Husk meg
Brukernavn
Passord

Til uken kan man kjøpe sesongkort

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 nov 06, 22:13
Endret: 05 nov 06, 22:14

Etter det jeg vet skal man starte salget av sesonkort til den nye Stadion til uken.

Det legges ut før og etter cupfinalen i to konsepter.

Synes det er bra at Morgan er tidlig ute med det, FFK har vel ikke vært raskest med å få igang salget.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 nov 06, 22:45
Noen som vet om det er endelig bestemt hvor Plankehaugen blir plassert, og prisen på sesongkort der ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 nov 06, 18:56
Mer informasjon om sesongkortsalget,www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 nov 06, 11:28
Noen som har hørt pressekonferansen ? På radio fredrikstad er det ingenting...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 10 nov 06, 13:04

Leser at prisene på sesongkort vil gå opp...står dog ikke hvor mye plankehaugens-sesongkort vil gå opp eller om det vil gå opp overhodet(det regner jeg jo med).

Noen som vet?

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 nov 06, 13:31
Opprinnelig postet av Mustang

Leser at prisene på sesongkort vil gå opp...står dog ikke hvor mye plankehaugens-sesongkort vil gå opp eller om det vil gå opp overhodet(det regner jeg jo med).

Noen som vet?


Det står jo over alt...

F.eks www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 10 nov 06, 17:50
Endret: 10 nov 06, 17:59
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Mustang

Leser at prisene på sesongkort vil gå opp...står dog ikke hvor mye plankehaugens-sesongkort vil gå opp eller om det vil gå opp overhodet(det regner jeg jo med).

Noen som vet?


Det står jo over alt...

F.eks www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 nov 06, 20:39

Til Fredag legges det ut sesongkort til de som hadde sesongkort denne sesongen. Her blir det vel prinsippet først til Mølla(Aristkraten) får best plass? Når åpner Aristokraten på morgenen? Må vi betale kontant? Noen som vet?

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 nov 06, 20:53
For de som kjøpte peke-på-setet-sesongkort blir det ettersendt faktura. Aristokraten tok ikke i mot kontantbetaling. Da er det kanskje en viss mulighet for at det er tilfelle nå også.

Kvalifisert gjetting fra min side.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 nov 06, 21:19
Endret: 29 nov 06, 21:20

Da jeg spaserte forbi Aristokraten i Torvbyen for to dager siden, så la jeg merke til et skilt hvor det sto;

"Sesongkort må betales kontant", (eller noe lignende).

Presiserer at dette gjaldt sesongkort for medlemer i Plankehaugen.

 

Vet ikke hvordan praksisen blir til fredag.

Dog er det vel verdt å nevne at det tilkommer et billettgebyr på kr. 150,- pr. sesongkort.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 29 nov 06, 22:12

Jeg tror ikke de har kortterminal i Torvbyen, derfor må man nok betale kontant der.

 

Jeg kjøpte seongkort til PH feltet på Aristokraten på mandag, og da betalte jeg med kort. Så det er helt sikkert mulig på fredag også.


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 29 nov 06, 22:50
Har spurt de på aristokraten om det tidligere, og i følge den tilbakemeldingen de kom med da så ble det sendt ut faktura på sesongkort. Får håpe det fortsatt stemmer.

Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 30 nov 06, 18:02

Opprinnelig postet av mayadan
Har spurt de på aristokraten om det tidligere, og i følge den tilbakemeldingen de kom med da så ble det sendt ut faktura på sesongkort. Får håpe det fortsatt stemmer.

 

Det blir nok ikke sendt ut noen fakturaer i år, de vet jo ikke hvor folk vil sitte på den nye stadion! Så da må man nok ned på Aristokraten og kjøpe sesongkortet der.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 nov 06, 18:57
Opprinnelig postet av Marie

Opprinnelig postet av mayadan
Har spurt de på aristokraten om det tidligere, og i følge den tilbakemeldingen de kom med da så ble det sendt ut faktura på sesongkort. Får håpe det fortsatt stemmer.

 

Det blir nok ikke sendt ut noen fakturaer i år, de vet jo ikke hvor folk vil sitte på den nye stadion! Så da må man nok ned på Aristokraten og kjøpe sesongkortet der.

Ehhh, du møter jo opp og velger hvos du vil sitte så blir du registrert og faktura kommer i posten,hehe, verre er det ikke. Faktura kommer.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 des 06, 01:12
Opprinnelig postet av Marie

Jeg tror ikke de har kortterminal i Torvbyen, derfor må man nok betale kontant der.

 

 

Stemmer. Jeg betalte Plankehaug-sesongkortet mitt  + medlemskapet i PH for 2007 kontant i Torvbyen om mandan. 1600 spenn takk.... 1300 for kortet, 150 for PH-medlemskap og 150 i gebyr...

 

Hvorfor i helvete er det gebyr på salg av biletter/kort ??? . Må vi betale for å kjøpe og ? Merkelig opplegg...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 des 06, 07:10

Er det noen som vet hvor mange sesongkort medlemene av Plankehaugene har kjøpt siden mandag?

 

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 des 06, 15:08

Var nede å sikret meg sesongkort. Jeg var blandt de første i køen på Aristokraten. Kan vel si at felt C var full.

Felt M,N,O,P var fulle sånn ca mellom rad 5 til og opp til rad 17. Stolpene står ved rad 13.....så det ser ut som de beste plassene alerede er fulle nå. Glad jeg fikk plass på felt M rad 6.

Nå er det bare å vente på den mest spennende sesongen jeg noensinne har vært med på som FFK-supporter

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 01 des 06, 17:07

Jepp, var selv tilfeldig innom Aristokraten i dag ca. kl. 12:30.

Der ble undertegnede opplyst om at det var tre timers ventetid på å bli servert, eller sagt på en annen måte;

...kølapphelvetet var tilbake.

Forlot derfor åstedet raskest mulig.   

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 01 des 06, 22:16

herregud! hvor mange billetter er det som er holdt av til sponsorer osv egentlig! kjøpte 4 ses kort i dag, men fikk jo kjapt se at halve stadion var reservert.

forkjøpsrett my ass... ffk begynner å bevege seg bort fra folket i ekspressfart. fortsetter dette, blir det enkeltbilletter til 08 sesongen. er jo ingen fordeler med sesongkort heller, annet enn man er sikret billett.

satt faktisk med en bedre følelse i fjor, etter å ha kjøpt sesongkorta enn i år, og det hadde jeg aldri trodd.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24