Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 16 5

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 okt 06, 15:12
Endret: 13 okt 06, 15:15
Opprinnelig postet av Fjedjik
Synes vi hadde godt tak på Tromsø i vår kampen (men det var jo hjemme). Tror Tromsø er litt preget av nedrykksnerver og ikke klarer å få ut potensialet sitt. Derfor blir det viktig at vi scorer først denne gangen. Klarer vi det tror jeg på årets første borteseier.


Jeg tenkte på statistikken der oppe jeg da. Her hjemme er det annerledes. Har Tromsø i det hele tatt vunnet på Fredrikstad Stadion ?? Har lett litt, og kan ikke finne noen Tromsø-seire her nede.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 13 okt 06, 15:17

Opprinnelig postet av Costanza
Tror det er ganske sikkert at det blir samme ordning som i sist kamp hjemme mot Sandefjord. Ramberg som defensivt anker og Brenne + Bjørkøy som indreløpere. John Anders Bjørkøy har jo vært suveren som indreløper etter omleggingen på midtbanen, så ingen grunn til å sette han i den defensive rollen. Og Ramberg er uansett altfor svak i motstanderen 16-del til å ha en så offensiv rolle, synes jeg. For øvrig ville jeg brukt Berg istedenfor Ramberg i den defensive ankerrollen i denne kampen. Ramberg er som regel kun god på hjemmebane når vi styrer kampene og spiller god fotball langs bakken, mens jeg tror Berg har mer å by på i bortekamper hvor vi må spille mer kynisk og "gå i krigen".

 

Er Berg skadet siden han ikke starter? Jeg synes FFK kan være mye mer kyniske borte enn de har vært til nå i år. Hadde foretrukket Berg sentralt i stedet for Ramberg, og kanskje også Multe i stedet for Tarik.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 okt 06, 15:27
Endret: 13 okt 06, 15:28
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Costanza
Tror det er ganske sikkert at det blir samme ordning som i sist kamp hjemme mot Sandefjord. Ramberg som defensivt anker og Brenne + Bjørkøy som indreløpere. John Anders Bjørkøy har jo vært suveren som indreløper etter omleggingen på midtbanen, så ingen grunn til å sette han i den defensive rollen. Og Ramberg er uansett altfor svak i motstanderen 16-del til å ha en så offensiv rolle, synes jeg. For øvrig ville jeg brukt Berg istedenfor Ramberg i den defensive ankerrollen i denne kampen. Ramberg er som regel kun god på hjemmebane når vi styrer kampene og spiller god fotball langs bakken, mens jeg tror Berg har mer å by på i bortekamper hvor vi må spille mer kynisk og "gå i krigen".

 

Er Berg skadet siden han ikke starter? Jeg synes FFK kan være mye mer kyniske borte enn de har vært til nå i år. Hadde foretrukket Berg sentralt i stedet for Ramberg, og kanskje også Multe i stedet for Tarik.

Multe i steden for Tarik ?? Morsom eller ?? Tarik er vel fit for fight igjen han ?? Han har jo prata med en imam at han kunne utsette Ramadan-greiene. Så for meg stiller Tarik langt framme i køen i forhold til Multe.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 13 okt 06, 15:41
Jeg mener Multe har bedre defensive kvaliteter enn Tarik, og at man derfor kanskje skulle vurdere å bruke ham fra start. Selv om Tarik er fit for fight(noe jeg tok som en selvfølge).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 okt 06, 19:38
Opprinnelig postet av Hoxmeister

Opprinnelig postet av Bob Page
Håper guttane husker på å ta med seg stadion-vann da...

 

Ja,hehe...får håpe de fylle opp alle flaskene sine før de drar oppover.

 

 

Regner med at du så interjuet på f-bTV med Zoran du også ? 

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 13 okt 06, 21:42
Noen som vet hvor det er mulig å få sett denne kampen på søndag? Utenom på Alfheim selvfølgelig

---------------------------

There`s only ONE United


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 okt 06, 21:50
Endret: 13 okt 06, 21:50
Sir Winston,City ,kranbanen og webtv er vel noen alternativer da. Sikkert mange flere utesteder som viser også.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 okt 06, 23:51
http://www.fxtv.no Koster 50 spenn hvis du ikke har abo. Har kjøpt kampen allerede. Detta blir 3 poeng

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 14 okt 06, 11:42
Endret: 14 okt 06, 11:43

Bengt Eriksen mener Tromsø er sjanseløse og rykker ned.

http://www.fxt.no/tippeligaen/tromso/article769864.ece

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 okt 06, 12:54

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg mener Multe har bedre defensive kvaliteter enn Tarik, og at man derfor kanskje skulle vurdere å bruke ham fra start. Selv om Tarik er fit for fight(noe jeg tok som en selvfølge).

 

Ingen som tenker  på Mackie her da ? Fy faen som han herja med forsvaret til Sandfjord sist. La han starte, og ev bytt Tarik inn som joker i 2 omgang. Vi må huske på at Tarik har hatt en stramt kampprogram med både U21, junior og A-lags kamper i det siste...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 14 okt 06, 14:24
Opprinnelig postet av Bob Page

Regner med at du så interjuet på f-bTV med Zoran du også ? 

Har du noe link til det intervjuet? Finner det ikke.

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 14 okt 06, 16:14
Opprinnelig postet av Keano
Noen som vet hvor det er mulig å få sett denne kampen på søndag? Utenom på Alfheim selvfølgelig
På webben...www.tv2.no

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 okt 06, 17:40
Klikk her og velg "Beholder FFK plassen ?" litt ned i lista.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 15 okt 06, 09:24
Da drar jeg å tar flytoget til Gardermoen før jeg setter meg på flyet mot nord for støtte FFK til seier!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 okt 06, 09:48
Idag har jeg virkelig trua på årets første borteseier!!! Håper midtbanene er i god form idag da kjører vi over døm!!

Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 15 okt 06, 12:27

Opprinnelig postet av Shadar
Hvordan tror dere det vil slå ut for FFK sin del med kunstgress og eventuelt -2 C og snø/sludd?

Har det seg slik at FFK er gode på kunstgress fordi de spiller en del treningskamper i østfoldhallen?

Spilte kamp på Alfheim for litt over en måned siden, og det kunstgresset der er førsteklasses så tror ikke det blir så veldig stor forskjell.. Dekket på Alfheim er bedre enn dekket i Østfolhallen..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 15 okt 06, 17:39
Tenkte jeg skulle se Tromsø-Fredrikstad på FXTV, men så hører jeg Tor Hammerø på TV2 IGJEN!!! Ble brått jævlig usikker på om jeg gidder. Hva er det med Tv2 a? Setter opp han premiekødden der igjen..

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 15 okt 06, 17:43
han øddelæger alle kamper han komenterer i! Håper molde rykker ned så hører vi han kansje ikke på en stund!

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 15 okt 06, 17:53
Endret: 15 okt 06, 17:54
Er det Herr I fra Molde i dag ogsaa, ja... sukk.... for en haaploes type. Hoerer ellers at det er drittvaer i Tromsoe i dag. Det liker jeg absolutt ikke. Betyr nok fordel ishavsfolket.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 15 okt 06, 17:58
Forventer  å se at det lyner i taklngene i dag! Det har jeg savna i hele år på bortebane. Kanskje det er det som skal til for å ta samene?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 16 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3