Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 18 17

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 des 06, 12:26
Endret: 09 des 06, 12:29
Opprinnelig postet av paco
jeg trodde det var morgan som hentet dem,men som du sier så tok jeg feil.selvfølgelig har eggen som er trener sett disse spillerne i aksjon før han bestemte seg for kjøp.er jo derfor jeg lurer på hvorfor de ikke får muligheten,eggen sa jo før sesongslutt at skulle det komme spillere så skulle de rett inn og forsterke stallen???

Vi har vært heldige med panikkjøp en del sommere på rad, men en gang så måtte flyten ta slutt. Før eller siden så måtte man handle inn spillere som viste seg å ikke holde mål når man år etter år handler inn på denne måten for å redde seg ut av nedrykkssumpen. Dessverre kan det hende at flyten tok slutt denne sommeren, selv om jeg synes at klubben er altfor tidlig ute med å avskrive spillerne. Spesielt Stadheim.

Morgan Andersen uttalte til meg angående Gardar Johannsson (som kommer i januar) at FFK bare måtte ha inn en spiss til i sommer, da de ikke hadde noe backup for Toth. Hoås var nemlig skadet. Jeg tolker det dithen at Vuorinen var tredjevalget (etter islendingen og Stephen Ward) og ble hentet inn i frykt for skader på Toth. Når juniorspillere (og andre som har sett FFK2-kamper) er utrolig kritisk til Vuorinen (for å ikke snakka om Multaharju), så blir jeg også skeptisk, selv om jeg var utrolig positiv når Vuorinen først kom til klubben med sin imponerende scoringsstatistikk.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 des 06, 12:28
Opprinnelig postet av paco

selvfølgelig har eggen som er trener sett disse spillerne i aksjon før han bestemte seg for kjøp.er jo derfor jeg lurer på hvorfor de ikke får muligheten,eggen sa jo før sesongslutt at skulle det komme spillere så skulle de rett inn og forsterke stallen???



Kanskje de ikke hadde formen inne? (Som med Toth?)
Kanskje de ikke klarte å tilpasse seg spillestilen raskt nok?
Kanskje de rett og slett ikke var så gode?
Kanskje de fikk skader/småskader?
Kanskje de andre spillerne fikk "ny giv" med konkurranse og viste seg frem som bedre?

Det er mange ting som kan skyldes at en spiller ikke går rett inn på laget. Men når det ble såpass mange som det vi faktisk endte opp med er det jo unektelig rart at ikke en av dem faktisk tok en førstelagsplass.

Tamas er unntaket, siden han spilte alle kampene - men det skyldtes jo skade og ikke fordi han var bedre enn Bertie...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 des 06, 07:47
Endret: 10 des 06, 08:08

Patrick skal mistrives i FFK, noen som har hørt det?

Dette står å lese på www.svenskafans.com/fotboll/ifkgoteborg/forum.asp 

zapio/ Sägs att han inte trivs i Norge och att han därför inlett någon typ av samtal med DIF. Håkan Mild ska då ha hört av sig i samma ärende och fått höra att DIF:s intresse pågått en tid. Gerrbrand vill säkerligen ha en saftig lön för att flytta hem, men samtidigt har IFK inte ersatt Kalle/Wendt än som jag ser det...

 

Envisa rykten påstår att Totte Gerrbrand är på gång till DIF i sommar. Detta enligt en bekant som läser på 114 33 (ett Dif-forum). Där är det en polare till Totte som skrivit om detta, sanningshalten har jag inte den blekaste om.

www.svenskafans.com/fotboll/bajen/forum.asp


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 des 06, 08:22
Endret: 10 des 06, 08:24

Ellers går det rykter om at Rami har trent med Hammarby i følge www.svenskafans.com/fotboll/bajen/forum.asp

 

Ingen anning. Har inte hört ryktet innan ens. Men Rami låter för bra för att vara sant - och varför skulle han behöva testas?


än går det vågor: tänkte på det jag med. syntes att lasse ljög. kan kunde inte hålla sig.

visst är det Rami som det ryktas om som har tränat?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 des 06, 09:35
Opprinnelig postet av Patrioten

Ellers går det rykter om at Rami har trent med Hammarby i følge www.svenskafans.com/fotboll/bajen/forum.asp

 



Kanskje Rami er hjemme for å pleie omgang med familien - og passer på å holde formen ved like igjennom å trene med Hammarby? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 des 06, 10:51

Håper ikke det stemmer at Patrick misstrives her! Trur nok han blir værende også neste sesong!

 

Rami tviler jeg på at er på vei til Sverige! Han har gjort det bra her og neste år kan han vise seg fram i uefa cupen for Fredrikstad!! Han er nok bare hjemme nå ja, FFK har jo ferie denna måneden. Ser bare på det som positivt at han trener på et så høyt nivå når han har ferie..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 des 06, 10:54
Endret: 10 des 06, 10:59
Husk på at sønnen betyr mye for han og han bor i Stockholm. Selv om han er hos han en uke i månden, klart han vil se sønnen mer. Det er kanskje noe av grunnen til ryktespredringen rundt han?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 des 06, 11:08
Opprinnelig postet av ffkmufc

Håper ikke det stemmer at Patrick misstrives her! Trur nok han blir værende også neste sesong!

 

Rami tviler jeg på at er på vei til Sverige! Han har gjort det bra her og neste år kan han vise seg fram i uefa cupen for Fredrikstad!! Han er nok bare hjemme nå ja, FFK har jo ferie denna måneden. Ser bare på det som positivt at han trener på et så høyt nivå når han har ferie..

 

Kjenner til en som driver et nettsted i Sverige som også hadde hørt de samme ryktene, han skulle ringe til Patrick for å høre hans versjon.

Nå er det bare å holde tummarna for at det ikke er noe i ryktene.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 des 06, 02:43
Endret: 13 des 06, 02:44

Er det noe som vet noe om Max von Schleebrügge som spiller på Hammarby? Her blir han beskrevet som rask og hodesterk midtstopper, som også kan spille venstreback, må jo være perfekt å ha en midtstopper som også kan steppe inn for Bertelsen? En rask midtstopper er jo i grunn det vi er ute etter, at han er hodesterk i tillegg betyr jo bare at også han kommer til å score to mål i cupfnalen...

 

Ganske så morsomt navn også på fyren, men skulle gjerne visst noe mer om han, og jeg tror jeg vet hvem som klarer å fiske opp alle opplysninger om vedkommende, inkludert hvilken skostørrelse undulaten hans bruker. Patrioten, tar du saken?


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 13 des 06, 12:22
Endret: 13 des 06, 12:37

Opprinnelig postet av FFK1903
Er det noe som vet noe om Max von Schleebrügge som spiller på Hammarby? Her blir han beskrevet som rask og hodesterk midtstopper, som også kan spille venstreback ....

 

Søkte litt på nettet på Max von Schlebrügge og tror nok ikke han blir en billig spiller. Han har akkurat blitt tatt ut på det Svenske landslaget som skal reise til Sør-Amerika 18. Januar. Men denne troppen kan kalles en B-tropp da det kun er med spillere fra Skandinavia. Nannskog er med. Schlebrügge har også 4 kamper på landslaget fra før.

 

Han er også sterkt ønsket av FCK i tillegg til at Hammary gjerne vil beholde ham. At FFK skal kunne konkurrere med FCK er vel mindre realistisk. Les her: http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,2789,929318,00.html og her http://avisen.dk/svensk-forsvarer-soegelyset-hos-fck

 

Mod: Rettet om den lange linken og ikke minst siteringen som hadde løpt løpsk

 

 

 

 

 

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 des 06, 17:10
Endret: 13 des 06, 17:11
Kunne Lago vært noe for FFK?

Han virket som en spillende stopper i Rosenborg, og fikk vel aldri helt de sjansene han fortjente.

http://www.fxt.no/article834394.ece

Edit: Glemte i farten at han kom fra Uruguay, dvs utenfor EU, så da er det nok rimelig uaktuelt.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 des 06, 19:16

Kunne tenke meg Fredik Berglund i FC København. København har vist tenkt å kjøpe enda en spiss. Hører at Berglund ikke trives. Ikke en billig spiller,men skal vi ha en spiss med målgaranti,så er dette et godt alternativ.

Hadde FFK hentet han ,så hadde jeg tatt frem

 

Flere Svensker.

Her er en liste over svensker som er benket i div. utenlanske klubber.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,951640,00.html

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 14 des 06, 11:44
Endret: 14 des 06, 11:45

Hva med Ørjan Låstad i Løv Ham? Han er rask, skåret 14 mål for Løv Ham i fjor, og en lang periode toppskårer i 1. div.


Hadde han spilt på et av topplagene tipper jeg han hadde skåret mer enn Ringberg gjorde for oss. Dessuten er han rimelig (1 million), han kjenner norsk fotball (i motsetning til Finnen).
Trur han kunne være et bra alternativ til Toth på topp.

http://fotball.bt.no/forstediv/article69561.ece


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 des 06, 12:22
hva driver Ole Tobiassen med nå egentlig? Vet han ikke er i Sandefjord ihvertfall.. hjemme i Danmark? Hvordan gjorde han det for SF? Han var vel en av "stjernene" på årets SF lag?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 des 06, 12:38
Opprinnelig postet av Funk1

Hva med Ørjan Låstad i Løv Ham? Han er rask, skåret 14 mål for Løv Ham i fjor, og en lang periode toppskårer i 1. div.


Hadde han spilt på et av topplagene tipper jeg han hadde skåret mer enn Ringberg gjorde for oss. Dessuten er han rimelig (1 million), han kjenner norsk fotball (i motsetning til Finnen).
Trur han kunne være et bra alternativ til Toth på topp.

http://fotball.bt.no/forstediv/article69561.ece

 

Synes du virkelig vi bør hente ennå mer stallfyll??? Tror du virkelig ikke at Toht og Hoås hadde scoret tilsvarende, om ikke mer mål i Adecco??

 

Blir nesten litt grinete av slike innlegg, vi har vel ambisjoner? Eller vil vi fortsatt være bånnlag?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 des 06, 15:41

www.fkspartasarpsborg.no/nyhet.asp?id=1452

Are er klart for Sparta i 2 år! Bra å bli kvitt stallfyll!

Lykke til videre Are!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 14 des 06, 16:31

Vårt primære mål må selvfølgelig være å skaffe en allround stopper til å demme opp bak. Men jeg tror faktisk Låstad er et bedre offensivt kjøp enn diverse finner, islendinger og annet rask Mr. Andersen har klart å riste ut av ermet.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 des 06, 16:42
Opprinnelig postet av Funk1

Vårt primære mål må selvfølgelig være å skaffe en allround stopper til å demme opp bak. Men jeg tror faktisk Låstad er et bedre offensivt kjøp enn diverse finner, islendinger og annet rask Mr. Andersen har klart å riste ut av ermet.

morsomt og ha slike som deg på forumet,tror du må ta tilbake mye av det raske som kommer fra munnen din når sesongen starter hehe

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 14 des 06, 16:44

Kjempegodt nytt for oss at Tronseth blir med videre, det er nok det beste for alle parter. Men han er da visselig klar for Sparta, ikke SFK som det heter i overskriften deres.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 des 06, 16:48
Opprinnelig postet av Sarpingen
Kjempegodt nytt for oss at Tronseth blir med videre, det er nok det beste for alle parter. Men han er da visselig klar for Sparta, ikke SFK som det heter i overskriften deres.


Tometo, tomato. Poteto, Potato.


Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 18 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3