Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupfinalesang!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 25 sep 06, 16:02

Noen som har peiling på hvem som kommer til å lage finalesangen vår i år?? Bør bli en jævlig bra sang, så lenge som vi har venta på finalen nå 

Mine tips er Odd Rene Andersen, eller kanskje Wig Wam.. CC cowboys kunne nok lagd en hit dem å!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 25 sep 06, 16:32
ikke wig wam...huuuuuuff...mer tragisk band skal man jahhu lete lenge etter

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 25 sep 06, 16:41
Greit å droppe odd rene og nå vel. Har vel vært nok fotball og håkki sanger fra den fronten.

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 25 sep 06, 16:54
Opprinnelig postet av frekkrik

Noen som har peiling på hvem som kommer til å lage finalesangen vår i år?? Bør bli en jævlig bra sang, så lenge som vi har venta på finalen nå 

Mine tips er Odd Rene Andersen, eller kanskje Wig Wam.. CC cowboys kunne nok lagd en hit dem å!




Skulle akkurat til å lage en lik tråd. Jeg forventer en ordentlig, bra sang som det er mulig å høre på. Ikke noe alla "Heia Lyn", selvom det ikke er cup- låt. Kanskje noe som Brann 12. mann, for det er en sang man ikke må være Brann supporter for å høre.

Eller vi kan kjøre stilen helt ut, med WigWam. Uansett, jeg forventer kvalitet og at planlegginga (om man planlegger sanger, det vet jeg forøvrig null og niks om) har begynt...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 sep 06, 17:29
Bare jeg slipper Wig Wam. Merker jeg blir litt flau bare de nevnes.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 sep 06, 18:24
Opprinnelig postet av Costanza
Bare jeg slipper Wig Wam. Merker jeg blir litt flau bare de nevnes.


No kidding!!! Vær så snill, ikke tenk tanken engang!

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 25 sep 06, 20:48
Kan ikke Lange-Jon lage ei vise? Digga kåseribøkene hans, og har mange bra innlegg i F-b. Dessuten var han jo med på Cd`en New Klokkeswingers! Hadde vært kult med noe fra gressrota da...blir mer troverdig og.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06
Innlegg: 75

Lagt til: 26 sep 06, 11:58
Kan vi ikke for én gangs skyld få noe litt tøft og slippe avdanka 80talls-pudler. I det hele tatt er musikk i forbindelse med FFK en trist affære... Queen og WigWam på stadion, kan jo få innovertiss av mindre. Nå er det uhyre sjelden Moss kan trekkes fram som eksempel på noe bra, men på Melløs har jeg opplevd at de har spilt god-punkrock i pausa. Fotball og punkrock er jo en perrrfekt kombo. Følgende er mine favorittkandidater til å lage cupfinalelåta: Tellusalie, Ricochets, Girl From Saskatoon

---------------------------

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 26 sep 06, 12:15

Kan jo lage en ny versjon av De Lillos gamle slager "1984" hehe...


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 26 sep 06, 12:20
Satser på at New Clockeswingers lager tidenes beste cup-låt

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 sep 06, 12:48
Endret: 26 sep 06, 12:48
Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
Kan vi ikke for én gangs skyld få noe litt tøft og slippe avdanka 80talls-pudler. I det hele tatt er musikk i forbindelse med FFK en trist affære... Queen og WigWam på stadion, kan jo få innovertiss av mindre. Nå er det uhyre sjelden Moss kan trekkes fram som eksempel på noe bra, men på Melløs har jeg opplevd at de har spilt god-punkrock i pausa. Fotball og punkrock er jo en perrrfekt kombo. Følgende er mine favorittkandidater til å lage cupfinalelåta: Tellusalie, Ricochets, Girl From Saskatoon


Blir vel ingen mulighet for Ricochets, tragisk nok.

Forøvrig skriver jeg gjerne under på alt du skriver.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 sep 06, 12:50
Opprinnelig postet av Kent
Kan jo lage en ny versjon av De Lillos gamle slager "1984" hehe...


Huff... Ikke låta, men assosiasjonene. Den har allerede surra litt for mye rundt oppi huet mitt de siste dagene. "Det var den kaldeste dagen... nittenåttifire..."

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 06, 14:05
Her bør det komme noen ordentlige sanger på bordet, noen som vet om FFK jobber med noe slikt, sang og cupfinale video er jo lissom et av høydepungtene ved cupfinalen!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Jaak

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 8

Lagt til: 28 sep 06, 13:59
Endret: 28 sep 06, 14:06
Ryktene vil ha det til at Gladbussen har noe på gang... En låt av det uoffisielle slaget, der de fortsetter i samme sporet som det gjorde på miniskiva "Fotballhue".

---------------------------

Tiffarna hei!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3