du vel ikke?

Nei

 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 nov 06, 18:07
Endret: 07 nov 06, 18:18
Opprinnelig postet av svartoghvit
Klarer dere å tromme sammen 1000-1500 til en så lang bortetur da?

Nei, vi bryr oss bare om busser. Gjerne til nabobyer. Gjerne til bortekamper. Egentlig er det  ikke så farlig. Bare det er busser. Mange busser. Våre busser. Alle kjæres busser. Busser!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 07 nov 06, 18:15
Opprinnelig postet av svartoghvit
Opprinnelig postet av aleks
Opprinnelig postet av svartoghvit

Bare for å gjenta meg selv fra en annen tråd her, FFK og stadionet deres interesserer oss midt i .... Folk vil hjem og ikke bli holdt igjen pga ett patetisk fyrverkeri og ett mikkmakk av en sang. Vi er på kampen av en grunn, en eneste og det er å støtte laget vårt. Men det forstår du vel ikke?

 

Skulle likt å sett hva du sa hvis LERKENDAL skulle rives og si ja 1000, 1500 FFK supportere sang som Faen under sermonien deres! Dere som drar å ser kampen hadde uansett greid å holdt kjeft den lille perioden! Sier bare en ting jeg! DERE EIER IKKE RESPEKT for andre klubber!

Klarer dere å tromme sammen 1000-1500 til en så lang bortetur da? Og skulle Lerkendal rives, kjempebra. For det nye stadionet ville antageligvis blitt enda bedre. Bonhøv!

Tviler på at så mange gidder å dra. Sodd, regnvær og Elgseter bru er ikke akkurat magneter.  

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 07 nov 06, 18:19
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av svartoghvit
Klarer dere å tromme sammen 1000-1500 til en så lang bortetur da?

Nei, vi bryr oss bare om busser. Gjerne til nabobyer. Gjerne til bortekamper. Men egentlig er det  ikke så farlig. Bare det er busser. Mange busser. Våre busser. Alle kjære busser. Busser!
eh du glemte enda flere busser...og fyrverkeri...og en sang som vi aldri har hørt, og sansynligvis knapt kommer til å høre igjen... hvem var vel på stadion for å se fotball???? Pokker så selvhøytidelig folk er...om vi ikke hadde sperra disse bartemenneskene inne så la gå... Og siden vi er i gang... de som klager på tv2s dekning...hvor stor dekning hadde de på at det var siste kamp på kr.sand stadion? Og sperret de oddrane inne for å leke nyttårsaften der?

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 07 nov 06, 18:19
Endret: 07 nov 06, 18:21

For å være helt ærlig hadde jeg ikke likt å blitt holdt igjen på Lerkendal pga et eller annet som ikke vedrører FFK eller kampen heller. Fult mulig jeg hadde vært med å å synge "Jeg vil hjem" også.   PS er bare ærlig


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 nov 06, 18:39
Opprinnelig postet av svartoghvit

Bare for å gjenta meg selv fra en annen tråd her, FFK og stadionet deres interesserer oss midt i .... Folk vil hjem og ikke bli holdt igjen pga ett patetisk fyrverkeri og ett mikkmakk av en sang. Vi er på kampen av en grunn, en eneste og det er å støtte laget vårt. Men det forstår du vel ikke?




Greit nok.. Jeg ser poenget ditt, men uansett hvor dere piper/synger at der vil hjem så hjelper det ikke en dritt.. Område var avsperret og dere ville uansett ikke bli sluppet ut før uansett hva dere hadde gjort..

---------------------------

Fredrikstad i cupfinale
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 nov 06, 18:43
skjønner ikke folk som klager og syter ass.... hadde heller ikke likt å bli stående værfast på lerkendal.. må jo være lov å ha litt humor...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 nov 06, 19:17

Enig. De kunne hatt såppas respekt å vært stille under sermonien og heller skevet klagebrev til FFK i etterkant...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 07 nov 06, 19:33

Det må være vertsskapet som tar ansver for dårlig planlegging som dette. Hvor vanskelig kunne det ha vært å slippe ut gjestene før vi skulle feire oss selv? RBK fansen hadde da ikke blitt stående utenfor stadion å kope heller? Hvis nå det var problemet?

 

Nei, dette kunne ha blitt gjort bedre. Jeg skjønner godt at RBK fans ikke bryr seg om å feire vår stadion. Jeg mistenker at den underliggende forklaringen er at man ønsket seg helt fulle tribuner også under denne sermonien.

 

Eller var forklaringen at man ikke kunne drøye 15 minutter ekstra så RBK fansen kom seg i bussene først? For da ville det bli sent før vi kom oss hjem selv den kvelden?

 

Det holder uansett ikke å sutre over at RBK-fansen ikke viste oss respekt. Viste vi dem respekt ved å tvinge dem til å bli?



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340