Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store "Manchester United"-tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 42 31

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 mai 08, 23:39
Opprinnelig postet av Per Egil
Det sitter langt inne, men.... gratulerer.


Ikke faen om det drittlaget der får noe gratulasjoner fra meg i hvert fall.

Griseflaks som vanlig i en CL-finale...

Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 21 mai 08, 23:50

Kommer aldri til å gratulere en eneste United fan, og døm kjenner jeg mange av ....

Hatet til United bare vokser og vokser !!

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 21 mai 08, 23:50
om rettferdigheten hadde skjedd, så hadde ingen av de vunnet og trofeet blitt lagt i skuffen til neste år.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 08, 23:51
Det er så digg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer alle United fans!!!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 21 mai 08, 23:52

Opprinnelig postet av JipJap
om rettferdigheten hadde skjedd, så hadde ingen av de vunnet og trofeet blitt lagt i skuffen til neste år.

Heeeeeeeeelt enig :-D

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 mai 08, 00:01

Gratulerer alle fans av rød hvit fotball :-)

Hææææærlig

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 22 mai 08, 00:12
Glory Glory Man United

FY FAEN SÅ UTROLIG DEILIG

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 mai 08, 00:13
Sinnsykt! ja sinnsykt!!! fy faen, byner å kjenne litt til istanbul følelsen nå.. med tanke på at chelsea hadde det langt nedi lomma.. hvis dere ser paralellen

Og til noen av dere, gå å forsøpl en annen tråd, Liverpool tråden er jo der den og..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mai 08, 00:13
Gratulerer med «The Double» !!

Deilig !

Tror ikke det finnes en mer lettet person i verden enn Cristiano Ronaldo akkurat nå... Kroner en fantastisk sesong som CL-vinner fremfor å bli husket som den store syndebukken i 2008-finalen. Det er jaggu ikke langt mellom himmel og helvete i fotballen!

Men det at FFK nå ligger på 2. plass er faktisk mye deiligere. Gud hvor sykt det vil være om FFK skulle vinne serien igjen...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 mai 08, 00:31
Gratulerer med griseflaks... Maken til møkkafotball skal man lete lenge etter. Ingen av lagene hadde fortjent og vinne denne finalen.

---------------------------

Frihet for Ultras!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 mai 08, 00:38
Nei, ingen av laga vant 8 dels, kvart, eller semifinalen.. var vel loddtrekning å flaks at disse 2 lagene havnet i finalen..

Gå å legg dere okey? og kom heller sterkere tilbake neste år med hva enn slags lag dere støtter..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 08, 00:43
Deiiiiiiiiiiiiiiilig ass

---------------------------

http://keiko99.net


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 22 mai 08, 00:54

For en følelese...NYYYYYYYYDE!!!

Mange bitre mennesker her inne som heier på dårligere lag ser jeg...gjør seieren bare deiligere.Dette var jo faktisk en meget bra kamp for å være en finale,og det var de riktige to lagene som var der!Og det rette laget som vant;)

Glory glory

---------------------------

PÅL


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 mai 08, 01:14

Opprinnelig postet av Solheim
Nei, ingen av laga vant 8 dels, kvart, eller semifinalen.. var vel loddtrekning å flaks at disse 2 lagene havnet i finalen..

Gå å legg dere okey? og kom heller sterkere tilbake neste år med hva enn slags lag dere støtter..

 

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 mai 08, 01:21

Opprinnelig postet av Solheim
Nei, ingen av laga vant 8 dels, kvart, eller semifinalen.. var vel loddtrekning å flaks at disse 2 lagene havnet i finalen..

Gå å legg dere okey? og kom heller sterkere tilbake neste år med hva enn slags lag dere støtter..

Jeg har ikke sagt noe om 8 dels, kvart og semi. Snakker om finalen jeg, og der hadde de røde fittene griseflaks. Det hadde de forresten i semien mot barcelona også, hvor de lå og forsvarte seg i 2 x 90. Møkkafotball kaller jeg slik. Men dere får leve på flaksa deres i år, slik jevner seg ut over tid. Er vel en grunn til at det er 10 år siden sist dere var i finale, og det blir minst 10 år til neste gang... synd ikke sjefs-filmeren ronaldo ble syndebukk, men men

Og jeg legger meg ikke ennå nei...

---------------------------

Frihet for Ultras!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 mai 08, 01:43

fnyyyyyyyyyyyyys... Halloen.. Så da skulle Barcelona spilt finale?

 "griseflaks", Neeeh.. litt heldig, JA

 

Uansett hvordan man vrir og vender på det er Man Utd en verdig vinner.. Resultatet kunne forsåvidt vært alt mulig om man klarer å sette sjanser.. Dette var ikke RBK-FFK i 2005

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 mai 08, 08:28

Griseflaks? Spør du meg hadde Chelsea flaks som gikk til pause med 1-1. United burde avgjort kampen i første. Burde ha ledet 3-0. I stedet scorer Chelsea på Champions Leaguehistoriens største drittmål, og får uavgjort til pause..

 

2 omgang styrer jo Chelsea da. Men flaks? Tror ikke det..  Dette var nok en beskjed til Russland: Ikke kødd med USA!! hehe

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 mai 08, 11:25
du sier jo at ingen av lagene hadde fortjent å vinne finalen? kortids hukommelse som en gullfisk`?

United dominerte 1. omgangen, Chelsea scorer tidnes drittmål.
Chelsea dominerer 2. omgangen, får ikke uttelling, noe som er helt greit i og med at de scoret tidenes største flaksemål.

1. ekstraomgang, Begge lag har en kanonsjanse
2. ekstraomgang, skjer ikke så alt for meget bortsett fra at Drogba fiker til Vidic ( som forøvrig hadde knekt alle bein i kroppen tilDrogba om han hadde nådd fram til han) og får et okey rødt kort.

Sraffer: alt kan skje på straffer, og at vi var litt heldige kan ingen legge skjul på, men sånn er straffekonker..

Alt i alt en jevn match hvor vi hadde marginene på vår side.. Det siste innlegget ditt oser av bitterhet forresten og kan bare ikke tas seriøst..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 08, 12:53

La misunnelsen få flomme fra alle kanter, jeg gleder meg på Uniteds veiene, og driter en lang marsj i scumpoolere og annet scum som ikke takler at UNITED er både seriemester og Cl mester.

 

Er litt synd på de også, de har sagt de skal vinne alt siden begynelsen av 90 tallet, og har etter det vunnet 1 cl finale og endt på uttallige dårlig plasseringer i PL.

Kos dere i sumpa fuckers, for det er United, og bare United som er topp klubben i Engelsk og Europeisk fotball! Det har vi bevist de siste ukene!

 

Hollow, hollow, hollow
chelseas success is fuckin hollow!
All the money they took
of that big russian crook,
but they never win three in a row!

 


---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 mai 08, 14:38

Opprinnelig postet av keiko99
Deiiiiiiiiiiiiiiilig ass

Hva mener du med det du skriver her? Hva er deilig, Keiko99?

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 42 31

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3