Husk meg
Brukernavn
Passord

Avstemning

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 okt 06, 00:28

Hei gutter.

Nå er det slikt at dere selv er klare at dere gjør en fin jobb og siden er jo mer en godt besøkt. Nå er det på tide med noe nytt da... Jeg vet det er flere som er spurt etter men kan ikke se å få et rimelig svar da....

 

Er det mulig å få litt avstemninger (eller poll eller hva det heter da) hvor dere kan sette på forsiden med aktuelle spåørsmål eg en kan måle hva folk føler.  Ser at det bluser bra med salget av stadion navnet. det hadde vært noe å sette en sånn ting på forsiden hvor en kunne klikke seg til linken med spørsmål " Er du for salget av stadion navnet" og kan felge f. eks... Ja for f.... nja.... tja.... Nei for h.......   Og det hadde vært morsåmt med resultater etterpå da....

Er dere klare for dette ?????

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 okt 06, 00:38
Ja!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 13 okt 06, 00:42
Way ahead of you, Zoran!

http://www.ffksupporter.net/vote/poll.php

Det er ikke noe problem å endre spørsmålet...

Maybe tomorrow! Bedtime...

---------------------------

Ansvarlig redaktør


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 okt 06, 10:51
Kan du endre det eller?

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 okt 06, 12:24

når begynner avstemninga om årets spiller da?? på tide å komme igang der kanskje, og delt ut på siste seriekamp?? (evt. cupfinalen?!)

 

Kan gjerne hive inn flere avstemninger her ja, trenger litt " dokumentasjon" på hvor mange som mener hva! i mange forum er det også slik at brukerne kan sette inn spørsmål selv, går dette an å få til??

 

Avtemninger burde  blitt avholdt regelsmessig synes jeg da, f.eks. når en diskusjon løper seg varm, kunne derer hevet inn en avstemning, så fikk alle se hvor mange sommente hva! litt intressant lissom...

 

 

Ellers, fortsatt en meget god side, stå på folkens!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 okt 06, 14:31
Endret: 13 okt 06, 14:32
Er den avstemningen om plassering  ferdig eller ? Får ikke stemt jeg ? 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 okt 06, 20:05
"

Vi bare spør...

Hvor ville DU plassert plankehaugen på den nye stadion? (Avsluttet)

  1. Langsiden
  2. Kortsiden
  3. Hæ? Ny stadion?

Og folket svarer..."

 

Hvis du ser ordet jeg har understreket får du svaret ditt....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 okt 06, 02:12

Tjaa.... en får lov å vare blind vel.... Da kan vi ta ny aktuell avstemning vel... Hei admin gutta vokne opp og finn på noe da.....

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 okt 06, 02:24

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Avtemninger burde  blitt avholdt regelsmessig synes jeg da, f.eks. når en diskusjon løper seg varm, kunne derer hevet inn en avstemning, så fikk alle se hvor mange sommente hva! litt intressant lissom...

Tror det er best moderatorene har oss i saueflokken litt under kontroll på det her, for hvis vi kan begynne selv å lage avstemninger tror jeg vi kan stemme på mye rart fremover. Er dette værdens minste pus og så videre...

Men en avstemning om ja eller nei til stadionsalg hadde kanskje vært på sin plass, selv om jeg føler at majoriteten her inne er noen kommersielle pengetellere...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 okt 06, 23:29

Opprinnelig postet av FFK1903
selv om jeg føler at majoriteten her inne er noen kommersielle pengetellere...
hehe, var det et lite hint til en tidligere diskusjon vi har hatt FFK1903?? hehe

 

Men er helt enig med deg, sammen med avstemning om bytte av hovedtrener, nå, etter serie slutt, eller når eggen selv velger å gå av... hehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 okt 06, 01:08
Endret: 20 okt 06, 01:09
Opprinnelig postet av Bob Page
"

Vi bare spør...

Hvor ville DU plassert plankehaugen på den nye stadion? (Avsluttet)

  1. Langsiden
  2. Kortsiden
  3. Hæ? Ny stadion?

Og folket svarer..."

 

Hvis du ser ordet jeg har understreket får du svaret ditt....

 

Jeg synes spørsmålet blir litt feil, fordi for å svare på det så må alle fakta på bordet først.

 

Det sier seg selv at stort sett alle heller vil stå på langsiden istedet for bak mål, men hvis man tar med i vurderingen et faktum, nemlig at bak mål, så vil et sesongkort for Plankehaugen medlemmer koste kr.1300 og på langsiden vil de koste minst det dobbelte, da er det jo ikke sikkert at så mange vil svare langsiden.

 

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 okt 06, 06:25
Ser ingen grunn til det. Vi står jo på langsiden nå, og et sesong-kort koster jo 1000 spenn der. Desuten syns jeg jo at trofaste supportere/supporterklubber som står på i tykt og tynt skal få rabatt i forhold til den gemene hop...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å, POKALEN LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 okt 06, 08:15

Opprinnelig postet av Bob Page
Ser ingen grunn til det. Vi står jo på langsiden nå, og et sesong-kort koster jo 1000 spenn der. Desuten syns jeg jo at trofaste supportere/supporterklubber som står på i tykt og tynt skal få rabatt i forhold til den gemene hop...

 

Men vi må forholde oss til realiteter og de er at prisen på kortsiden blir kr 1300 og på langsiden minst det dobbelte.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 20 okt 06, 18:01

Hvorfor skal et sesongkort på langsiden plutselig koste det dobbelte da?

Jeg betalt 1000 i år!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 okt 06, 19:23
Endret: 20 okt 06, 19:25
Opprinnelig postet av Hoxmeister

Hvorfor skal et sesongkort på langsiden plutselig koste det dobbelte da?

Jeg betalt 1000 i år!

 

Fordi en normal pris på sesong kortene på folkehovedtribunen vil koste kr 3250 og et vanlig sesongkort på kortsiden (uten Plankehaugenmedlemskap) vil koste kr 1700.

På kortsiden gir klubben en rabatt til Plankehaugen, slik at prisen der blir kr 1300.

En tilsvarende rabatt på langsiden ville derfor gitt en pris på ca kr 2600, dvs. det dobbelte av kortsiden.

Forøvrig så vil et sesong på VIP tribunen antagelig koste kr. 4250.

 

En annen fordel med kortsiden er at der vil vi få en plassering på midten rett bak målet og da er det mye lettere å utvide ut mot sidene, dersom Plankehaugens medlemstall og antall sesongkort vil øke fra år til år.

Husk, det blir nesten kun ståplasser på Plankehaugefeltet og det blir jo vanskelig på langsiden da evt. et stående felt må skrå nedover på tribunen, slik at de som sitter kan få sett hele banen.

 

Forøvrig, så kan jeg ikke skjønne at problemet med plasseringen av Plankehaugen er så stort, fordi de som ikke ønsker å stå bak mål og heller vil betale kr 3250 for et sesongkort på langsiden står jo helt fritt til å velge det.

 

Det er jo også flere andre fordeler med å få kortsiden og ikke langsiden, og det er fr.eks:

1. Vi får ikke sola rett i øynene kl. 18.00

2. Aristokraten holder til på denne tribune, med servering og fri utsikt til Glomma og bysiden, og også muligheter til å ta seg en røk.

3. Flere timer før kampene vil det bli muligheter til å varme opp på friluftsområde bak tribunen mot elven, med musikk, underholdning, "sportsdrikke" og mat.

4. Plankehaugen vil få disponere egne lokaler i denne tribunen og det er jo en fordel at de tingene man skal bruke på kampene er i nærheten.

 

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340