Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 16 3

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 okt 06, 00:04
jeg håper Heavy får starte jeg. Selv om Toth har scora endel i det siste, har han sløst bort for mange sjanser.. Så Startkampen igjen her om dagen, og steike så mye bra Heavy gjorde i den kampen.. mener også at potensialet er mye større i heavy enn Toth..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 okt 06, 00:05
om ingen har sagt dette så vet dere det nå

Dommere:
Hoveddommer:     Moen, Svein Oddvar
Assistentdommer:     Larsen, Odd-Jarle
Assistentdommer:     Rype, Lars Erik
Observatør:     Dingen, Arnor
4.dommer:     Sørensen, Stig Are
NFF-delegat:     Kopp, Hermann

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 okt 06, 05:18

Toth bør jo helt klart starte! Med den innsatsen og kriginga som han er så god på, er jeg sikker på at han blir viktig i Tromsø. Heavvy bør komma inn utover i andre omgang!

 

Ellers bør vi kanskje ta ut Ramberg og heller starte med Berg i denna kampen, siden det sikkert blir en krig!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 09 okt 06, 08:42
Fler enn meg som syns heavy har vært litt skuffende? synes han virker like treig som Hoås og litt lat, men han har ikke fått så mye spilletid enda da. Det fikk jo ikke toth i fjor heller og han har jo vært kjempegod i år!!! Får håpe det samme er tilfelle med heavy!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 okt 06, 08:51
Endret: 09 okt 06, 08:51
Opprinnelig postet av schpa84
Fler enn meg som syns heavy har vært litt skuffende? synes han virker like treig som Hoås og litt lat, men han har ikke fått så mye spilletid enda da. Det fikk jo ikke toth i fjor heller og han har jo vært kjempegod i år!!! Får håpe det samme er tilfelle med heavy!!!

Jeg vet jaggu ikke helt enda... Forventningene mine var høye og positive, men i de første innhoppene syntes jeg han var rimelig middelmåddig. Deretter hadde han et par gode kamper (spesielt mot Start) og så var han elendig igjen når han var i startelleveren. Tror vi ikke kan forvente så mye av ham enda, men forhåpentligvis vil en god treningsvinter hjelpe på. Det blir nok veldig viktig å få til godt kantspill for å få Vourinen i form. Toth har ekstrem spisskompetanse i måten han binder opp spillere og "flikker" ballen videre, mens Vourinen ser ut til å være en bedre avslutter. Gutten er enda ung!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 09 okt 06, 09:15
Ja, det får vi inderlig håpe. Jeg synes FFK har gjort noen bomkjøp før, så la oss håpe dette ikke er det. Han trenger sikkert litt tid på seg. Nivået er jo litt annerledes i Finland. Satser på han kommer sterkt neste sesong!! Synes forøvrig at laget og sammensettningen av forskjellige kvaliteter i laget har vært mye bedre i år enn forrige sesong

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 09 okt 06, 09:32
i år har vi tapt mange jevne kamper vi likesågodt kunne vunnet. I fjor ble vi nermest rundspilt på bortebane og ranet med oss poeng, start, rbk fks.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 09 okt 06, 09:47
Det stemmer det. I år ser man det er FFK som spiller, de som tør å satse litt fremover. I fjor var det bare feig drillo-fotball!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 09 okt 06, 09:48

Jeg synes Toth absolutt skal få starte.  Toth scorer kanskje ikke mye mål, men han har en jobbemoral av typ Piroja og binder opp spillere samt vinner mye på topp.  Han er en veldi gviktig spiller som river opp motstanders forsvar og skal ha honnør for flere av de målene han ikke scoprer selv.

FFK kan jo bare ikke gå en helt sesong uten borteseier, eller kan vi det?  Tromsø er ihvertfall ikke walkover og kan kjapt slå til med storseier også.  Her må det spilles kyniskt!

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 09 okt 06, 09:53
Jeg synes også Toth skal få starte, han hvet vi hva står for og han virker som en inteligent fotballspiller og det er viktig i en bortekamp. Heavy sies å være en god avslutter, men han har ikke fått bevist det riktig enda. Håper på første borteseier i år!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 09 okt 06, 12:44
Opprinnelig postet av DeKjök

Jeg synes Toth absolutt skal få starte.  Toth scorer kanskje ikke mye mål, men han har en jobbemoral av typ Piroja og binder opp spillere samt vinner mye på topp.  Han er en veldi gviktig spiller som river opp motstanders forsvar og skal ha honnør for flere av de målene han ikke scoprer selv.

FFK kan jo bare ikke gå en helt sesong uten borteseier, eller kan vi det?  Tromsø er ihvertfall ikke walkover og kan kjapt slå til med storseier også.  Her må det spilles kyniskt!

 



jeg blir egentlig ikke forundret om vi presterer en hel sesong uten borteseier

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 09 okt 06, 12:52
eneste "borteseieren" kom mot enga i cupen. vi må uansett ikke tape i tromsø!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 09 okt 06, 13:22
Opprinnelig postet av Martin
eneste "borteseieren" kom mot enga i cupen. vi må uansett ikke tape i tromsø!


Nå, det var det et par andre borteseiere i cupen også.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 09 okt 06, 13:25

Seier her ....og jeg handler inn til feiringen av nytt tippeliga år. just in kasse

 

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 09 okt 06, 13:26
mot 3 2 1 divisjonslag ja. jeg tenkte på elitelag.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 09 okt 06, 14:37

enig i at vi må fortsette å bruke tóth. kanskje heavy har mer potensial på sikt, men det er jo ikke sånn at vi ikke har noe å spille for fremover.

 

det er også viktig å ha en spiss i cupfinalen som er matchfit, og der kan vi jo ikke stille med heavy.

---------------------------

med ffk til champions league!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 09 okt 06, 15:39
ikke glem øyvind da! han kan viss han vil han og.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 09 okt 06, 18:12
Da er det bare for FFK Supportere å dra oppover!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 okt 06, 20:59
tror ikke bertelsen bør brukes..

Det beste er at han venter til det er helt sikkert.. cup finalen kansje

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 09 okt 06, 21:12
da slipper vi og bli skuffa i tilfelle bertie skulle blitt frisk til søndag.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 16 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f