Husk meg
Brukernavn
Passord

Idag skal det synges!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 01 okt 06, 16:08

Idag skal det synges på stadion assa... Den nye sangen som Zoran laga, hørte jeg akkurat nå på tv  da Ålesund spiller mot Manglerud Start Oslo på Color Line stadion... Den hørtes veldig bra ut, de fikk den bra til, og håper også Plankehaugen kan få det til...

Jeg kan dessverre ikke komme på kamp idag, men håper resten av feltet klarer å lage god liv på stadion... Lykke til folkens, og husk at idag bør det synges!!

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 01 okt 06, 21:04
Vi var daffe i 1. omgang idag. 2. omgang synes jeg vi herja, selvom det er mulig å få med enda flere på å synge.

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 02 okt 06, 01:58
vi var helt råtne i 1 omgang.. nesten ingen som gidder å synge.. la dere merke til at etter at zoran piska oss i 2 omgang, hva skjedde da? jo gutta på banen skjerpa seg tusen hakk.... det hjelper å være 12 mann... bare synd folk ikke forstår at det er i motgang man må synge høyere og oftere..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 okt 06, 14:07
Opprinnelig postet av Husgutt
vi var helt råtne i 1 omgang.. nesten ingen som gidder å synge.. la dere merke til at etter at zoran piska oss i 2 omgang, hva skjedde da? jo gutta på banen skjerpa seg tusen hakk.... det hjelper å være 12 mann... bare synd folk ikke forstår at det er i motgang man må synge høyere og oftere..

Ingen som gadd i 1.omgang, ja ,enig, og det gjelder hele feltet. Var kun mumling på feltet. Helt RÆVA mildt sagt. Jeg selv tok det piano i 1.omg. bevisst, for sånn som stemmen min har vært i det siste så holder den max. en .omg. Det er kun på de sangene som har vært i et lavere tonefall som jeg har kunnet bidra for fullt på. Har prøvd å komme i gang på de høye også, men blir bare stående og kremte. Nå er det befriende at det er lenge til neste kamp for min del ( Odd-kampen ). Da er jeg sikkert duracell igjen fra 1. min.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 02 okt 06, 16:58
Noe fikk vi da til i 1. omgang, men jeg tror at PH-gjengen trenger å bli pisket av Zoran for å yte max... Syns det var en litt ekkel steming på stadion igår, før andre omgang starta. Har sikkert med det samme som Tromsø-kampen, at det var en kamp vi måtte vinne, blir som regel dårlig steming av slikt... Uansett grusa vi Blåhvalene i 2. omgang. Det var jo nesten stille der i 2. omg...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 06, 19:11
Opprinnelig postet av Bob Page
Noe fikk vi da til i 1. omgang, men jeg tror at PH-gjengen trenger å bli pisket av Zoran for å yte max... Syns det var en litt ekkel steming på stadion igår, før andre omgang starta. Har sikkert med det samme som Tromsø-kampen, at det var en kamp vi måtte vinne, blir som regel dårlig steming av slikt... Uansett grusa vi Blåhvalene i 2. omgang. Det var jo nesten stille der i 2. omg...

Vi grusa Blåhvalene i 1.omg. også. Der borte var det jo tyst som i graven gjennom hele kampen. Lurer i hele tatt på hvorfor de tok veien over fjorden jeg.

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 06, 19:14
Vel, de sang jo "rykker ned, rykker ned" da.... Tok en par runder av "guttane klapp klapp" også.... men som du sier ellesr tyst...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 06, 19:18
Vel, de sang jo "rykker ned, rykker ned" da.... Tok en par runder av "guttane klapp klapp" også.... men som du sier ellesr tyst...

De tre du nevner der er vel alt de kom med også. De gadd ikke å heie når de leda engang. Hadde de tatt seieren på forskudd mon tro ??

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 06, 19:27
Virker som de fleste lags supportere regner en kamp mot FFK som sikker seier for tiden.....

---
----
----

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 06, 19:31
Virker som de fleste lags supportere regner en kamp mot FFK som sikker seier for tiden.....

Startsupporterne var i hvertfall mye bedre en det grumset fra hvalfangerbyen.

Bob Page

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 06, 19:40
Enig, de og Klanen...

---
----
----

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 02 okt 06, 20:37
Det var mye bra sang . Har hørt gjennom opptaket fra 2 omgang mye som kan brukes der i løpet av neste uke skal jeg prøve å få ut noen av filene på haugen sia

Er det noen som klarer det er det du D

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05

Lagt til: 02 okt 06, 21:23
Var ikke på matchen sjøl igår, men så den på tv. Plankehaugen synger ALTFOR FORT!!!!!!!!!!!! Høres ut som om en har MAX dårlig tid til å synge, også savna jeg stor tromma

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 03 okt 06, 14:50
Jeg er enig med flere her inne om at vi var dårlige i første omgang på søndag. På den kampen sto jeg og noen kamerater nesten helt nederst ved inngangen til PH som er rett ut mot banen. Da vi kom dit hvor en kompis holdt av plass til oss mens vi holdt bluss, så jeg en dame i ca 60-åra SITTENDE PÅ EN FLUKTSTOL!!! Dama sa til oss: "Her kan ikke dere stå, det er min plass". En av oss sa bare pent:" Nå får du gi deg." Som svar fikk vi at mannen hennes også måtte stå der. Det svarte vi imidlertid ikke på. Mannen hennes dukket opp ved avspark, stilte seg bak kona si og sa at det var null problem for han å stå bak henne og ved siden av oss. Han var forøvrig hyggelig mot oss.

Altså, folk som den dama har null og niks på PH-feltet å gjøre. For det første skulle hun ha sin rett på å få lov til å sitte på stolen sin, og for det andre heia ho ikke en eneste gang. Hadde jeg vært cowboy den kvelden skulle jeg skutt den fordømt indianeren!!! Tilfeller som dette vi bli kvitt til flytter over på nye stadion!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 08 okt 06, 21:48
Jeg mener alle på plankehaugen feltet skal synge for full hals!! Er aldri ordentlig trøkk. Typisk norsk!!!

FFK tar hjem pokalen i år:)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23