Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 09 okt 06, 22:00
Her er litt artig informasjon om godeste Toth. Rundt halv sju i kveld var jeg oppe i Trondalen. Der så jeg ingen ringere enn Toth m/barn, så jeg trente bak målet på GIFs A.lagbane?  Fyren trente hardt og innbitt etter hva jeg så hadde han holdt på en stund. Jeg snakka litt med han, og han sa at jo måtte trene så mye som mulig. Han forsto riktignok ikke alt jeg sa, men han svare godt. Han lovet meg forresten seier i Tromsø! Betryggende! Michy var forøvrig meget hyggelig.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 10 okt 06, 04:01
Opprinnelig postet av Scout
Her er litt artig informasjon om godeste Toth. Rundt halv sju i kveld var jeg oppe i Trondalen. Der så jeg ingen ringere enn Toth m/barn, så jeg trente bak målet på GIFs A.lagbane?  Fyren trente hardt og innbitt etter hva jeg så hadde han holdt på en stund. Jeg snakka litt med han, og han sa at jo måtte trene så mye som mulig. Han forsto riktignok ikke alt jeg sa, men han svare godt. Han lovet meg forresten seier i Tromsø! Betryggende! Michy var forøvrig meget hyggelig.

Har selv sett Mishy på gresset sammen med ungane når jeg har spilt foppall med kamerater på Merkur. Han var på gressmatta ved siden av kunstgresset da vi kom, og holdt på fremdeles da vi gikk igjen et par timers tid senere, så at han er flink til å trene er tydelig.

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 okt 06, 16:36

Tromsø er imponert over Simen Brenne og mener Raymond er spiller de bør passe seg for.

www.nordlys.no/videoverden/article2341932.ece


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 10 okt 06, 17:26
håper eggen har sett dette!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 okt 06, 17:37
Det var et fint innslag. Lite pjatt og fornuftige folk som prata. Ingen tvil om at denne kampen blir tøff.
Ut i fra det som ble sagt der kan det jo virke som det vil være lurt å trille mye ball mot dem. Det er noe FFK har klart tidligere. Det er maks frustrerende og slitsomt mot motstanderne når de bruker mye krefter på å løpe i mellom.

Når frustrasjonene brer seg kan det åpne opp for Raymond litt. Tror det blir trikset.

X-moment: Hvis vi skal trille mye ball med dem, kan vi ikke stå for høyt på banen da det er greit å ha litt rom å spille i. Kan ikke regne med å presse dem på deres halvdel hele kampen. Lurer på hvordan det blir i forhold til at forsvaret vårt har en tendens til å rygge for lett.

P.s. Bruk Attilla Toth

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 okt 06, 18:40

Tromsø virka veldig oppmerksomme på Brenne og Kvisvik. Da får vi håpe døm tenker så mye på døm at Jonna og Tarik får mye plass!!

 

Årst hadde ikke så mye respekt for Toth, håper han svarer på tiltale med å senke Tromsø!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 okt 06, 20:46
Endret: 10 okt 06, 20:46

Varmesjokk for TILs canadiere  

Patrice Bernier og Kenny Stamatopoulos spilte landskamp mot Jamaica søndag. Det ble en het opplevelse.

Canada tapte 1-2 borte for Jamaica i Kingston. Bernier spilte 70 minutter, mens Stamatopoulos spilte hele kampen for Canada.

– Med temperaturer i Jamaica på 30-35 grader, så var det jo omtrent 30 graders forskjell i forhold til i Tromsø. Det var nesten for varmt. Et stort sjokk for kroppen, sier Bernier om kampen.

Bernier og keeper Kenny Stamatopoulos vil være tilbake i Tromsø i kveld, og de stiller på TIL-trening igjen onsdag.

Midtbanespilleren tror ikke varmesjokket og all reisingen vil bety så mye for søndagens kamp mot Fredrikstad.

– Det burde ikke være noe problem, bare jeg får nok søvn og tar vare på meg selv, sier Patrice Bernier til 100% Fotball.

 

Vi kan vel håpe at dette slår uti i fordel for oss?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 10 okt 06, 20:50
jeg blir veldi glad viss bernier ikke spiller på søndag! hadde ikke gjort noe om han sead et eller annet 1 keperen til TIL ble skada og så hadde de satt inn stamatopolus! han spilte jo verre enn steinar mot oss i vår og det skal godt gjøres!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 10 okt 06, 21:47

Virka som om Tromsø var veldig obs på Kvisvik, Brenne og Bjørkøy ut fra dette innslaget. I tillegg var de obs på at FFKs forsvarsfirer rygger veldig langt tilbake på egen 16 meter. Virka ikke som de hadde mye fokus på hverken Tarik eller Toth.

Utfra dette så håper jeg Eggen legger opp til følgende:

- Bruke Toth mye

- Legge mer opp til kjappe gjennombrudd på Tarik.

- Sørge for at 1 i forsvarsfirern bryter når de kommer i angrep, og ikke gjør som mot Sandefjord.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 okt 06, 00:36
Gutta har humør: Raymond Kvisvik og Mihaly Toth var i perlehumør under gårsdagens trening på Torps. Det er litt av hva en kan lese på fb og det er veldig godt å lese.

---------------------------

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 okt 06, 11:16
Hvordan tror dere det vil slå ut for FFK sin del med kunstgress og eventuelt -2 C og snø/sludd?

Har det seg slik at FFK er gode på kunstgress fordi de spiller en del treningskamper i østfoldhallen?

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 11 okt 06, 11:29
Opprinnelig postet av Shadar
Hvordan tror dere det vil slå ut for FFK sin del med kunstgress og eventuelt -2 C og snø/sludd?

Har det seg slik at FFK er gode på kunstgress fordi de spiller en del treningskamper i østfoldhallen?


Vanskelig å si. Vi tapte på kunstgress borte mot Aalesund i fjor, men vi vant jo en del kamper i Østfoldhallen i vinter. Jeg tror verken kunstgress, eller minusgrader vil være med på å påvirke søndagens resultat. De som virkelig vil vinne, kommer til å stikke av med seieren. Og dersom verken FKK eller TIL klarer å få fingeren helt ut, blir det uavgjort. Typisk bunnoppgjør. Som evig optimist holder jeg en finger på FFK.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 okt 06, 11:32
Ja. Det er vel det mest sannsynlige det. Om ikke noen greier å få ut fingern, som du sier, så vinner vel hjemmelaget.
Dette blir avgjort på kondis og lurt pasningsspill, samt vilje.
Hadde vært så uendelig moro om Toth og Szekerez hadde scoret.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 okt 06, 09:56
Håper guttane husker på å ta med seg stadion-vann da...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 13 okt 06, 12:48

Opprinnelig postet av Bob Page
Håper guttane husker på å ta med seg stadion-vann da...

 

Ja,hehe...får håpe de fylle opp alle flaskene sine før de drar oppover.

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 okt 06, 14:04
Dette blir visst lagoppstillingen basert på dagens trening (f-b.no):

Rami Shaaban - Pål A. Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Tamas Szekeres - Hans Erik Ramberg, John Anders Bjørkøy, Simen Brenne - Tarik Elyounoussi, Mihaly Tóth, Raymond Kvisvik.

Med andre ord: Ingen overraskelser.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 okt 06, 14:50
Blir det Bjørkøy eller Ramberg som tar den sentrale midtbanerollen? Bjørkøy ble vel i sin tid hentet inn som en Risholt-erstatter, men så langt er det de offensive egenskapene hans vi har nytt best av. Er spent på hvordan han vil fungere som defensivt midtbaneanker og ballfordeler. Den posisjonen er en av våre store svakheter!
Uansett, som Costanza sier, ikke akkurat noen store overraskelser.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 okt 06, 14:53
Tror det er ganske sikkert at det blir samme ordning som i sist kamp hjemme mot Sandefjord. Ramberg som defensivt anker og Brenne + Bjørkøy som indreløpere. John Anders Bjørkøy har jo vært suveren som indreløper etter omleggingen på midtbanen, så ingen grunn til å sette han i den defensive rollen. Og Ramberg er uansett altfor svak i motstanderen 16-del til å ha en så offensiv rolle, synes jeg. For øvrig ville jeg brukt Berg istedenfor Ramberg i den defensive ankerrollen i denne kampen. Ramberg er som regel kun god på hjemmebane når vi styrer kampene og spiller god fotball langs bakken, mens jeg tror Berg har mer å by på i bortekamper hvor vi må spille mer kynisk og "gå i krigen".

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 okt 06, 14:53
Endret: 13 okt 06, 14:54
Jeg synes vi skal være glad for 1 p. der oppe i nord. Sjøl frykter jeg for tap igjen. Vi har vel ikke akkurat taket på Tromsø.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 13 okt 06, 15:08
Synes vi hadde godt tak på Tromsø i vår kampen (men det var jo hjemme). Tror Tromsø er litt preget av nedrykksnerver og ikke klarer å få ut potensialet sitt. Derfor blir det viktig at vi scorer først denne gangen. Klarer vi det tror jeg på årets første borteseier.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 16 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f