Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne inn som midtspiss

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 okt 06, 00:34

Opprinnelig postet av paco
helt greit og være alene om dette,men det er utrolig at et bånnlag i tippeligaen har spillere som vourinen,stadheim og toth på benken så enten er eggen verdens smarteste fotball trener ellers så er dette hans nest siste seriekamp for ffk!!!

Tror ingen av de nevnte spillere hadde kommet med på noen av lagene på øvre halvdel. Heller ikke på nedre for den saks skyld. Tromsø har Rush og Årst, kamma har Ringberg, Kienast og han utlendingen, Sandefjord har Tegstrøm, Viking har Ileh osv..... Har Stadheim og Heavy vist så mye på trening og rekrutt kamper at dem burde gå rett inn på laget asså?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 okt 06, 08:28
Endret: 29 okt 06, 08:30
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Tror ingen av de nevnte spillere hadde kommet med på noen av lagene på øvre halvdel. Heller ikke på nedre for den saks skyld. Tromsø har Rush og Årst, kamma har Ringberg, Kienast og han utlendingen, Sandefjord har Tegstrøm, Viking har Ileh osv..... Har Stadheim og Heavy vist så mye på trening og rekrutt kamper at dem burde gå rett inn på laget asså?



Det som er viktig for enhver fotballspiller er å føle han blir satset på. F.eks. spilte Rooney en lang rekke kamper uten mål, men fikk fortsatt tillit. Han svarte enhver surmaget kritiker igår - gjennom å sette tre mål.

Vi har sett Toth vokse som midtspiss i FFK siden han kom til oss ifjor.  Han mangler fortsatt en del på avslutningene, men har vist seg å være en solid, om ikke spektakulær, spiller.  Gjennom å spille - og score - i treningskampene fikk Toth den tilliten han behøvde.

Det er klart det er vanskelig for spillere som Stadheim/Heavy å komme rett inn og ta fra andre plassen - med mindre de er voldsomt overbevisende på trening/rekruttkamper.

Jeg tror vi iløpet av vinteren vil se konturene av et annet lag enn det vi har sett i år, der forhåpentligvis spillere som Stadheim og Heavy vil blomstre.

Jeg tror forøvrig at en 4-4-1-1 formasjon i dag vil være positivt - forutsatt det er Tarik som stiller på topp og med Brenne som en veldig offensiv midtbanespiss rett bak spissen.

Jeg mener bestemt en slik taktikk vil være med på å demme opp for Lyns offensive kvaliteter. Dersom vi ligger med to målfarlige, løpssterke og iallefall én rask spiss, blir det vanskelig for Lyn å kjøre et voldsomt offensivt trøkk - uten å måtte blottlegge seg bakover.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 29 okt 06, 09:13
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco
helt greit og være alene om dette,men det er utrolig at et bånnlag i tippeligaen har spillere som vourinen,stadheim og toth på benken så enten er eggen verdens smarteste fotball trener ellers så er dette hans nest siste seriekamp for ffk!!!

Tror ingen av de nevnte spillere hadde kommet med på noen av lagene på øvre halvdel. Heller ikke på nedre for den saks skyld. Tromsø har Rush og Årst, kamma har Ringberg, Kienast og han utlendingen, Sandefjord har Tegstrøm, Viking har Ileh osv..... Har Stadheim og Heavy vist så mye på trening og rekrutt kamper at dem burde gå rett inn på laget asså?

 

Toth er en av de beste førsteforsvarerene i TL, og er en meget god møtende spiss med gode avslutteregenskaper.

Jeg tror at Stadheim og Vuorinen trenger å akklimatisere seg. Stadheim ble kjøpt inn for å erstatte Brenne når han forsvinner i vinter. En annen ting er at det var Morgan som kjøpte Vuorinen og Stadheim, og ikke KTE.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 okt 06, 09:19
Etter min mening så har toth vært bedre enn jeg fryktet, men ikke god nok sammenlignet med den beste spissen hos våre konkurrenter....... Liten fart og sjeldent vinner hodedueller er hans svakheter. Han skaper også sjeldent ut av ingenting eller på egenhånd....... Heavy har vi ikke sett så mye, men det har Eggen. Men det lille vi har sett har vel vist meg at han foreløpig sliter med løpsmønsteret og trenger bli mer kjent med omgivelsene........

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 okt 06, 09:23
Opprinnelig postet av kanogvetalt
 

Toth er en av de beste førsteforsvarerene i TL, og er en meget god møtende spiss med gode avslutteregenskaper.

Jeg tror at Stadheim og Vuorinen trenger å akklimatisere seg. Stadheim ble kjøpt inn for å erstatte Brenne når han forsvinner i vinter. En annen ting er at det var Morgan som kjøpte Vuorinen og Stadheim, og ikke KTE.



Mener du at Morgan, fordi han hadde lyst og uten å konferere med KTE, kjøpte Vuorinen og Stadheim?

Dette høres veldig usannsynelig - og bekymringsfullt - ut, men hvis det er sant har kanskje ikke Eggen og Morgan "personkjemien" i orden?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 okt 06, 09:42
Endret: 29 okt 06, 09:43

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Toth er en av de beste førsteforsvarerene i TL, og er en meget god møtende spiss med gode avslutteregenskaper.

Jeg tror at Stadheim og Vuorinen trenger å akklimatisere seg. Stadheim ble kjøpt inn for å erstatte Brenne når han forsvinner i vinter. En annen ting er at det var Morgan som kjøpte Vuorinen og Stadheim, og ikke KTE.

 

Sorry, kanogvetalt, men der har du feil. Det at Morgan kom var var den utløsende årsaken til at vi fikk flere penger tilgjengelig, og dermed kunne handle inn disse spillerne. Men når det gjelder disse spillerne har ikke Morgan gjort mer enn det Eggen har bedt ham om. Faktisk så er det slik at Morgan med helt bevisst har blandet minst mulig inn i det sportslige denne sesongen. Men det han faktisk har gjort er å uttryke overfor KTE at med de pengene som ble brukt i sommer, bør man nå kunne forvente resultater.

(Førstehåndsinformasjon.)

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 29 okt 06, 11:04

Dette synes jeg faktisk er ett smart trekk, hvis man skal bruke brenne i kampen i dag i hele tatt..

Brenne har scoret mål, men også skapt overganger for motstanderen. Ved å kjøre han frem kan han være "fancy" uten at det skaper farlige sjanser for motstanderen. Og han kan score mål. To fluer i en smekk;)

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 okt 06, 11:13
Hvis man skal bruke Brenne i kampen idag i hele tatt????

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 29 okt 06, 11:51
Fatter ikke hvorfor Eggen skal forandre laget så mye igjen, det går jo galt vær gang...det må være noen galt med kortidshukommelsen hans.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 okt 06, 11:54

Minnes også å huske at de kampene FFk spilte beste i sommer/høst var ikke KTE tilstede.

Kanskje noe å forsøke igjen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 29 okt 06, 11:57

Ja, synes det er på tide å få inn Vourinen i den kampen her,  ikke bare i 5 siste minuttene, ingen som klarer å få ut kvalitet på 5-10 min er ett par kamper.  Er Simen plutselig frelseren? og bare må spille hver kamp fra start.

Tror Siemen hadde blitt enda bedre av å komme inn etter å ha blitt benka i en periode av kampen. Så kommer han inn tent som f... og scorer noen mål


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 29 okt 06, 12:40
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Ja, synes det er på tide å få inn Vourinen i den kampen her,  ikke bare i 5 siste minuttene, ingen som klarer å få ut kvalitet på 5-10 min er ett par kamper.  Er Simen plutselig frelseren? og bare må spille hver kamp fra start.

Tror Siemen hadde blitt enda bedre av å komme inn etter å ha blitt benka i en periode av kampen. Så kommer han inn tent som f... og scorer noen mål

Du kan vel ikke mene at vi skal benke den største formspilleren vår for å få han enda mer tent?? Tror ikke Simen har noen motivasjonsproblemer foran en så viktig kamp. Jeg tror ikke de øvrige spillerne har problemer med tenningsnivået heller. Husk at dette er en særs viktig kamp og det vet alle spillerne veldig godt.

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 okt 06, 22:57
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Ja, synes det er på tide å få inn Vourinen i den kampen her,  ikke bare i 5 siste minuttene, ingen som klarer å få ut kvalitet på 5-10 min er ett par kamper.  Er Simen plutselig frelseren? og bare må spille hver kamp fra start.

Tror Siemen hadde blitt enda bedre av å komme inn etter å ha blitt benka i en periode av kampen. Så kommer han inn tent som f... og scorer noen mål

 

Tidenes mest kunnskapsløse innlegg her inne eller?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 okt 06, 23:10
Opprinnelig postet av dracula

Minnes også å huske at de kampene FFk spilte beste i sommer/høst var ikke KTE tilstede.

Kanskje noe å forsøke igjen.

Javel.. Start og Glimt borte da eller?? Korttidsminne?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340