Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Sandefjord

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 06, 08:40
Endret: 26 sep 06, 00:13
Vi vil få ett svar på om vi vil eller har mulighet til å kjempe om noe annet en kvalikk. Seier mot sandefjord vil gjøre livet vår mye enklere, men sånn jeg har sett dem i det siste så skal det jobbes for å få 3 poeng.

                  
 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 sep 06, 08:46
Endret: 25 sep 06, 08:46

Jepp, Sandefjord spiller for tiden god fotball. De har overrasket meg positivt. Allikvel tror jeg FFK haler iland en seier her. Størst grunn til optimisme gir det at vi spiller på hjemmebane, der bør vi rett og slett være sterkere enn Sandefjord. Håper og tror på seier her :-)

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 25 sep 06, 08:58

Er du sur på meg keiko ? siden du starter din "egen" FFK-Sandefjord tråd... (he..he)

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 06, 09:57
Opprinnelig postet av Brukernavn

Er du sur på meg keiko ? siden du starter din "egen" FFK-Sandefjord tråd... (he..he)

Sur på deg ?  Nei, men neste kamp er FFK - sandefjord. Du gjør jo ikke en flue noe ondt så da kan du umulig ha gjort meg noe

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 25 sep 06, 10:12
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Brukernavn

Er du sur på meg keiko ? siden du starter din "egen" FFK-Sandefjord tråd... (he..he)

Sur på deg ?  Nei, men neste kamp er FFK - sandefjord. Du gjør jo ikke en flue noe ondt så da kan du umulig ha gjort meg noe

Ok....jeg hadde nemli lagd en tråd med samme navn 5min før deg,..så jeg var egentlig fuzz.

Seriøst: Toth starter isteden for Heavy, og ingen flere "lure" frispark fra 16metern, det er bare å skyte Raymond.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 25 sep 06, 10:20

Må vinne mot sandefjord! Viking-Tromsø blir jo også ganske avgjørende. uavgjort får vi håpe på der!

01.okt 18.00- Fredrikstad- Sandefjord, Start- Molde,Viking- Tromsø,Vålerenga- Ham-Kam.

 

 

 

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 06, 10:22
Endret: 25 sep 06, 10:23

toth fra start, ut med hansi, inn med stadheim! tamas synes jeg gjør det helt ok i fraværet av berti, så la han starte!

 

 dette er ingen kamp for å sjanse, her må vi spille sikkert! Eneste som er godkjent er seier!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 sep 06, 10:30
Vinner vi kampen mot Sandefjord er vi med i kampen for tilværelsen. Taper vi denne kampen er det over og ut. Bjørkøy må tilbake på midten, ellers fungerer ingenting. Han er livsviktig for framdriften.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 25 sep 06, 10:39

Opprinnelig postet av Shadar
Vinner vi kampen mot Sandefjord er vi med i kampen for tilværelsen. Taper vi denne kampen er det over og ut. Bjørkøy må tilbake på midten, ellers fungerer ingenting. Han er livsviktig for framdriften.

Enig...årets viktigste kamp var i går, men nå kommer det enda en.

Derfor er det viktig at alle kommer å støtter laget,...drit i å syng møkka-lag, dommer-jævel og andre slenge-dritt sanger, nå er det våre som skal ha all oppmerksomhet...og ta en sang alle kan.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 25 sep 06, 10:49

Det er ikke slik at alt står og faller på kampen mot Sandefjord, selv om en seier der selvsagt vil gjøre situasjonen enklere. FFK bør nå helst vinne tre av fem kamper, noe som ikke er en umulighet. Det er vanskelig å se for seg at FFK skal gå gjennom sesongen uten en eneste borteseier, og denne bør i så fall være rett rundt hjørnet.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 25 sep 06, 10:50
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Eneste som er godkjent er seier!


Det er sikkert og visst! Skal være forsiktig med å hyle ut om skjebnekamp i tide og utide, men så få kamper som det er igjen nå så ER dette en sjebnekamp!

*Sukk* Det har i det minste ikke vært kjedelig å heie på FFK de siste par åra...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 06, 10:51
Endret: 25 sep 06, 10:51
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av Shadar
Vinner vi kampen mot Sandefjord er vi med i kampen for tilværelsen. Taper vi denne kampen er det over og ut. Bjørkøy må tilbake på midten, ellers fungerer ingenting. Han er livsviktig for framdriften.

Enig...årets viktigste kamp var i går, men nå kommer det enda en.

Derfor er det viktig at alle kommer å støtter laget,...drit i å syng møkka-lag, dommer-jævel og andre slenge-dritt sanger, nå er det våre som skal ha all oppmerksomhet...og ta en sang alle kan.

 

er så enig så enig! BLir bare dumt å synge møkka lag og møkka dommer, hva tjener FFK spillerne på det? Nei syng sanger for og om FFK! Det er det de trenger!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 25 sep 06, 10:58
FFK har for vane å prestere godt med kniven på strupen, og gjør det nok denne gangen også. Viking og Tromsø ligger betydelig mer utsatt mht. direkte nedrykk. Om FFK skulle havne på kvalikkplassen, vil dere fikse dette greit. Bryne og B/G er ikke noe målestokk for FFK.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 25 sep 06, 11:15

Greia nå må være tre poeng i hjemmekampene mot Sandefjord og Odd, pluss 1-3 poeng i bortekampene mot Tromsø og Lyn. Selv om siste kamp er hjemme er det for riski å håpe på noe mot et RBK som muligens har gullhungeren inne ...

---------------------------

math


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 25 sep 06, 11:28
Jeg synes FFK-folket har en tendens til å være for pesimistiske i forhold til hva som er mulig å oppnå mot antatt gode lag. Kamputfall i fotball er langt mer tilfeldig enn eksempelvis i hockey, hvor man sjelden får de helt store overraskelsene. Det er alltid tøft å møte Tromsø der oppe på høsten. Mulighetene for poeng er betydelig større hjemme mot RBK. Lyn på Ullevaal, med flere FFK-supportere enn Lyn-supportere på tribunen, bør heller ikke være noen umulig oppgave. Ser ikke bort fra at FFK`s første borteseier kommer der. Med 6 poeng til (evt. 7) er kvalikplassen svært sannsynlig. Dette er på ingen måte kjørt, selv om dere skulle gå på en smell mot Sandefjord. Med seier mot Odd og Lyn vil mye være gjort mht. en kvalikplass. FFK`s dårlige målforskjell er imidlertid litt bekymringsfull. Poengmessig vil det nok bli svært jevnt, og målforskjellen kan bli helt avgjørende.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 sep 06, 18:11
Opprinnelig postet av Tom!

Det er ikke slik at alt står og faller på kampen mot Sandefjord, selv om en seier der selvsagt vil gjøre situasjonen enklere. FFK bør nå helst vinne tre av fem kamper, noe som ikke er en umulighet. Det er vanskelig å se for seg at FFK skal gå gjennom sesongen uten en eneste borteseier, og denne bør i så fall være rett rundt hjørnet.



Tre av fem kamper bør kunne vinnes. Klarer vi det skaffer vi 9 poeng og havner på 31 poeng ved serieslutt. Det endte vi opp på i fjor, og det holdt slik at vi slapp kvalik t.o.m. På denne tiden i fjor hadde vi forøvrig 23 poeng hvis jeg ikke tar helt feil. Og etter det tapte vi for ÅFK, uavgjort mot LSK og MFK, seier over Glimt og seier over Start. Dette er ikke tiden til å gi opp, ingenting er kjørt enda. Nå får vi håpe at RBK tar TIL i hengekampen.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 25 sep 06, 18:21
Er det noen som vet når Rosenborg og TIL møtes? Nå får faen meg bartene gjøre jobben....

lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 25 sep 06, 18:24

Torsdag 28/9

 


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 sep 06, 18:28
Opprinnelig postet av Espen
Er det noen som vet når Rosenborg og TIL møtes? Nå får faen meg bartene gjøre jobben....


Torsdag 28. september, ifølge ffksupporter.net. Og dem får vi vel stole på. ;-)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 06, 00:13
Endret: 26 sep 06, 00:20
Stenger denne tråden, da det finnes en tråd om dette emnet. For øvrig var det trådstarter selv som ville ha den stengt da han den andre tråden som var av postet før denne.

---------------------------

Ansvarlig redaktør



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3