Husk meg
Brukernavn
Passord

Fra Puma til Umbro

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 des 06, 08:29

Det vakke det verste vi kunne fått fra Umbrokatalgoen det der, Alternativet hadde vært den Italia-trøya, men ekke sikker på om den hadde gjort seg i våre farger. Bra det ikke blir X-line-skiten jaffal. Håper det evt. går an å få kjøpt trøya kun med hovedsponsor, sånn som for et par år sia. Blir fort dass med alle de sponsorene som skal på. Men sånn ere jo i Norge, desverre :(

 

 

---------------------------

math


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 15 des 06, 14:27

Syns dette er utrolig kult! Sendte mail til Morgan med noen spørsmål, Han sendte svar og skrev at FFK spillerne kommer til å få navn bakpå draktene, under draktnummerne, og det vil være i gull skrift. Det er jo vannvitig kult!Han sa også at draktene kommer ut til salg i februar. Det kommer til å være 6-7 draktsponsorer på drakta, shortsen og strøpene.

TAKK FOR SVAR MORGAN!

---------------------------

CUPVINNER 06


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 des 06, 14:48
tøft.. har savnet dette. men de burde jo ha vært over nummerne, selv om det nok er mer økonomisk fornuftig å ha en sponsor der

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 15 des 06, 21:06

Åssen er det å få kjøpt drakter med nr og navn til året..? Bare lurer på om det er sånn at man må trykke selv e.l.

Eller,, det er kanskje ikke klart ennå ..? Vil gjerne ha en drakt med BJØRKØY i gullskrift !

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 des 06, 00:39
Over til noe langt mer hyggelig enn Eggens avgang:

Jeg så den nye drakta i dag etter at pressekonferansen var over.

Det blir den drakta som er vist her og den ser vanvittig kul ut. Noen synes det er litt for mye rødt, men jeg synes det gjør den kul. Den drakta som jeg så hadde nr. 14 og Kvisvik skrevet med gull på ryggen. Dette var utrolig stilig og langt fra så glorerte som jeg hadde sett for meg. Drakta var en prøve fra produsenten, men det er slik de blir. Shortsene hadde de ikke.

Jeg ble nektet å ta et bilde av drakta selv om de viste meg den. FFK og Umbro skal ha en offisiell lansering siden.

For øvrig kan jeg fortelle at to ansatte i FFK satt og nileste på ffksupporter.net i det pressekonferansen var over. Da måtte jeg selvfølgelig bort og snakke litt med dem.

Artig. De følger med.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 18 des 06, 01:08

Opprinnelig postet av TothNR1
 Sendte mail til Morgan med noen spørsmål, Han sendte svar og skrev at FFK spillerne kommer til å få navn bakpå draktene, under draktnummerne, og det vil være i gull skrift. Det er jo vannvitig kult! 

 

Ja fett dette. Skal bli herlig å se navn som Kvisvik, Elyounoussi, Bjørkøy, Fofana, Piiroja, Czwartek osv. skrevet med gullbokstaver.

 

Men - klarer ikke helt å bare være positiv idag - det blir rart å se `Multaharju` med gullbokstaver...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 18 des 06, 01:09

Opprinnelig postet av Holters


For øvrig kan jeg fortelle at to ansatte i FFK satt og nileste på ffksupporter.net i det pressekonferansen var over.

 

Ja ett sted må vel de også finne ut hva som skjer i klubben deres...


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 18 des 06, 01:27

Draktene er ikke ferdig enda.. Er ikke bestemt hvilke sponsorer som skal på.

Hvordan jeg vet dette.... Samboeren min som skal trykke dem.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 des 06, 01:33
Opprinnelig postet av frecjoha
Draktene er ikke ferdig enda.. Er ikke bestemt hvilke sponsorer som skal på.

Hvordan jeg vet dette.... Samboeren min som skal trykke dem.


Draktene i seg selv er ferdige, men det var selvfølgelig uten sponsorer på draktene. Avtalene med alle sponsorene er ikke ferdigforhandlet. Det virket som om Carneige blir hovedsponsor til året også. De var i alle fall i forhandlinger med dem.

PS! Få samboeren din til å tyste og send meg en PM den dagen draktene trykkes. ;) inkludert hvilke sponsorer.

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 18 des 06, 01:43
Endret: 18 des 06, 01:45

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av frecjoha
Draktene er ikke ferdig enda.. Er ikke bestemt hvilke sponsorer som skal på.

Hvordan jeg vet dette.... Samboeren min som skal trykke dem.


Draktene i seg selv er ferdige, men det var selvfølgelig uten sponsorer på draktene. Avtalene med alle sponsorene er ikke ferdigforhandlet. Det virket som om Carneige blir hovedsponsor til året også. De var i alle fall i forhandlinger med dem.

PS! Få samboeren din til å tyste og send meg en PM den dagen draktene trykkes. ;) inkludert hvilke sponsorer.

He He! Det skal jeg gjøre...

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 19 des 06, 17:08
FFK skal jo spille til Torsdagen i den romhjulscupen, skal dem ikke spille i umbro drakter da?noen som vet noe?

---------------------------

CUPVINNER 06


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 19 des 06, 23:58

Opprinnelig postet av Holters
Over til noe langt mer hyggelig enn Eggens avgang:

Jeg så den nye drakta i dag etter at pressekonferansen var over.

Det blir den drakta som er vist her og den ser vanvittig kul ut. Noen synes det er litt for mye rødt, men jeg synes det gjør den kul. Den drakta som jeg så hadde nr. 14 og Kvisvik skrevet med gull på ryggen. Dette var utrolig stilig og langt fra så glorerte som jeg hadde sett for meg. Drakta var en prøve fra produsenten, men det er slik de blir. Shortsene hadde de ikke.

Jeg ble nektet å ta et bilde av drakta selv om de viste meg den. FFK og Umbro skal ha en offisiell lansering siden.

For øvrig kan jeg fortelle at to ansatte i FFK satt og nileste på ffksupporter.net i det pressekonferansen var over. Da måtte jeg selvfølgelig bort og snakke litt med dem.

Artig. De følger med.

 

Er du sikker på at det var akuratt dem draktene på bildet? For FFK spilte ikke med dem draktene idag, for jeg syns dem på bildet var mye finere enn dem de spilte i, så jeg håper dette bare var prøve drakter....

---------------------------

CUPVINNER 06


Vector

Knøttespiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 28

Lagt til: 20 des 06, 00:09
Endret: 20 des 06, 00:10

Det ser ut som de spilte med X-Line draktene i gårsdagens kamp ja...

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 des 06, 00:17
Opprinnelig postet av Vector
Det ser ut som de spilte med X-Line draktene i gårsdagens kamp ja...

Det blir ikke X-line. Det blir Speciali. Klubben skal ha en offisiell lansering av de nye draktene sammen med Umbro på nyåret engang. Dessuten spilte de ikke med draktnummer og spillernavn i gull på ryggen i dag. Det kommer! Skikkelig stilig er de nye draktene.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 20 des 06, 00:54
det er suverent, ble litt redd nå, men hvofor spilte de i den type drakter da?

---------------------------

CUPVINNER 06


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 des 06, 00:56
Opprinnelig postet av TothNR1
det er suverent, ble litt redd nå, men hvofor spilte de i den type drakter da?

De spiller ikke i de nye draktene før alle sponsorene osv er på plass. Altså en offisiell lansering av draktene -med- hovedsponsor osv på plass.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 des 06, 14:54
Opprinnelig postet av TothNR1
det er suverent, ble litt redd nå, men hvofor spilte de i den type drakter da?

"Lanseringen av Fredrikstad Fotballklubbs nye hjemme- og bortedrakter fra Umbro vil skje i februar. Det er mange spørsmål rundt lanseringen av de nye draktene. Av ulike årsaker har vi valgt å vente til februar med å lansere neste års drakter. A-laget vil spille romjulscup, innendørsturnering og treningskamper i midlertidige trøyer."

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=677

Ros til Øivind Karlsen hos fredrikstadfk.no forresten. Jeg synes han er flink til å komme med små, interessante nyheter. Samtidig har nok klubben blitt flinkere til å faktisk benytte seg av fredrikstadfk.no. Bra!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 des 06, 15:05
Skulle til å poste jeg, men du var litt før meg gitt. dæven

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3