Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK var norges svar på Brasil mente Morgan Andersen på P4

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 okt 06, 15:20
Hørte på nyhetene på P4 nå at Morgan A mente FFK var norges svar på Brasil og at det ville være synd hvis et slik lag som spilt lekende og feiende fin fotball skulle rykke ned.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 02 okt 06, 15:30
Nå tror jeg Morgan må ta tranen sin.... For all del, FFK spiller til tider feiende flott fotball, men hallo Morgan, nå må du tenkte deg om en eller to ganger før du breker til media....

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Kom en liten tåre i kveld, da finalebiletten var sikra... Grattis hele Fredrikstad
God bedring Enerly


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 okt 06, 16:28
Ha ha, han breker mye til media om dagen, det må`n si. Vi er et spillende lag som er artige å se på, men Brasil da gett....

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 06, 16:33
syns dere det er bedre at han hadde sagt negative ting da ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 02 okt 06, 17:07
Selvsagt ikke, men det var nå veldig da Brasil liksom..

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 okt 06, 17:09
Enig, går ann å moderere seg litt da..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 02 okt 06, 19:05

Herregud da... Tror ikke Morgan mente at vi hadde spilt jevnt med brasil akkuratt.

Han skaffer da i hvert fall litt blest rundt klubben!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 okt 06, 19:15
Ingen ting negativt sagt om Morgan som leder av FFK her nei...bare at han har det med å overdrive..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 okt 06, 19:49
Skaffer PR ved å snakke i store bokstaver. All PR er god PR. Sponsorinteressen øker i takt med antall spaltemeter i media. Bra Morgan!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 02 okt 06, 19:51
Får jo blest om klubben da...

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 02 okt 06, 21:38

Opprinnelig postet av keiko99
syns dere det er bedre at han hadde sagt negative ting da ?

 

Er ikke det som er poenget, poenget er hva som blir sagt... Hadde han holdt Brasil utenom, ja så hadde uttalelsen i og for seg vært meget bra den, for fakta er vanskelig å komme utenom, norsk TL vil være en attraksjon fattigere uten FFK

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Kom en liten tåre i kveld, da finalebiletten var sikra... Grattis hele Fredrikstad
Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 06, 21:46
syns dere henger dere opp i alt for mye.. er vel det samme om han sier brasil eller Holland bare det er posetift.. 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 03 okt 06, 00:29

Opprinnelig postet av djpete
Skaffer PR ved å snakke i store bokstaver. All PR er god PR. Sponsorinteressen øker i takt med antall spaltemeter i media. Bra Morgan!

 

Enig. Morgan kan jobben sin!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 06, 00:39
Endret: 03 okt 06, 00:39
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hørte på nyhetene på P4 nå at Morgan A mente FFK var norges svar på Brasil og at det ville være synd hvis et slik lag som spilt lekende og feiende fin fotball skulle rykke ned.


Jeg synes faktisk ikke "norges svar på Brasil" er noe fin/positiv beskrivelse av FFK. Brasil spiller som en gjeng stjerner som alle er der for seg sjøl og sine egne interesser, de spiller ikke sammen, de står og venter på ballen, de går og venter på en eneste enkeltmannsprestasjon i løpet av nitti minutter.

Nei, jeg husker med gru hvor ufattelig dårlig de spilte i VM. Helt uinteresserte i å vinne kamper på en skikkelig måte. Grøss.

Men Morgan har selvfølgelig 110% rett i at FFK er av de lagene i landet som forsøker å spille fotball. Personlige mener jeg at FFK har kvaliteter som overgår mange lag som ligger på sikker plass, og det er bare uflaks og tilfeldigheter som gjør at vi nok en gang ligger nede i smørja.

Jeg er livredd for TIL.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 okt 06, 05:19

Opprinnelig postet av Asgeir

....og det er bare uflaks og tilfeldigheter som gjør at vi nok en gang ligger nede i smørja...

.

 

Tilfeldigheter? nåja, det er taktisk udyktighet, for du har helt rett, laget inneholder ferdigheter og kapasitet til å ligge 5-7 plasser høyere på tabellen, men som nevnt, taktiske disposisjoner i løpet av kampene av en taktisk uryddig KTE er årsaken til tabellposisjon.

En trener som Tom Nordlie tror jeg ville gitt laget et løft og muligens kunne fått gutta til faktisk å tro på topp 3 plassering...

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

Kom en liten tåre i kveld, da finalebiletten var sikra...

Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 03 okt 06, 05:46
Opprinnelig postet av KeJ

Tilfeldigheter? nåja, det er taktisk udyktighet, for du har helt rett, laget inneholder ferdigheter og kapasitet til å ligge 5-7 plasser høyere på tabellen, men som nevnt, taktiske disposisjoner i løpet av kampene av en taktisk uryddig KTE er årsaken til tabellposisjon.

En trener som Tom Nordlie tror jeg ville gitt laget et løft og muligens kunne fått gutta til faktisk å tro på topp 3 plassering...

 

Eller det er taktisk dyktighet fra KTEs side som gjør at vi fremdeles er i TL. Det er vel som man ser det.

 

Hva Tom Nordlie kunne fått til er vanskelig å si. Kanskje hadde han gjort FFK like gode som Start var i fjor. Eller like dårlige som Start var i år...


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 03 okt 06, 08:15

Opprinnelig postet av keiko99
syns dere henger dere opp i alt for mye.. er vel det samme om han sier brasil eller Holland bare det er posetift.. 

 

Herregud folkens,..Morgan viser bare at han er engasjert og i 100, ....og han snakker jo sant. (Brasil spiller bare tidvis drømmefotball)

....glad ingen avis eller tv stoppa meg på vei vekk fra stadion på søndag. Jeg ville sagt at vi VERDENS beste.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 03 okt 06, 09:15
Opprinnelig postet av djpete
Skaffer PR ved å snakke i store bokstaver. All PR er god PR. Sponsorinteressen øker i takt med antall spaltemeter i media. Bra Morgan!


Helt enig! Morgan er en taktiker. Det er bra med sånne uttalelser, det skaper debatt om FFK. Og Morgan har et poeng om at FFK spiller morsom og underholdende fotball. Det er mye kjedelig Drillofotball rundt om i Tippeligaen. Og FFK er ikke en av disse klubbene. Og det settes på kartet av klubbdirektøren vår. Bra Morgan!




Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3