Husk meg
Brukernavn
Passord

Mets!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 okt 06, 13:18
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Winston er ett genialt sted før kamp på søndag. Ingen bortesupportere og ikke så mye bråk og sang, god stemmning og hyggelige mennesker. Og slik burde det fortsatt være. En av grunnen til at borte supporterne og de yngste + de fleste plankehaugenmedlemer holder seg unna er vel pga den dyre pilsen.



Sir Winston er også for langt unna Dampskipsbrygga. Da kan man jo like godt være på Hawk også da. Det har ikke noe med hvilke plasser jeg liker i byen, men nærheten til bussane.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 12 okt 06, 13:29
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Winston er ett genialt sted før kamp på søndag. Ingen bortesupportere og ikke så mye bråk og sang, god stemmning og hyggelige mennesker. Og slik burde det fortsatt være. En av grunnen til at borte supporterne og de yngste + de fleste plankehaugenmedlemer holder seg unna er vel pga den dyre pilsen.



Sir Winston er også for langt unna Dampskipsbrygga. Da kan man jo like godt være på Hawk også da. Det har ikke noe med hvilke plasser jeg liker i byen, men nærheten til bussane.


Er vel ikke verre enn å flytte bussene da? Kunne parkert de ved Rema 1000 på Evjekaia og voila så ligger Hawk og Sir Winston godt an. Du må ikke snevre inn løsningene så ille, Rune! :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 okt 06, 13:41
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Winston er ett genialt sted før kamp på søndag. Ingen bortesupportere og ikke så mye bråk og sang, god stemmning og hyggelige mennesker. Og slik burde det fortsatt være. En av grunnen til at borte supporterne og de yngste + de fleste plankehaugenmedlemer holder seg unna er vel pga den dyre pilsen.



Sir Winston er også for langt unna Dampskipsbrygga. Da kan man jo like godt være på Hawk også da. Det har ikke noe med hvilke plasser jeg liker i byen, men nærheten til bussane.


Er vel ikke verre enn å flytte bussene da? Kunne parkert de ved Rema 1000 på Evjekaia og voila så ligger Hawk og Sir Winston godt an. Du må ikke snevre inn løsningene så ille, Rune! :)


Du har et poeng der. Dette tenkte jeg faktisk ikke på. Og med over 20-30 busser kan vi jo bare stable dem bortover Porselenskaia.

Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 12 okt 06, 17:38
Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvor skal vi da møtes før vi drar på bortekamper ?? Hawk er langt bort i huttiheita, og er uaktuellt synes jeg. Må jo ha noe nærmere Dampskipsbrygga.

 

Her burde det jo ærlig talt bli lagt til rette for arrangement i forbindelse med stadion

 

En pub eller to på stadion hadde gjort seg på kampdagen(e)

 

I følge Geir så skal det bli pub/resturant på nye stadion. Rett under kortsia der PH skal stå


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 12 okt 06, 17:57
Opprinnelig postet av Marie
Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvor skal vi da møtes før vi drar på bortekamper ?? Hawk er langt bort i huttiheita, og er uaktuellt synes jeg. Må jo ha noe nærmere Dampskipsbrygga.

 

Her burde det jo ærlig talt bli lagt til rette for arrangement i forbindelse med stadion

 

En pub eller to på stadion hadde gjort seg på kampdagen(e)

 

I følge Geir så skal det bli pub/resturant på nye stadion. Rett under kortsia der PH skal stå

 

 

Med flott utearealet før kamp hvor det settes opp bor, krakker, scene med Live Musikk og pubber.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 okt 06, 18:19
Opprinnelig postet av Marie
Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvor skal vi da møtes før vi drar på bortekamper ?? Hawk er langt bort i huttiheita, og er uaktuellt synes jeg. Må jo ha noe nærmere Dampskipsbrygga.

 

Her burde det jo ærlig talt bli lagt til rette for arrangement i forbindelse med stadion

 

En pub eller to på stadion hadde gjort seg på kampdagen(e)

 

I følge Geir så skal det bli pub/resturant på nye stadion. Rett under kortsia der PH skal stå



Jeg tenkte mest på hvor vi skal være før vi drar med bussane til bortekampene jeg da. Hjemmekampene sier seg selv.

Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 12 okt 06, 18:19

Vi skal nok alltids klare å finne oss et nytt sted å ta et par pils før vi drar på kamp.

 

Mets har jeg ikke vært på lenge. Syns stedet er helt greit,men de slipper jo inn alt for mye folk.

Blir så sinnsykt trangt å varmt der. Og dansegulvet er jo helt håpløst.

 


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 12 okt 06, 18:25
hv a er det dere griner sånn etter de siste kampene har det ikke vært mer en 2 -3 fredrikstad folk på mets men fult resten av stedene .. desuten kan vi sitte i sola å drikke øl på nye stadion

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 okt 06, 19:34
Opprinnelig postet av ffkerkonge
hv a er det dere griner sånn etter de siste kampene har det ikke vært mer en 2 -3 fredrikstad folk på mets men fult resten av stedene .. desuten kan vi sitte i sola å drikke øl på nye stadion


Tenker du på før vi drar på tur nå eller ?? Vi er da mange flere enn 2-3 der da.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 12 okt 06, 21:14
Nei, men før hjemmekampen mot Sandefjord var det bare meg og broren min som var ffk-supportere, resten var sandefjord-supportere

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 okt 06, 21:33
Opprinnelig postet av schpa84
Nei, men før hjemmekampen mot Sandefjord var det bare meg og broren min som var ffk-supportere, resten var sandefjord-supportere


Jeg har aldri vært på Mets før hjemmekamp. Har aldri helt skjønt hvorfor man skal menge seg med bortesupportere.

Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 13 okt 06, 12:57

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av schpa84
Nei, men før hjemmekampen mot Sandefjord var det bare meg og broren min som var ffk-supportere, resten var sandefjord-supportere


Jeg har aldri vært på Mets før hjemmekamp. Har aldri helt skjønt hvorfor man skal menge seg med bortesupportere.

 

Ikke jeg heller..gidder ikke å være der sammen med alle bortesupporterne.

Men vi er da mange der før vi drar på bortekamp da!


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 14 okt 06, 13:14
Er vel plass til busser rundt den nye stadion og... Kan vel sitte der før bortekamper? Eneste aberet er brua, men det kan jo bare være med på å krydre turen en smule?

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340