Husk meg
Brukernavn
Passord

Avstemninger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 sep 06, 00:22
Endret: 27 sep 06, 00:23
Syns vi skulle hatt muligheten til å lage avsteminger her, feks "Bør Eggen gå som trener ?" eller "Er Keiko99 en dott ?" (ikke personlig ment...) osv, ev at modsene hadde laget feks en avsteming i uka eller noe slikt...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 27 sep 06, 14:13
Som en del av forumet mener du?

Vi som driver siden har mulighet til å lage avstemninger på siden, men vi har vel ikke noe vettugt å spørre om Kommer uansett en avstemning om årets ffkspiller, som vanlig, når sesongen er slutt...

---------------------------

Utvikler og Medeier.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 sep 06, 14:29
Kan vi ikke heller lage avstemning om plankehaugen øsnker langsiden eller kortsiden da?Får jo bedre indikasjon på hva folk mener enn at det sitter 40 stk av totalt 2500 og skal stemme over dette på en hverdag

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 27 sep 06, 14:32
Opprinnelig postet av A9$h
Kan vi ikke heller lage avstemning om plankehaugen øsnker langsiden eller kortsiden da?Får jo bedre indikasjon på hva folk mener enn at det sitter 40 stk av totalt 2500 og skal stemme over dette på en hverdag


Enig. Lag en sånn Morten

---------------------------

Sjefskodærn


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 27 sep 06, 15:23

Opprinnelig postet av A9$h
Kan vi ikke heller lage avstemning om plankehaugen øsnker langsiden eller kortsiden da?Får jo bedre indikasjon på hva folk mener enn at det sitter 40 stk av totalt 2500 og skal stemme over dette på en hverdag

 

Hvorfor? Det er jo ikke slik at dere får velge. PH får deler av kortsiden mot elva.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 sep 06, 15:28
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av A9$h
Kan vi ikke heller lage avstemning om plankehaugen øsnker langsiden eller kortsiden da?Får jo bedre indikasjon på hva folk mener enn at det sitter 40 stk av totalt 2500 og skal stemme over dette på en hverdag

 

Hvorfor? Det er jo ikke slik at dere får velge. PH får deler av kortsiden mot elva.

Les hva jeg skriver en gang til. DET SKAL GI INDIKASJON på hva folk mener om plasseringa. En kan vel ta tak å sende alt dette vidre til Morgan, slik at de på nytt kan vurdere plasseringa til plankehaugen. Lover ditt og datt, snur ryggen til supporterne etterpå, helt på trynet!

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 27 sep 06, 21:07
Jupp.. greit... mhm
http://www.ffksupporter.net/vote/poll.php
Kun for registrerte, så vi kan overvåke dere...

---------------------------

Utvikler og Medeier.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 sep 06, 08:25

Jeg syns å det bør være avstemminger her.

 

For eksempel:

Banens beste forrige kamp

Årets spiller

 


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 okt 06, 23:36
Endret: 04 okt 06, 23:36
Skjønner ikke hvorfor folk skal stå på langsida når det blir best for alle parter at vi står på kortsida.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340