Innmeldelse i plankehaugen
---------------------------
Steinar Sørlie er BEST i verden!!!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
jeg er medlem nr 56 å jeg har fått mail tilbake fra plankehaugen at jeg har fått billett
du må sende mail for å eventuelt bli skrevet opp på listen.
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Medlem nr 240 og sesongkortinnehaver, Ullevåll here I come !
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Du er på lista
Selv om vi er sikra billet er det vel fordel å være tilig ute ?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Sesongkort :)
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
På tv får man nærbilder og repriser.
Tar selvfølgelig opp kampen, og får se det samme som deg, men bare i ettertid. Hva spiller det for noen rolle å få det direkte på TV ?? Foretrekker heller å være der live ja.
Opprinnelig postet av Stinger
AAAAHHHHHHH! Deilig! Jeg fikk billett!! Medlem nr. 2 (høhøhø)Hm, nå har jo jeg vært medlem nr 2 fra starten av, ettersom vi opprinnelig bare var to medlemmer da vi startet opp "Nye Plankehaugen" i februar 2001... Dette høres mystisk ut, men får håpe vi slipper å sloss om biletten. Jeg får kontakte medlems-Roy!
Opprinnelig postet av Jon Syversen
Opprinnelig postet av Stinger
AAAAHHHHHHH! Deilig! Jeg fikk billett!! Medlem nr. 2 (høhøhø)Hm, nå har jo jeg vært medlem nr 2 fra starten av, ettersom vi opprinnelig bare var to medlemmer da vi startet opp "Nye Plankehaugen" i februar 2001... Dette høres mystisk ut, men får håpe vi slipper å sloss om biletten. Jeg får kontakte medlems-Roy!
Jeg var sammen med deg på oppstartsmøte på FFK`s klubbhus, og fikk nr. 102 den gangen, og vi var vel max. 10 der da ??
Så hvilket nr. man har på kortet tar jeg med en klype salt når det gjelder annsienitet.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tar selvfølgelig opp kampen, og får se det samme som deg, men bare i ettertid. Hva spiller det for noen rolle å få det direkte på TV ?? Foretrekker heller å være der live ja.
Det kommer sikkert til å regne den dagen!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det kommer sikkert til å regne den dagen!
So what, selv om det hadde kommet hagl så er det best live.
Denne meldinga fikk jeg av Heidi Aydar i plankehaugen.
Hei. Du kan få kjøpt cup finale billett. For henting av billetten, følg framgangsmåten som står på plankehaugen.no. Mvh Heidi Aydar i plankehaugen..
Betyr dte at jeg har skaffet meg billett? Og en ting til vi som skrev oss opp på sånn greier i bærum/stabæk turen. Vi skrev akkuratt det samme som alle som registrerer seg nå gjorde. Har vi registrert oss da?
www.norskefans.net
ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914