Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - RBK **Sesongavslutning**

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 nov 06, 00:42
Opprinnelig postet av svartoghvit

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Espen
Riktignok hører jeg takk-for-alt-sangen via Radio FB i London - men er det virkelig RBK-supportere jeg hører som prøver å ødelegge dette for oss? Fy faen for noen jævlige barte-dritter.


Reagerte på det selv.
Herregud så jævli smålig det er av RBK-supporterne å prøve å ødelegge denne feiringa.

Vi driter i feiringa deres, vi vil ut av stadion og hjem etter kampen. Det var folk som skulle rekke fly, tog etc og en buss som skulle til Trondheim. Når vi blir holdt igjen på denne måten må dere regne med slikt å tåle det og ikke være så utrolig selvhøytidelige pga at dere har redda plassen og skal rive ett stadion!

 

Dere viste at dette var siste kamp på Fredrikstad Stadion og burde regnet med at det ble en markering etter kampen og booka tog/fly/buss etter det. Vi er da ikke selvhøytidige om vi vil feire at vi har berga plassen og at vi har spilt siste kamp på Gamle Fredrikstad Stadion. Det er da heller dere som er selvhøytidelige som griner etter gull hvert år, og sparker treneren hver gang det butter litt imot...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 06 nov 06, 00:50
Opprinnelig postet av Bob Page
Dere viste at dette var siste kamp på Fredrikstad Stadion og burde regnet med at det ble en markering etter kampen og booka tog/fly/buss etter det. Vi er da ikke selvhøytidige om vi vil feire at vi har berga plassen og at vi har spilt siste kamp på Gamle Fredrikstad Stadion. Det er da heller dere som er selvhøytidelige som griner etter gull hvert år, og sparker treneren hver gang det butter litt imot...

 

Eh...

Det er vel normalt at man kan forvente å kunne forlate en stadion under eller rett etter en kamp ?

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 06 nov 06, 01:37
selvsagt driter bortesupporterne i vår feiring, fullstendig forståelig.

kanskje de som planla dette er like små som de som syter her inne over tv2s dekning og faktisk trodde bortesupporterne elsket ffk såpass at de ikke hadde noe imot å bli holdt igjen ...

kommer sikkert som en nedtur for noen, men det er bare her nede vi bryr oss om ffk.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 06 nov 06, 01:39

Må vel si meg enig i at det er litt underlig at Rosenborgsupporterne måtte bli igjen for at FFK skulle få feiret sitt. Trengtes det ekstra publikum, eller hva?

 

Man visste jo at de som kom reisende fra Trondheim denne søndagen gjerne ville tilbake samme kveld, og at det er en lang reise. Så dette kunne vært gjennomført en del bedre.

 

Hva var grunnen til at man holdt dem igjen? Sikkerhetsgrunner? Det er jo helt på trynet å provosere et langtreisende bortepublikum ved å holde dem tibake etter kampslutt, og så hevde at man gjør det av hensyn til sikkerheten.

 

Det er jo bra at RBK-supporterne er skikkelige folk, så det ikke ble bråk av dette.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 06 nov 06, 02:03

Opprinnelig postet av torkr


kommer sikkert som en nedtur for noen, men det er bare her nede vi bryr oss om ffk.

 

Ikke for å være selvhøytidelig, men fullt så ille tror jeg ikke det er. Men det er nok bare FFK-supportere som bryr seg om den gamle stadion, den er grei.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 06 nov 06, 02:04
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Må vel si meg enig i at det er litt underlig at Rosenborgsupporterne måtte bli igjen for at FFK skulle få feiret sitt. Trengtes det ekstra publikum, eller hva?

 

Man visste jo at de som kom reisende fra Trondheim denne søndagen gjerne ville tilbake samme kveld, og at det er en lang reise. Så dette kunne vært gjennomført en del bedre.

 

Hva var grunnen til at man holdt dem igjen? Sikkerhetsgrunner? Det er jo helt på trynet å provosere et langtreisende bortepublikum ved å holde dem tibake etter kampslutt, og så hevde at man gjør det av hensyn til sikkerheten.

 

Det er jo bra at RBK-supporterne er skikkelige folk, så det ikke ble bråk av dette.

 

Enig.

 

Jeg vil faktisk hevde at hvis noen av RBK-supporterne ble nektet å forlate arenaen og samtidig kan dokumentere at de har lidt et økonomisk tap grunnet forsinkelsen, herunder tog , fly etc., så har de faktisk en meget god sak hva gjelder et eventuelt erstatningskrav mot organisasjonsansvarlig klubb.

 

Men generelt så synes jeg de tok det med god humor,

...jeg fikk meg i alle fall en god latter :-)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 nov 06, 04:27

Når vi først er inne på erstatning, så bør FFK vel sende erstatnigskrav til RKB-supporterene for boten de får fra NFF pga blussing på tribuna da ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 nov 06, 08:03
Opprinnelig postet av Bob Page
 

Dere viste at dette var siste kamp på Fredrikstad Stadion og burde regnet med at det ble en markering etter kampen og booka tog/fly/buss etter det. Vi er da ikke selvhøytidige om vi vil feire at vi har berga plassen og at vi har spilt siste kamp på Gamle Fredrikstad Stadion. Det er da heller dere som er selvhøytidelige som griner etter gull hvert år, og sparker treneren hver gang det butter litt imot...



ufattelig smålig du er, Bob Page. For jeg er 100% sikker på at du hadde fløyet opp i drittsinne dersom en eller annen RBK-vakt hadde nekta deg å forlate Lerkendal når du skal avgårde for rekke et fly eller tog sørover...

Hvis ikke du forstår det er det jaggu skralt med forståelse for andre.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 06 nov 06, 08:13
Opprinnelig postet av svartoghvit

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Espen
Riktignok hører jeg takk-for-alt-sangen via Radio FB i London - men er det virkelig RBK-supportere jeg hører som prøver å ødelegge dette for oss? Fy faen for noen jævlige barte-dritter.


Reagerte på det selv.
Herregud så jævli smålig det er av RBK-supporterne å prøve å ødelegge denne feiringa.

Vi driter i feiringa deres, vi vil ut av stadion og hjem etter kampen. Det var folk som skulle rekke fly, tog etc og en buss som skulle til Trondheim. Når vi blir holdt igjen på denne måten må dere regne med slikt å tåle det og ikke være så utrolig selvhøytidelige pga at dere har redda plassen og skal rive ett stadion!



Skjønner deg forferdelig godt. Dette var dårlig planlegging av FFK. Forøvrig morsom vri på bølgen dere kom med. Det ble liksom en bølgebevegelse ut av det likevel.

---------------------------

Hvem ler av hvem nå, Bastionen?

"Plankehaugen fikk Bastionen til å høres ut som en dårlig utgave av pensjonerte slakteres bygdekor til sammenlikning"


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 06 nov 06, 11:11
At rosenborgsupporterene skulle holdes igjen sammen med FFK tilskuerne var avklart før kampen med representanter fra Kjernen og RBK. Dere må slutte å snakke om dårlig planlegging når dere ikke vet hva som var avtalt!

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 nov 06, 12:28
Opprinnelig postet av Topscorer
At rosenborgsupporterene skulle holdes igjen sammen med FFK tilskuerne var avklart før kampen med representanter fra Kjernen og RBK. Dere må slutte å snakke om dårlig planlegging når dere ikke vet hva som var avtalt!


Det var planlagt og avtalt, men fortsatt dårlig planlagt.  Blir det enklere hvis jeg skriver det sånn?   

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 06 nov 06, 13:23

Kunne klart meg uten RBK supporterne ja..kunne godt ha slept døm hjem, så vi kunne tatt farvell i fred.

Syns RBK spillerne gjorde god figur og takket publikum....døm tilogmed OYà oss

Syns den sangen var for j#%& patetisk og trist, men det er vel noe en bare må gjennom. Burde vært en glaere melodi.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 06 nov 06, 13:29
Enig, skjønner ikke hvorfor man ikke kunne kjørt en av "traverne" istedet. Hva med "For Fredrikstad" som man gjorde et elendig forsøk på før kampen?

---------------------------

math


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 06 nov 06, 13:33
Godt å høre at noen er enig, ble vel både rød i toppen og sjelven i knea av ren flauhet av den sangen.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 nov 06, 13:44
Opprinnelig postet av Brukernavn
Godt å høre at noen er enig, ble vel både rød i toppen og sjelven i knea av ren flauhet av den sangen.


Den var vel ikke så gæern? Jeg har gått og nynna på refrenget i hele formiddag, i hvertfall.

Greit nok med en litt sentimental greie når det er siste dagen på stadion, syntes jeg, og melodien var iørefallende, teksten var grei.

Det eneste jeg hadde å si på den sangen var at anlegget var skrudd litt lavt, så det var ikke så lett å få foten, liksom.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 nov 06, 14:21

Synes sangen er helt ålreit jeg. Vil faktisk strekke meg til å påstå at den holder høyere kvalitet enn cupfinalelåta.

Men i fremtiden vil jeg høre mer rocka supportersanger! Balader er det mer enn nok av.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 06 nov 06, 21:21
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Topscorer
At rosenborgsupporterene skulle holdes igjen sammen med FFK tilskuerne var avklart før kampen med representanter fra Kjernen og RBK. Dere må slutte å snakke om dårlig planlegging når dere ikke vet hva som var avtalt!


Det var planlagt og avtalt, men fortsatt dårlig planlagt.  Blir det enklere hvis jeg skriver det sånn?   


Dårlig planlegging begge veier mao. Kjernen / RBK visste om dette på forhånd! Da får de slutte og syte og heller vise litt respekt. Usportslig opptreden var det.

Malcholm

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 nov 06
Innlegg: 2

Lagt til: 12 nov 06, 16:00
Opprinnelig postet av Topscorer
At rosenborgsupporterene skulle holdes igjen sammen med FFK tilskuerne var avklart før kampen med representanter fra Kjernen og RBK. Dere må slutte å snakke om dårlig planlegging når dere ikke vet hva som var avtalt!
Ja, vi fikk beskjed rundt 5 minutter, maksimalt ett kvarter (etter hva jeg har blitt fortalt). Vi ble stående i GODT over 25 minutter... Dette er for dårlig.

---------------------------

Rosenborg - Kvitt og svart for alltid



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f