Husk meg
Brukernavn
Passord

Forbedringer på forumet.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 okt 06, 21:11
FFKgutten har en rekke ganger vist meg via msn en lang liste over bedringer han vil ha her på forumet. Anbefaler en av moderatorene å ta kontakt med ham så han får overlevert den til dere så jeg får litt fred....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 okt 06, 21:14
Det er bare å poste den her, sende PM eller en mail på support@ffksupporter.net, så skal jeg gledelig se på det. Konstruktive forslag til forbedringer tas alltid imot med åpne armer!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 okt 06, 21:18
Vet da det, men må da fiske den ut fra msn-loggen min...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 okt 06, 21:42
Opprinnelig postet av Bob Page
Vet da det, men må da fiske den ut fra msn-loggen min...


Hvis han klarte å ramse opp disse til deg, så kan han vel ramse opp det for de bak siden også? Ellers så er det vel ikke sååå vanskelig å fiske i msn-loggen, kommer jo helt an på hva du bruker som agn...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 okt 06, 21:57
Endret: 31 okt 06, 21:59

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Bob Page
Vet da det, men må da fiske den ut fra msn-loggen min...


Hvis han klarte å ramse opp disse til deg, så kan han vel ramse opp det for de bak siden også? Ellers så er det vel ikke sååå vanskelig å fiske i msn-loggen, kommer jo helt an på hva du bruker som agn...

Hehe, prøver å fortelle ham at skal fortelle det her, men ser ikke ut til å gå inn...

Fant forresten ut at loggen var avslått hos meg....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 18 nov 06, 15:22
Joda, hadde tenkt til å poste det her Bob, men det ble aldri noe av gett. Ungdommen er for lat i disse dager...

Tenkte på et litt mer oversiktlig forum. Slik det er nå er det 5 kategorier, og under disse blir det postet alt mulig rart. Om det forsatt kunne vært 5 kategorier, men lagt forskjellige temaer under hver kategori igjen. Kanskje som på United- forumet... http://forum.united.no/phpbb/ Det er oversiktlig.

Også i tillegg tenkte jeg at det kanskje kunne blitt litt dekning av kampene. Om dere f.eks. legger ut høydepunkter fra hver kamp (for nedlasting), bilder har vi fra før på galleriet så det er greit, men at dere kanskje også kunne lagt ut intervjuer? Om dere evnt. legger ut intervjuer fra Radio Fredrikstad (vet ikke om dere har rettighetene til det?) eller om noen tar på seg jobben og gjør det selv, får dere bestemme. Men jeg savner litt av dette.

www.fredrikstadfk.no og www.plankehaugen.no har lagt ut sanger, så da trenger ikke dere gjøre det... Men det er altså litt av det jeg savner. Oppgradering av forumet burde være en enkel sak, det kan dere ganske enkelt gjøre med phpBB (http://phpbb.no/).

Og litt off- topic: Bob, jeg har strengt tatt ikke maset så veldig mye på deg ang. disse ønskene? Jeg har spamet deg litt på msn ja, men det har gitt seg. Det var først og fremst i sommer... Agree?

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 nov 06, 15:30
Jeg synes det blir mer uryddig enn ryddig av å opprette flere underkategorier til forumene.

Og vi har selvsagt ikke rettigheter til å legge ut høydepunkter fra kampene på sidene. Det er bare TV2/Telenor som har rett til det - og det har de betalt masse for. Det eneste vi kunne ha gjort, er som f-b.no, å ha video-intervjuer og annet som foregår før eller etter kampene. Men det har vi ikke ressurser til.

Angående videreutvikling av forumet, så får andre svare for det. Men dette forumet er i hvert fall bygd opp helt fra bunn og er sånn sett unikt. Det er ikke phpBB - og akkurat det er jeg glad for. De som koder forumet klarer sikkert å opprette flere kategorier, men min beskjed til de gutta har hvert fall vært at jeg ikke ønsker det.

Vi setter stor pris på slike konstruktive tilbakemeldinger. Kommer nok flere svar fra de andre!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 nov 06, 15:32
Endret: 18 nov 06, 15:33
Opprinnelig postet av FFKgutten
Tenkte på et litt mer oversiktlig forum. Slik det er nå er det 5 kategorier, og under disse blir det postet alt mulig rart. Om det forsatt kunne vært 5 kategorier, men lagt forskjellige temaer under hver kategori igjen. Kanskje som på United- forumet... http://forum.united.no/phpbb/ Det er oversiktlig.


Neppe rette person til å svare på dette, men er det egentlig nødvendig å dele opp forumet i underkategorier? Dette er jo tross alt et forum for FFK, og det som omhandler klubben blir samlet et sted ser jeg ikke på noe uoversiktelig, ei heller ser jeg noe behov for å dele opp de andre forumene, da disse egentlig ikke har noen stor betydning her inne. Og i mine øyne så fører bare flere underkategorier til at flere poster i feil kategori. Kunne vært enig om dette var et forum som hadde flust av brukere som gjorde at det var behov for å dele alt opp, men det er vel aldri mer enn 5 aktive tråder som går samtidig, og det burde ikke være så vanskelig å følge med på.


Det blir noe helt annet om man tar turen til VGD, der man kan finne flere sider bakover hvor diskusjonene ennå er aktive, men her finner man jo tross alt diskusjoner på den første siden som ikke har vært diskutert på flere dager. Jeg vil i hvert fall heller ha fem katergorier hvor alt er samlet og en del diskusjoner, enn at jeg må klikke inn på en haug med underkategorier for å finne én og én diskusjon som er aktiv.

Men det er mine tanker om dette da

... og igjen som er det en som er kjappere enn meg på tastene...

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 18 nov 06, 15:48

Skjønner dere ikke har rettighetene, men er det lov å filme selv? http://www.youtube.com/watch?v=k01iWVZJPp8 Det er ikke så bra kvalitet på filmen. Uansett, det er vel noen som har et videokamera liggende og kan filme? Om en filmer fra langiden og en fra PH så mener jeg det ville blitt bra nok, hvertfall bedre enn ingenting.

Og det er noen filmer på youtube, http://www.youtube.com/results?search_query=plankehaugen&search=Search, jeg vet ikke om noen her har lagt de ut, men om det kunne gått an å laste de ned (vet noen hvordan)?

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 18 nov 06, 15:52
Endret: 18 nov 06, 18:30

Opprinnelig postet av FFK1903
Jeg vil i hvert fall heller ha fem katergorier hvor alt er samlet og en del diskusjoner, enn at jeg må klikke inn på en haug med underkategorier for å finne én og én diskusjon som er aktiv.

Det er ikke snakk om "en hag med underkategorier". Det er FFK - Overgangsmarkedet/ Ryktebørsen/ Spillerstallen/ Kampreferat/ "Følg kampen Live"/ Stadion/ Diverste (alt annet ang. Fredrikstad Fotballklubb).

Jeg mener i hvertfall et organisert forum er bedre enn et uorganisert forum..

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 nov 06, 16:21
Opprinnelig postet av FFKgutten
Skjønner dere ikke har rettighetene, men er det lov å filme selv?

Nei, det er stengt ulovlig å filme kampens gang. Det eneste som er lov er å filme tribuneliv, intervjuer før og etter kamp, og lignende saker. Å legge ut bilder fra kampens gang, spillere i bevegelse, scoringer og mer uten tillatelse fra de som eier rettighetene kan medføre alvorlig straff og himmelske bøter.

Dessuten har vi ikke ressurser til å drive med dette. Derimot om du eller noen andre kunne tenke seg dette, så skal vi klare å legge til rette for å legge ut filmer på ffksupporter.net, men da trenger vi noen som stiller opp med videokamera, redigerer opptakene og faktisk tør intervjue ledere og spillere.

Vi har prøvd mange ganger å få flere folk inn i redaksjonen. Det er ikke lett!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 nov 06, 16:26
Opprinnelig postet av FFKgutten
Jeg mener i hvertfall et organisert forum er bedre enn et uorganisert forum..

Vi har hatt denne diskusjonen tidligere og flertallet ønsket ikke å stykke opp forumet på denne måten. Det viser seg at det senker aktiviteten og gjør det vanskeligere å finne relevante tråder. Samtidig blir det vanskeligere for brukerne å holde seg oppdaterte når man må lete igjennom haugevis av forskjellige kategorier selv om alle kategoriene egentlig omhandler det samme temaet - nemlig FFK.

Det var i alle fall ønsket den gang. Jeg tviler på at det har endret seg vesentlig, selv om aktivitene har økt. De fleste diskusjoner flyter litt over i hverandre og det vil være vanskelig å plassere alle tråder innenfor slike kategorier. Dessuten har vi ikke så stor aktivitet på dette forumet at det er nødvendig.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 18 nov 06, 20:07
Jeg skulle ønske det var en slags "siste døgn" -knapp. Siste 50 fungerer dårlig da den tar for seg siste 50 poster og ikke siste 50 tråder.


---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 nov 06, 20:13
Opprinnelig postet av kenneth
Jeg skulle ønske det var en slags "siste døgn" -knapp. Siste 50 fungerer dårlig da den tar for seg siste 50 poster og ikke siste 50 tråder.

Dette var ikke så dumt egentlig...

Vi har tidligere tenkt på å lage siste XX poster og siste XX tråder, men det du skriver over er også en god løsning.

Det beste, som jeg drømmer og har mast om til Henning, er å få et eget ikon foran de trådene som har hatt aktivitet siden du sist var inne på siden / oppdaterte siden. En rekke forum har denne funksjonen og jeg håper Henning forsøker å få til noe slikt! Da kan man lett se på forumoversikten om det har kommet nye innlegg og hvilke tråder som har nye innlegg.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 18 nov 06, 20:33
Fiks ikona så skal jeg se på det.

---------------------------

Sjefskodærn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 nov 06, 21:16
Endret: 21 nov 06, 02:42
Vi fortsetter i denne tråden.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3