Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg vil se kampen...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 okt 06, 22:10
Endret: 01 okt 06, 22:11
Kom hjem fra Spania for sent til å få sett kampen...

Noen som vet hvor man kan stemme på hvilken kamp som skal sendes mandag 15.25 på Zebra???

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 06, 22:17
Den for du nok aldrig se.. vif og kamma leder med 91 %

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 06, 22:29
Er bare å gå inn på fxt det, men jeg kan ikke fatte hvordan så mange vil se en kjedelig 0-0 kamp i reprise.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 01 okt 06, 22:43

Ser relavtivt håpløst ut, men det er jo bare å stemme i vei....

http://www.fxt.no/tippeligaen/article607151.ece

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 01 okt 06, 22:49
Gå inn på FXTv og du kan se kampen når det måtte passe deg! Genialt-

---------------------------

- FFK & Manchester United 4 Ever -


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 okt 06, 22:52
Du kan se kampen om du laster ned f.eks VLC Mediaplayer, der kan du velge "Open Network Stream" under HTTP/HTTPS... setter du inn denne linken "mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv", da vil du kunne se kampen så mange ganger du vil.

---------------------------

Ære være Plankebyen


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 01 okt 06, 22:54
ser ut for meg som det ikke er rent spill som har gitt vif-kamma så mange stemmer på så kort tid, bare å stemme

bombibear

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 okt 06
Innlegg: 17

Lagt til: 01 okt 06, 23:01
Det er helt klart noe muffins med avstemmningen, det renner inn litt for mange stemmer, i ett unaturlig tempo..

stem ivei...

---------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta livet som en spøk, det kommer ikke i reprise alikevel...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 okt 06, 23:12
igjen er det vel kamma supporterne som prøver å jukse, de prøvde seg på det tidligere i år også, men de ble "diska" og de viste den kampen som kom på 2 plass isteden.. da var det FFK kamp som var på 2 plass., så det er bare å stemme ivei folkens, kan tenkes at de blir diska igjen nå...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 01 okt 06, 23:18

Opprinnelig postet av Per Egil
Du kan se kampen om du laster ned f.eks VLC Mediaplayer, der kan du velge "Open Network Stream" under HTTP/HTTPS... setter du inn denne linken "mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv", da vil du kunne se kampen så mange ganger du vil.

Så lenge du bruker Internet Explorer er det jo bare å åpne linken i adresselinja, så starter Windows Media Player automatisk. Trenger altså ikke å laste ned denne VLC Mediaplayer...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 02 okt 06, 00:17
SKru av de der cokies eller nå hva dte heter så kan du sitte og stemme til du blir blå. VPN har en greie mot stemmesystemet til FXT eller noe, ligger en sak der om det.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 02 okt 06, 00:35
Opprinnelig postet av Per Egil
Du kan se kampen om du laster ned f.eks VLC Mediaplayer, der kan du velge "Open Network Stream" under HTTP/HTTPS... setter du inn denne linken "mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv", da vil du kunne se kampen så mange ganger du vil.
Var morro å høre mikrofonene plukka opp Todesens syting over dommeren mot slutten.
"Har vært 70/30 dømming hele veien jo!"
"Tre jævla minutter?! Er det alt han får til?"

Hehe :)

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 okt 06, 00:42
Opprinnelig postet av BøgeJon

Windows Media Player automatisk. Trenger altså ikke å laste ned denne VLC Mediaplayer...

 

Trenger vel riktig codec-greie og vil jeg tro? Fungerte i hvert fall ikke på Windows Mediaplayer på jobben her, kom opp melding om jeg trengte, jepp, codec-greie...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 okt 06, 01:36
Endret: 02 okt 06, 01:40

(Hvis du i samme bildet under "advanced options velger "Streams/save" og velger "settings". kryss av for "file" og tast inn et filnavn. Under "encatulation method" velger du mpeg1. Klikk "ok". VLC begynner nå å spille av kampen, men til disk og ikke til skjerm, dvs du lagrer den på hardisken din som mpg film...)

EDIT : Ikke ta dette for god fiks enda.... må sjekke litt nærmere...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 okt 06, 01:50

Opprinnelig postet av bombibear
Det er helt klart noe muffins med avstemmningen, det renner inn litt for mange stemmer, i ett unaturlig tempo..

stem ivei...

 

Jeg har hvertfall skrevet en klage til tv2 Zebra der jeg ber dem å fjerne Enga-Kamma fra avstemningen da det helt tydelig foregår juks og fanteri fra Hamar-bøndene!! Idioter.

Men jeg får vel ikke medhold i dette regner jeg med....

Jeg var faktisk veldig saklig i min klage, så man kan jo håpe.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 okt 06, 01:56
Er tydeligvis noen fra Fredrikstad som driver og jukser nå også?? Har tikket inn 800 stemmer på siste halvtimen....

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 02 okt 06, 09:06
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av bombibear
Det er helt klart noe muffins med avstemmningen, det renner inn litt for mange stemmer, i ett unaturlig tempo..

stem ivei...

 

Jeg har hvertfall skrevet en klage til tv2 Zebra der jeg ber dem å fjerne Enga-Kamma fra avstemningen da det helt tydelig foregår juks og fanteri fra Hamar-bøndene!! Idioter.

Men jeg får vel ikke medhold i dette regner jeg med....

Jeg var faktisk veldig saklig i min klage, så man kan jo håpe.

Har du en mail adresse? så sender jeg en å....

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 06, 09:17
Regner med at alle kan klage til: Ansvarlig redaktør: Gunnar Stavrum    mail add: nettredaktor@nettavisen.no

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 okt 06, 10:14

Det er inget håp i havet. De har tydeligvis fikset "problemet" nå ser det ut til på antall stemmer som kommer inn. Det kommer nesten ikke inn stemmer lenger.

Men det som er teit er at de stryker ikke stemmegivinga til nå... dvs at Kamma har et sinnssykt forsprang, og vinner!

Fantastisk jobba tv2!


tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 02 okt 06, 12:41

Opprinnelig postet av Per Egil
Du kan se kampen om du laster ned f.eks VLC Mediaplayer, der kan du velge "Open Network Stream" under HTTP/HTTPS... setter du inn denne linken "mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv", da vil du kunne se kampen så mange ganger du vil.

 

Helt suverent! Legger du ut stream hver gang?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3