Husk meg
Brukernavn
Passord

Spark Eggen nå!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 15 okt 06, 20:38
Nå bør vi ikke vente. Eggen blir jo sparket etter sesongslutt uansett, så vi kan prøve å få en "treneerskifteeffekt" ved å sparke han nå. Makan til feig taktikk og misrable vurderinger underveis.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 okt 06, 20:40

Smart!!!!!

Dersom Eggen skal sparkes - bør det gjøres etter sesongslutt.


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 15 okt 06, 20:41
Tror du vi får en ny trener da? Nei, det blir nok Per Egil som hovedtrener da... Det hjelper neppe! Kan evnt. ansette en til "halv stilling", noe alle Eggen/Drillo hadde i fjor. Men tror ikke det hjelper å sparke Eggen, med mindre Semb eller noen andre med stor rutine ansettes.

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 15 okt 06, 21:06

Dersom vi skal ha noen som helst mulighet til å unngå nedrykk må andre ta over ansvaret snarest mulig. Jeg stiller meg bak alle som takker KTE for det han har utrettet, men nå er det nok. Dessverre bør nok også PEA følge etter ut døra.

Nå trenger vi en motivator a la Tom Nordlie....

---------------------------

- FFK & Manchester United 4 Ever -


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 okt 06, 21:09
Ro ned a Best 4 ever. Det finnes forskjellige metoder å reagere på i en nødsituasjon. Noen innser ikke hva som skjer, noen noen mister hodet (slik som deg) og klarer ikke å handle rasjonelt, mens den siste gruppen holder seg rolige og analyserer. Jeg foreslår det siste alternativet.

Si meg: Hvem skal ta over akkurat nå? Semb? Nordmark? Rekdal? No thanks..

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 15 okt 06, 21:12
Jørn Andersen kanskje?

---------------------------

jorhan


Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 15 okt 06, 21:17

Opprinnelig postet av Shadar
Ro ned a Best 4 ever. Det finnes forskjellige metoder å reagere på i en nødsituasjon. Noen innser ikke hva som skjer, noen noen mister hodet (slik som deg) og klarer ikke å handle rasjonelt, mens den siste gruppen holder seg rolige og analyserer. Jeg foreslår det siste alternativet.

Si meg: Hvem skal ta over akkurat nå? Semb? Nordmark? Rekdal? No thanks..

Selvfølgelig er det lov å håpe at "alle gode ting er tre..." og kandidater står ikke i kø - det er helt klart. Men det vi trenger nå er en leder som kan fortelle gutta hvor skapet står... ikke en dulledant som er delvis handlingslammet...  Og analysere er vel ikke det helt store - det er jo Eggens medisin - vinner ikke kamper av den grunn..

---------------------------

- FFK & Manchester United 4 Ever -


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 15 okt 06, 21:51

eggen bør gå, ja, men tror det er lurt å vente til etter sesongslutt, har ikke tro på trener bytte så kort tid før slutt!

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 okt 06, 21:58
Opprinnelig postet av Best 4 Ever

Opprinnelig postet av Shadar
Ro ned a Best 4 ever. Det finnes forskjellige metoder å reagere på i en nødsituasjon. Noen innser ikke hva som skjer, noen noen mister hodet (slik som deg) og klarer ikke å handle rasjonelt, mens den siste gruppen holder seg rolige og analyserer. Jeg foreslår det siste alternativet.

Si meg: Hvem skal ta over akkurat nå? Semb? Nordmark? Rekdal? No thanks..

Selvfølgelig er det lov å håpe at "alle gode ting er tre..." og kandidater står ikke i kø - det er helt klart. Men det vi trenger nå er en leder som kan fortelle gutta hvor skapet står... ikke en dulledant som er delvis handlingslammet...  Og analysere er vel ikke det helt store - det er jo Eggens medisin - vinner ikke kamper av den grunn..



Det svaret synes jeg høres bedre ut

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 15 okt 06, 22:10
Jammen hva faen er problemet? Ja, vi tapte mot Tromsø, men den som hadde ventet at den kampen skulle bli lett og at det bare var å cruise inn til seier vil jeg trygt kalle en total idiot. Jeg hadde tatt høyde for at vi kunne klare en uavgjort og at alt som smakte av seier ville være en ren bonus. Neste runde kan vi igjen ligge på sikker plass og da vil alle igjen holde kjeft og være fornøyd, så la oss spare diskusjonen om Eggen til sesongen er over, for det har vi igrunn diskutert nok her inne gjennom hele sesongen.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 okt 06, 22:13
Problemene (punktene) jeg nevnte i en annen tråd er i alle fall ikke noe som har dukket opp etter dagens kamp... Det er svakheter ved Eggen som har blitt gjentatt og diskutert helt siden vi rykket opp til Tippeligaen. Spesielt den totalt manglende evnen til taktiske disposisjoner og vurdering av spillermaterialet og innkjøp.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 okt 06, 22:13

Opprinnelig postet av tajo
Nå bør vi ikke vente. Eggen blir jo sparket etter sesongslutt uansett, så vi kan prøve å få en "treneerskifteeffekt" ved å sparke han nå. Makan til feig taktikk og misrable vurderinger underveis.

 

Sparket? Har ikke han en eller annen klausul i kontrakten sin om at han kan gå ved nyttår?

 

Uansett er det for dumt å sparke treneren 3 kamper før slutt...

 

La oss ta diskusjonen når årets sesong er over, være seg det ender med glede eller sorg...

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

Kom en liten tåre i kveld, da finalebiletten var sikra...

Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 15 okt 06, 22:19
Mener å ha lest et sted at statistisk sett er det ikke sannsynlig at det blir "ny giv" når trenere sparkes. Statistikken sier så...
Stoler på at Morgan og styret er i stand til å analysere situasjonen...
La oss støtte enda mere opp rundt laget nå!! Stå på guttær!!

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 okt 06, 22:24
Opprinnelig postet av Svein
Mener å ha lest et sted at statistisk sett er det ikke sannsynlig at det blir "ny giv" når trenere sparkes. Statistikken sier så...
Stoler på at Morgan og styret er i stand til å analysere situasjonen...
La oss støtte enda mere opp rundt laget nå!! Stå på guttær!!

Den eneste vitenskaplige studien jeg har hørt om rundt dette konkluderte med at det ikke var noen signifikant effekt i positiv retning etter trenerbytte. Dette var vel en tysk studie. Men akkurat i år, i den norske serien, har det nok vært en effekt. Men det kan være mer tilfeldigheter.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 15 okt 06, 22:43
Opprinnelig postet av Best 4 Ever

 

Nå trenger vi en motivator a la Tom Nordlie....

 

Motivator?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 okt 06, 22:44
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Best 4 Ever

 

Nå trenger vi en motivator a la Tom Nordlie....

 

Motivator?

hva kaller du tom da som er i ferd med å redde viking ?

---------------------------

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 15 okt 06, 22:50

For det første: det skal jeg se først.

 

Han har fått sparken i 3 tippeligaklubber fordi han er sosialt uspiselig og umulig å omgås med. Han er vel det motsatte av en motivator. Derimot er han flink til å komme med enkle løsninger for lag som har gått seg fast. Dette har gjentatte ganger gitt kortsiktig suksess, men blir gjennomskuet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 okt 06, 22:50
Endret: 15 okt 06, 22:54
Ja kan vi ikke hente Tom Nordlie, Trond Sollied og Nils Arne Eggen dem siste 4 kampene.... Mye som kan gjøres bedre, men tviler på om det er motivasjon det kommer til å stå på....... Toth scoret like før blodbacken dret seg ut for ente gang, og trådene hadde sett noe annerledes ut herinne.....

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 15 okt 06, 23:35
Opprinnelig postet av Best 4 Ever
Dersom vi skal ha noen som helst mulighet til å unngå nedrykk må andre ta over ansvaret snarest mulig. Jeg stiller meg bak alle som takker KTE for det han har utrettet, men nå er det nok. Dessverre bør nok også PEA følge etter ut døra.

Nå trenger vi en motivator a la Tom Nordlie....

Hvorfor har dem forsatt ikke han gærne mentoren? Det funka jo fett... Og tror ikke på noen "øyeblikkelig" virkning, Bjørneby "høstet" for Nordlies jobb, men tror ingen kan gjøre så mye mer av FFK nå. Hente mentoren så spillerne får trua på seier, og faktisk vinne ville vært bra! Etter sesongen bør styret rydde opp i støtteapparatet...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 okt 06, 23:55

Opprinnelig postet av Snæbbis
Jammen hva faen er problemet? Ja, vi tapte mot Tromsø, men den som hadde ventet at den kampen skulle bli lett og at det bare var å cruise inn til seier vil jeg trygt kalle en total idiot. Jeg hadde tatt høyde for at vi kunne klare en uavgjort og at alt som smakte av seier ville være en ren bonus. Neste runde kan vi igjen ligge på sikker plass og da vil alle igjen holde kjeft og være fornøyd, så la oss spare diskusjonen om Eggen til sesongen er over, for det har vi igrunn diskutert nok her inne gjennom hele sesongen.

 

100% enig.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3