Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-ODD og plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 okt 06, 22:02
I dag var det til tider stille ser til og med en zoran som skal være forsanger ikke gjør noe i en periode for å løfte stemningnen opp..

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 22 okt 06, 22:06
Sa meg ingenting, men Zoran er konge... vi hadde ikke vært det samme uten han

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 22 okt 06, 22:06
Endret: 22 okt 06, 22:13

Opprinnelig postet av keiko99
I dag var det til tider stille ser til og med en zoran som skal være forsanger ikke gjør noe i en periode for å løfte stemningnen opp..

 

Skjønner ikke hva du mener, Keiko. Jeg synes nok engang at Plankehaugen var veldig bra! Synes forøvrig hele stadion gav god støtte til guttæne idag! Til og med når de lå under til pause fikk de stående applaus før 2.omgangen. Slik skal det være!!

 

Plankehaugen for også skryt på FFK sin hjemmeside:

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=588

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 okt 06, 22:47
Opprinnelig postet av fidq

Opprinnelig postet av keiko99
I dag var det til tider stille ser til og med en zoran som skal være forsanger ikke gjør noe i en periode for å løfte stemningnen opp..

 

Skjønner ikke hva du mener, Keiko. Jeg synes nok engang at Plankehaugen var veldig bra! Synes forøvrig hele stadion gav god støtte til guttæne idag! Til og med når de lå under til pause fikk de stående applaus før 2.omgangen. Slik skal det være!!

 

Plankehaugen for også skryt på FFK sin hjemmeside:

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=588



Jeg er mer enig med keiko enn deg. Vi var ikke bra i dag. Vi kan mye bedre enn dette. Det er altfor mye mumling på feltet. Det er vel meninga at vi skal gi jernet når vi står der vel ?? Jeg er absolutt ikke fornøyd med slik vi var i dag. Jeg synes vi var betraktelig mye bedre mot Sandefjord. Hvorfor fikk vi ikke skryt da da ??

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 22 okt 06, 22:49

Idag sto jeg ikke i plankehaugen, men ved klubbhuset, og det var en mer stille og rolig supportergjeng i dag enn mot Sandefjord. Dette gjelder både plankehaugen og hovedtribunen.

Også fikk jeg idag se hvor forferdelig teit det ser ut når ikke alle på feltet er med og klapper i hender etc... Her må det faktisk gjøres noe!!!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 22 okt 06, 22:52
Endret: 22 okt 06, 22:53

Fra min faste plass på hovedtribunen synes jeg nå Planekhaugen ga bra lyd fra seg idag. Mht trøkk og sang, synes jeg det var en av de bedre kampene denne sesongen. Zoran skal dessuten ha skryt for en ting jeg har lagt merke til, spesielt i høst: Når det er tvilsomme situasjoner som går imot FFK og hele Stadion reagerer med sinne, går det ikke mange sekundene før dette engasjementet blir snudd over i positive vendinger i form av sang for FFK (istedet for mot dommeren).

 

Når det gjelder Sandefjordkampen kan jeg ikke si noe, ettersom dette er den eneste hjemmekampen jeg ikke har vært på i år. 

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 okt 06, 22:58

Jeg syntes vi var dårlige idag, og det er alt for mye snakkesynging og mumling (ennå). Sangene døde kjapt ut, klappingen ble sjelden noe av.

 

Og Scheie, på Sandefjordkampen var vi tjue ganger bedre enn idag.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

"Du kan fan inte göra molotovcoctails med mandarinvodka fattar du väl, du måste feffann använda bensin!"


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 22 okt 06, 23:39

Synes det var bra fra plankehaugen idag jeg...Dessuten har dere blitt knallgode på å holde opp stemninga i de viktige periodene hvor det går litt tungt.

Jeg sliter derimot med utrolig mange tullinger på tribunen som går på kamp for å prøve å holde et stand-up show med å slenge dritt om spillere. Det var utrolig deilig å se Szekeres legge et bra innlegg rett etter at to tilbakestående tullinger hadde slengt dritt, og enda bedre når Simen scora _mens_ de se satt å slang dritt om han.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 okt 06, 23:43
Jeg personlig syns det var flaut å stå på høyreside av plankehaugen, så mye syting og intenanende folk har jeg ikke vært med på!!! KOM DERE VEKK! Når folk kommer med kommentarer som, "Kan dere ikke ta ned henda, ser ikke kampen..." kan du ta snippsekken å sette deg på andre sida, eller fløtte deg litt mer til høyre!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 okt 06, 00:04
Jeg var imponert over Plankehaugen i dag - dere hørtes veldig bra ut på webtv! Spesielt imponert over at haugen sang etter å ha brent straffe, ligget under 1-0 og stikk motsatt av det Hammerø påstod, så sank ikke stemningen etter at diverse resultater fra andre kamper ble annonsert. Godt jobba!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 okt 06, 08:01
Keiko har helt rett. Vi var ikke bra i dag. Vi klarer riktig nok å holde syngninga oppe i motgang, men litt kritisk til at Zoran som er forsanger ikke hauser opp haugen mer enn han har gjort de siste kampene. Vi kan mere enn det vi prestere i går...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å, POKALEN LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 23 okt 06, 09:27

Opprinnelig postet av endre
Jeg personlig syns det var flaut å stå på høyreside av plankehaugen, så mye syting og intenanende folk har jeg ikke vært med på!!! KOM DERE VEKK! Når folk kommer med kommentarer som, "Kan dere ikke ta ned henda, ser ikke kampen..." kan du ta snippsekken å sette deg på andre sida, eller fløtte deg litt mer til høyre!

 

Så stell deg til venstre mot oss syngende suportere...Personlig så er ikke stemmen min bedre i dag en den har vært på alle kamper jeg har vært med på. Det er vel på tide å vise Zoran at vi kan selv om ikke han står og er helt gal på rekkverket. Vi kan vist vi vil !

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 okt 06, 09:40
Endret: 23 okt 06, 09:40
Alle har vel et ansvar for å lage god stemning.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 okt 06, 09:50

Opprinnelig postet av Bob Page
...men litt kritisk til at Zoran som er forsanger ikke hauser opp haugen mer enn han har gjort de siste kampene...

 

Har du vurdert å ta ansvar for den biten selv? Dere skal være glad for at Zoran gidder i det hele tatt...

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 okt 06, 09:57
Jepp, har flere ganger klart å holdt haugen igang etter tendenser til stopp i synginga...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å, POKALEN LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 okt 06, 11:21
Endret: 23 okt 06, 11:21
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Bob Page
...men litt kritisk til at Zoran som er forsanger ikke hauser opp haugen mer enn han har gjort de siste kampene...

 

Har du vurdert å ta ansvar for den biten selv? Dere skal være glad for at Zoran gidder i det hele tatt...

jeg skal støtte bob litt keJ. for både han og jeg prøvde litt unner kampen.. hva med deg ?

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 okt 06, 12:15

Jeg har vanskelig for å ta deg alvorlig Keiko når du til det kjedsomelige klager på Zoran. Jeg tror vi i Fredrikstad kan være glade for at Zoran bor i vår by. Det er han alene som har løftet sangen på tribunene i Fredrikstad. Han er en leder, en som viser vei for hvordan det skal synges. Han har en erfaring som ingen andre i Fredrikstad kan vise til, og resultater i Zagreb som det er vanskelig å argumentere mot.

Jeg er glad for at vi ikke synger "Enga kopier", men har våre egne sanger som er meget bra. Jeg har vært noen ganger i Kroatia og jeg blir overrasket over hvor kjent og stor han er blant supporterne i BBB. Han er en Legende og av den første generasjonen av BBB. Han har en ikke hvem som helst blant en supporterklubb som har et rykte som en av de best syngende i Europa, og Kroatia som består av mange BBB er blant de to tre beste i Verden. Dette er nok store ord synes noen, men jeg tror det er ikke langt unna sannheten.

Derfor synes jeg at Keiko bør ligge litt lavere i terrenget. Det er noen ganger lurt å gjøre.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 okt 06, 12:51

å klage på zoran blir for dumt...  zoran har sikkert vært et par hakk bedre før, men det har vel du og? Nei, det er bare å innse. Før det blir gjort noen drastiske grep, vil  PH forbli ræva..

 

Vi har vært ræva i hele år. tragisk.. Det er 10-20 personer som bidrar. Resten bare mumler.. Få vekk bestemødrene, kjerringene, ungene, de gamle kællene med radio i øret, og alt annet pakk.. skru opp prisen.sett opp skilt!

 

og få tilbake tromma!! men neida. ingenting gjøres

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 okt 06, 12:52
zoran fortjener ros når det er på sin plass og kritikk når det er på sin plass... at jeg klager på han slik du babler om har jeg ikke gjort.. jeg har gitt zoran like mye ros som kritikk... at vi har en som viser vei ja det manglet til tider unner kampen i går uansett hvor mye du ønsker å prise zoran.

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 23 okt 06, 13:58
Endret: 23 okt 06, 13:59
Jeg må bare skrive en liten ting da. Jeg er ikke ansatt til å skape stemning. Det er kun noe jeg synes er ok å gjøre når det går dårlig. Siste kamper ville jeg heller ikke blande meg mye for jeg synes at alle må ta litt tak for å skape stemning. I går klatret jeg opp kun når jeg følte at "det var på tide å vekke folket" ... Så da synes jeg er unødvendig å snakke om "MIN" innsats. Urettferdig at jeg skal ha ansvar for noe andre ikke gjør. Har jo sunget som en gal i går. Til og med i pausa da.....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3