Den store "Manchester United"-tråden
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Opprinnelig postet av SirLion
Hvor går kampen??
Canal+sport1
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
helt utrolig at rooney og giggs ikke scora i den kampen, makan til sjanse sløseri før united endelig scora har jeg nesten ikke sett makan til..
Men deilig å se scholes løpe istykker hele blackburn og gjøre hull på byllen der. Og målet til solskjær var det klasse over, jada, han setter den i tom kasse, men måten han gjør det på, kald og rolig... makan til spiller skal man lete lenge etter
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
hakke jeg fått med meg helt hvordan det gikk med Vidic, men så ikke akkurat lovende ut
Men ellers en meget god andre omgang.. Lucky Sunny
Opprinnelig postet av wergis
hakke jeg fått med meg helt hvordan det gikk med Vidic, men så ikke akkurat lovende ut
Han er ferdig ut april.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av wergis
Han er ferdig ut april.
Det var bedre enn frykta.. Da er han vel nok klar for seriefinale mot Chelsea, FA cup finale og Champions league finale da
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av keiko99
ja uff da ikke si det en gang.. er det nå man.untd skal rakne
TRAGISK!!! SKIÅL!!
Opprinnelig postet av GurrBass
2-0 målet til Portsmouth skulle aldri ha skjedd... Rett og slett tragisk keeperspill etter min mening!!
keeper gjør det eneste rette, kommer ut å skal avverge. værre med rio, som bare kan skjerme ballen inn til keeper! 1-0 målet derimot, skandale keeper spill, slipper ikke retur rett ut forran mål!
Jørn Moum
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
Var på fisketur om fredag og hadde skikkelig prat en kammerat ang. Manchester. Hvis jeg må velge så velger jeg heller Man U enn Chelsea til å vinne Premier League men etter at Vidic er borte må jeg dessverre si at det kan bli veldig vanskelig. Og så skjer det i går da... begge mål er egentlig tabber ... Syn så synd
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Virker som Vidic savnes ja, men jeg savner også Henke, dum låne avtale, ihvertfall når den avbrytes så tidlig som dden gjorde...
4.....
Jørn Moum
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914