Husk meg
Brukernavn
Passord

Av med hatten for Pål André Czwartek

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 05 nov 06, 22:16

Det er utrolig godt med spillere som er trofaste på laget sitt. Både klubben og vi supportere burde være flinkere til å gi honnør til gamle "slitere". Ære være PAC.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 nov 06, 00:20
Opprinnelig postet av Holters

Czwartek blir i FFK eller legger opp, det har han selv sagt. Eggen har innstilt ovenfor styret at han vil ha med Czwartek videre. Om Czwartek fortsetter som fotballspillere blir en helhetsvurdering han skal ta etter sesongen,. Han har permisjon fra jobben dette året, har blitt far og både han og kona jobber mye på ugunstige tidspunkt. Derfor vil bare tiden vise hva han bestemmer seg for. Jeg tipper han er FFK-spiller til året. De er i dialog og skal forhandle sesongslutt.


Hvis Pål André gir seg nå gir han seg sannelig mens han er på toppen, for jeg har aldri sett han bedre enn de siste matchene til FFK denne sesongen.

Det virker som om det har løsna litt for hans offensive evner også, for han er nå initiativrik, går på løp, slår fine innlegg, og vi vet fra før at han defensivt ikke står tilbake for mange andre i landet på den plassen. Tempo er hans sterkeste side, og det er derfor han har klart overgangen fra 2.div.

Pål André bør absolutt befinne seg i troppen neste år, og da ser altså jeg totalt bort fra den premien en skal ha for å være tro mot en klubb på den forbilledlige måten som han står for.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340