Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det mulig Rami?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 okt 06, 21:00

Begynner å lure på FFK, kan virkelig Rami få fri for å være med på et underholdningsprogram, så han på svensk TV1, hvor han satt i en bil og reklamerte for den.

De andre FFK-spillerne må trene, mens Rami leker kjendis i Sverige

Hva synes dere om det?


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 okt 06, 21:11

Det er vel kanskje prisen for å ha en "verdensstjerne" på laget. Tror nok han trener allikevel jeg. La han gjerne være med på mange TV-show det gir en høyere pris på Rami.

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 okt 06, 21:12
Jeg har sagt mitt om Rami, for meg så virker han som en type som kritiserer andre og gjør som han selv vil ellers uten å tenke på hva han selv gjør. Stjerne nykker. Nå blir jeg også slaktet her inne, hehe, men i give a fuck. Jeg mener nå det.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 okt 06, 21:13
Hipp Hurra dette så jeg var mitt inlegg nummer 200 rett over her, måtte bare kommentere det.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 13 okt 06, 21:24
Opprinnelig postet av Patrioten

Begynner å lure på FFK, kan virkelig Rami få fri for å være med på et underholdningsprogram, så han på svensk TV1, hvor han satt i en bil og reklamerte for den.

De andre FFK-spillerne må trene, mens Rami leker kjendis i Sverige

Hva synes dere om det?

 

Å det var direktesendt?

Uansett, han har jo fått fri til i morgen da han møter resten av laget på gardermoen for å dra sammen med dem opp. Han går glipp av maks to treninger. En av grunnene er sikkert at han får litt tid sammen med sønnen i Sverige før en hektisk periode her hjemme igjen! Nettopp det med at Eggen var fleksibel og lot ham få noen dager innimellom til sønnen roset han jo FFK for i et direktesendt program nylig, da synes jeg vi skal la ham få den gleden! Heller en motivert og opplagt Rami enn en umotivert og slite, så SLUTT Å SYT!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 okt 06, 21:38
Endret: 13 okt 06, 21:39

Tror programmet var fram til klokken 24.00


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 13 okt 06, 21:41
Så lenge han gjør jobben mellom stengene, så kan han vel få lov til å gjøre litt for å reklamere for sin egen person! ;) Forresten så er jo programmet et innsamlingsprogram for "Värdens barn", så det er jo en bra sak han er med på! http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=40104&a=467423

---------------------------

Heia Fredrikstad!
Midtre halvdel 2006 ;)


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 13 okt 06, 22:13
Vet ikke helt hva jeg skal si om den saken her.Men det å si at Rami har "stjerne-nykker", er ihvertfall helt bak mål.Ser du Rami ute i byen noen ganger er han den mest jordnære og den med minst nykker.Men er en del andre på  laget som svever noen meter over bakken og tror de er konger i byen...Rami er jo den som har mest grunn

---------------------------

PÅL


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 13 okt 06, 22:16
oi,vet ikke hva som skjedde der....men dataen slo seg helt vrang,så ble det mange innlegg...merkelig.Beklager

---------------------------

PÅL


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 okt 06, 22:25
Mange måter å være eksentrisk på vettu, har ikke sagt at Rami flyr på byen, men hans være måte og måten han uttaler og sier ting på...

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 13 okt 06, 22:38
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Mange måter å være eksentrisk på vettu, har ikke sagt at Rami flyr på byen, men hans være måte og måten han uttaler og sier ting på...
Jeg tror heller det har med å gjøre hvordan du tolker det han sier og gjør ...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 okt 06, 22:40

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Mange måter å være eksentrisk på vettu, har ikke sagt at Rami flyr på byen, men hans være måte og måten han uttaler og sier ting på...


Har du tenkt at det kan være DIN oppfatning som påvirker - og ikke hans faktiske væremåte? Siden 99,9% her på forumet er uenig med deg?

Og, hvis du skal begynne å kritisere folk for måten de UTTALER ting på har du et stort problem - jeg tolker det du skriver som at du nærmest ikke vet hva ordet betyr.

Åh, herre.  Nå blir det landslagspause på meg igjen.   Det var ikke nok pause, kjenner jeg.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 okt 06, 22:41
Neppe, det er vel heller noen som ikke vil ta singnaler sier nå jeg heller da.... Har du ikke fått med deg et par intervjuer på tv og i aviser hvor Rami har uttalt seg du da.....

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 okt 06, 22:44
Ja hva sa jeg, hehe... Vern Rami for alt det er verdt virker det som her inne, hehe, ler litt godt her nå... Det er noen som er blinde, men de blinde finner frem de og, men det tar bare litt lengre tid.....Legger denne diskusjonen død fra min side for jeg viste at folk blir sinte bare en nevner noe negativt om våre FFK spillere, syns det er litt rart men...

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 13 okt 06, 23:10
Hvem har blitt sinte?Jeg forsvarer ikke Rami uansett jeg...Syns han til tider har prestert langt under pari denne sesongen.Men er absolutt ikke enig i at han har stjerne nykker.Og istad mente jeg hvordan han ter seg i det hele,ikke bare ute på byen som du sier.Hva har han sagt i mediene som er så galt?At laget blir for høye på seg selv etter en seier?Dette stemmer jo  

---------------------------

PÅL


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 13 okt 06, 23:11

Spillerne våre har å holde seg i sofaen! Der skal de lese og holde kjeft!   Sinnsykt breialt å våge å vise seg på tv...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 okt 06, 23:14
Endret: 13 okt 06, 23:14
Opprinnelig postet av Patrioten

Begynner å lure på FFK, kan virkelig Rami få fri for å være med på et underholdningsprogram, så han på svensk TV1, hvor han satt i en bil og reklamerte for den.

De andre FFK-spillerne må trene, mens Rami leker kjendis i Sverige

Hva synes dere om det?

syns du prøver å skal ha til at rami ikke har fokus på FFK.. skjønner heller ikke hvorfor ikke du ser dette som en avkobling

---------------------------

http://keiko99.net


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 okt 06, 23:17

Ser ut som om enkelte starter tråder kun for å lage "SE OG HØR SUPPE" her... Det verste av alt er at jeg faktisk gidder å lese og irritereme meg over slike dumheter og idiot påstander som enkelte skriver her. JA ja spark ham vek fra klubben du Patrioten og FFK -- helst nå med det samme og ikke om 2-3 måneder når vi kan heve minst 20-30 mill for ham...

 

IDIOOOOTEEEEEEER  !!!!!!!!! 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 13 okt 06, 23:20

[quote=alansmith]Så lenge han gjør jobben mellom stengene, så kan han vel få lov til å gjøre litt for å reklamere for sin egen person! ;) Forresten så er jo programmet et innsamlingsprogram for "Värdens barn", så det er jo en bra sak han er med på! http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=40104&a=467423[/quote]

 

helt enig...................:D


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 13 okt 06, 23:47
rami må sparkes umiddelbart.
sånt kan vi ikke tolerere

eller fryses ut, kan kanskje ikke sparke han.
oppfordrer alle til å slenge dritt til rami og få han til å føle seg uvelkommen.

herregud, fyren er en gris


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3