Husk meg
Brukernavn
Passord

GI alt på Ullevaal

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 nov 06, 00:06

Etter å ha vært på feltet idag og opplevd dårlig stemning håper jeg det endrer seg mot cupfinalen...

Vi skal være der og synge og støtte laget som en 12 mann, ikke stå og preke eller ikke gidde å gjøre en dr***... Men nok om dagens kamp og PH innsats..

På Ullevaal håper jeg alle gir ALT og da mener jeg ALT! At vi kommer hese ut av ullevaal, med gullet for hånd, men for at vi skal vinne gull, bør vi ogspå synge, samme om Sandefjord tar først ledelsen eller ikke... drit idet og syng!!

Slik som det var mot Lyn, da leda Lyn, Plankehaugen fortsatte å synge, vi fikk utlikninga,og da feltet sang Fredrikstad ble det mål, det hjelper å synge!

Håper ALLE tar imot oppfordringen min, og gir alt på Søndag fra START til SLUTT... så vi kan feste med seier over Sandefjord!

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 nov 06, 00:46
jeg har plass alene.. MÅ man sitte på henvist plass? for hvis jeg må det, kommer jeg antakeligvis til å ende opp ved siden av 20 stykk sykjerringer.. orkernte drive med solosynging..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 06 nov 06, 13:57
Tror og håper at trykket blir VELDIG mye bedre på Ullevåll på cupfinalen, ingen tvil om det. Men det er tragisk at vi må utenfor byens grenser (og muligens innta noen liten %) for å skape bra trykk på tribunene...

---------------------------

"Nå drar vi opp te Traræ, og lengtær åss te ekæ, tell guttæne kåmmer hjem med kongepokaleeeeen!"


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 06 nov 06, 17:18
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg har plass alene.. MÅ man sitte på henvist plass? for hvis jeg må det, kommer jeg antakeligvis til å ende opp ved siden av 20 stykk sykjerringer.. orkernte drive med solosynging..


Dersom du ikke får avtalt med noen om å bytte plass tror jeg nok det kan komme til bli oppstandelse hos noen dersom noen andre har tatt plassen(-e) de har betalt for. Er det nummererte plasser må man bare finne seg i sitte/stå på sin egen plass.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 06 nov 06, 17:21

Er ikke sikkert at det gjør no om noen flytter litt på seg.

Vi skal jo stå alle sammen ,og da går det jo fint ann å trøkke inn noen til på samme rekka!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24