Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 16 2

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 okt 06, 01:00
Dette er en kamp der Tromsø absolutt må score mål. Dette hadde det sikkert vært lurt å utnytte med hissige kontringer, så jeg det var en som skrev.

Det er bare det at FFK ikke greier å forsvare seg. Angrep er det beste forsvar. Det er det FFK er best på.
Tror ikke dette kommer til å bli en pen kamp. Det blir en krig. Vi skulle hatt flere Toth utpå der i denne kampen.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 okt 06, 02:37
problemet er at det snør så grådig i tromsø, og det er de mektig gode til å utnytte.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 05 okt 06, 11:18
Endret: 05 okt 06, 11:19

Vi går for årets første borteseier og 3 poeng!

 

Jeg skal oppover


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 05 okt 06, 11:20

Opprinnelig postet av Keano
Blir nok en vanskelig kamp i Tromsø, Tromsø er godt vant til bunnstriden og har det med å greie seg til slutt.Men har igjen stor tro på 3 poeng til FFK i denne kampen.2 uker pause nå tror jeg de trenger.Hadde egentlig tenkt å reise til Tromsø, noen som skal dit som vet om turalternativ som ikke er så j.vli dyrt? Sjekka Norwegian i stad, 4500 for meg og dama.Noen billigere?

 

 

Jeg betalte 3094 for meg og en kamerat..

Drar opp på lørdag og hjem igjen på mandag


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 05 okt 06, 21:17

Dårlig nytt:     

 

Stjernespiller

Publisert: 05. oktober 2006 13:48:21 av Eirik Haldorsen

Ifølge agent Knut Høibraaten var Vítor Pereira stjernespiller i toppdivisjonen i Portugal.

Grunnen til at 28-åringen er i Norge er, ifølge Høibraaten, at han vil ut av Portugal for å spille, melder itromso.no

– I de klubbene han spilte i var han blant toppspillerne. I sommer gikk kontrakten ut med Uniao de Leiria SAD, og fordi overgangsvinduet i Europa er stengt til over nyttår ser han etter andre steder å spille i inntil da, sier Høibraaten.

Agenten representerer Vítor Pereira i Skandinavia, og ordnet blant annet prøvespill for ham i Vålerenga for under en uke siden.

– De ville for så vidt ha ham tilbake til Vålerenga i neste uke. Men fordi de ikke ville ta noen direkte avgjørelse er det min oppgave å finne en arbeidsgiver som kan bestemme seg fort. Da ble TIL et naturlig alternativ, sier Høibraaten.

Vítor Pereira har ifølge Høibraaten spilt både U21 og U23 landslagsfotball, og har rundt 30 landslagskamper. For a-landslaget har han aldri spilt obligatoriske kamper.

– Blir det aktuelt å skrive under for TIL, skal vi gjøre det vi kan for å få ham klar til kampen mot Fredrikstad neste helg. Det kommer til å bli viktig for oss, sier Knut Høibraaten.

Som for øvrig også hentet keeper Sead Ramovic til TIL, og sørget for prøvespill for Pascal Ojigwe.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 okt 06, 21:41
Opprinnelig postet av Martin

Dårlig nytt:     

 

Stjernespiller

Publisert: 05. oktober 2006 13:48:21 av Eirik Haldorsen

Ifølge agent Knut Høibraaten var Vítor Pereira stjernespiller i toppdivisjonen i Portugal.

Grunnen til at 28-åringen er i Norge er, ifølge Høibraaten, at han vil ut av Portugal for å spille, melder itromso.no

– I de klubbene han spilte i var han blant toppspillerne. I sommer gikk kontrakten ut med Uniao de Leiria SAD, og fordi overgangsvinduet i Europa er stengt til over nyttår ser han etter andre steder å spille i inntil da, sier Høibraaten.

Agenten representerer Vítor Pereira i Skandinavia, og ordnet blant annet prøvespill for ham i Vålerenga for under en uke siden.

– De ville for så vidt ha ham tilbake til Vålerenga i neste uke. Men fordi de ikke ville ta noen direkte avgjørelse er det min oppgave å finne en arbeidsgiver som kan bestemme seg fort. Da ble TIL et naturlig alternativ, sier Høibraaten.

Vítor Pereira har ifølge Høibraaten spilt både U21 og U23 landslagsfotball, og har rundt 30 landslagskamper. For a-landslaget har han aldri spilt obligatoriske kamper.

– Blir det aktuelt å skrive under for TIL, skal vi gjøre det vi kan for å få ham klar til kampen mot Fredrikstad neste helg. Det kommer til å bli viktig for oss, sier Knut Høibraaten.

Som for øvrig også hentet keeper Sead Ramovic til TIL, og sørget for prøvespill for Pascal Ojigwe.

 

er vel ikke lov å hente spillere ETTER at overgangs vinduet er stengt???

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 05 okt 06, 21:42
Han er kontraktløs og kan vist bestemme selv. hmmm.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 06, 02:06
Opprinnelig postet av Martin

Dårlig nytt:     

 

Stjernespiller

Publisert: 05. oktober 2006 13:48:21 av Eirik Haldorsen

Ifølge agent Knut Høibraaten var Vítor Pereira stjernespiller i toppdivisjonen i Portugal.

Grunnen til at 28-åringen er i Norge er, ifølge Høibraaten, at han vil ut av Portugal for å spille, melder itromso.no

– I de klubbene han spilte i var han blant toppspillerne. I sommer gikk kontrakten ut med Uniao de Leiria SAD, og fordi overgangsvinduet i Europa er stengt til over nyttår ser han etter andre steder å spille i inntil da, sier Høibraaten.

Agenten representerer Vítor Pereira i Skandinavia, og ordnet blant annet prøvespill for ham i Vålerenga for under en uke siden.

– De ville for så vidt ha ham tilbake til Vålerenga i neste uke. Men fordi de ikke ville ta noen direkte avgjørelse er det min oppgave å finne en arbeidsgiver som kan bestemme seg fort. Da ble TIL et naturlig alternativ, sier Høibraaten.

Vítor Pereira har ifølge Høibraaten spilt både U21 og U23 landslagsfotball, og har rundt 30 landslagskamper. For a-landslaget har han aldri spilt obligatoriske kamper.

– Blir det aktuelt å skrive under for TIL, skal vi gjøre det vi kan for å få ham klar til kampen mot Fredrikstad neste helg. Det kommer til å bli viktig for oss, sier Knut Høibraaten.

Som for øvrig også hentet keeper Sead Ramovic til TIL, og sørget for prøvespill for Pascal Ojigwe.



Merkelig. 30 landskamper, og ingen obligatoriske på A. Er det kun U-21 og U-23 de har telt med eller ?? Hvis så er tilfellet, så er det ikke sikkert at han er så god allikevel.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 06 okt 06, 06:37

Sida til TIL sier at han er god.

Frykter han får despansjasjon e.l. til og spille mot oss og gjøre en kjempekamp....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 06, 15:26
Opprinnelig postet av Martin

Sida til TIL sier at han er god.

Frykter han får despansjasjon e.l. til og spille mot oss og gjøre en kjempekamp....



At sia til TIL sier at han er god forteller ingen verdens ting.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 06 okt 06, 16:27
Håper det er noen som har tenkt seg oppover å støtter laget.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 okt 06, 17:23
er i Manchester jeg da.. ikke skal jeg på kamp der engang... hehe

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 06 okt 06, 17:29

er lærling  tjener kansje 4000kr  i måneden, men drit heller!

Bruker gjerne en månedslønn på og støtte FFK i Tromsø! Håper dog på 3 poeng ellers blir det en lang reise hjem ijen.....


Scrotum

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 mai 05
Innlegg: 3

Lagt til: 06 okt 06, 20:04

Gleder meg vilt til kamp. Velkommen til Troms. Her ligger snøen på toppene, og kullegradene er på vei. Håper ikke kunstgress og kulle stopper flikk- flakk zamba fotball.

Håper det kommer mange sørfra! For første gang denne sesongen har jeg kunn en kjøretur på 4 timer til kamp!!! Fremdeles mulig å få rimlige flybilletter!!!

FFK `s nordligste supporter!

 

 


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 07 okt 06, 12:00
Hvor er det mulig å få billige billetter? Har sjekka litt selv, har ikke funnet noe.

---------------------------

There`s only ONE United


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 okt 06, 12:23
Opprinnelig postet av Martin

er lærling  tjener kansje 4000kr  i måneden, men drit heller!

Bruker gjerne en månedslønn på og støtte FFK i Tromsø! Håper dog på 3 poeng ellers blir det en lang reise hjem ijen.....

spørs det :P jeg er også lærling, men tjener 9000 :P men får ikke dratt, da jeg har andre ting fore

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 okt 06, 12:38

Noen som har hørt hvordan det står til med Mr Bertelsen,rekker han Tromsøkampen?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 07 okt 06, 12:41
han håpa på og bli klar til den kampen, men jeg går for tamaz,han vil sikkert vise seg fram for gamle lagkamerater.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 07 okt 06, 15:49
Endret: 07 okt 06, 15:50
Opprinnelig postet av Martin
han håpa på og bli klar til den kampen, men jeg går for tamaz,han vil sikkert vise seg fram for gamle lagkamerater.


Hvis Tamas stiller i denne kampen får vi håpe at han kjenner til gamle medspilleres spillemåter, og i så måte kan forsvare FFK godt mot "Gutan".

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 okt 06, 22:19
Synes faktisk tamaz har spillt utrolig bra i det siste og vil sikkert å gjøre det mot Tromsø

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 16 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3