Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Sandefjord

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 okt 06, 22:30
Rami hadde en tabbe jo, denne skulle han tatt men gjorde det ikke, dermed er den en keepertabbe, forbanna kjipt an han skal slippe inn slike mål ass. Ellers så skjerpet guttane seg i 2 omg. og dro seieren iland, bra

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 okt 06, 22:45
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Rami hadde en tabbe jo, denne skulle han tatt men gjorde det ikke, dermed er den en keepertabbe, forbanna kjipt an han skal slippe inn slike mål ass. Ellers så skjerpet guttane seg i 2 omg. og dro seieren iland, bra
Hva i huleste heiteste har Rami gjort for noe galt i Fredrikstad i det siste for å fortjene den hetsen enkelte her inne serverer mot ham? Rett nok klarte ikke TV2 å vise 0-1 i reprise, men keepertabbe?? Den burde han strengt tatt redde??? Han er på vei til den andre siden og må bråsnu fordi ballen skifter retning! Keepertabbe!!??

Enkelte her inne er tydeligvis ikke fornøyd før det er Supermann selv som vokter målet, og selv da hadde de sikkert funnet noe å syte over!!

Makan...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 okt 06, 22:52
Ingen hetser Rami her, da har du tatt feil, men for enkelte så er han fredet tydligvis, det er vel faktisk ille å tenke på. Se på TV bildene og Rami er langt forbi ballen og enda tar han den ikke, horribelt av Rami.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 okt 06, 22:55
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ingen hetser Rami her, da har du tatt feil, men for enkelte så er han fredet tydligvis, det er vel faktisk ille å tenke på. Se på TV bildene og Rami er langt forbi ballen og enda tar han den ikke, horribelt av Rami.
OK - hetser var vel litt i overkant, men at noen kan hevde at det var en keepertabbe er bare så utrolig mye mer enn jeg kan fatte. Men det er jo mulig det bare er meg ;-)

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 okt 06, 22:57
Når så nesten som alle keeperne i tippeligaen ville tatt denne så blir slikt kalt keepertabber.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 01 okt 06, 23:00
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Når så nesten som alle keeperne i tippeligaen ville tatt denne så blir slikt kalt keepertabber.


vel, det blir bare spukulasjon men jeg skal være enig i at det så merkelig ut å slippe inn det målet men er alltid vanskelig med baller som forandrer retning.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 okt 06, 23:01
Fantastisk stemning på Stadion i dag. Plankehaugen, dere gjorde en strålende innsats.

Gratulerer med dagen, alle mann.

---------------------------

Ære være Plankebyen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 okt 06, 23:03
Jeg synes faktisk Plankehaugen blir bare bedre og bedre for hver kamp som går, de modnes vel, hehe. En ting jeg har lurt på, hvorfor er det kun bluss på en side av stadion, blir det for mye røyk hvis en har bluss på begge sider eller hva er grunnen. Fett hvis  det hadde vært rundt hele stadion da.

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 02 okt 06, 00:22
SIden laget ikke klarer to gode kamper på rad burde vi vel strengt tatt få til en treningskamp mot Moss... da for vi i det minste bena ned på jorda igjen

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 okt 06, 02:14
Den var god.   Sjekk ut hva fotballmagasinet.no skriver om kampen..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 okt 06, 07:26
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Når så nesten som alle keeperne i tippeligaen ville tatt denne så blir slikt kalt keepertabber.


Makan...  Dette var ikke engang i nærheten av å være en keepertabbe! 

Dagens frust: Jeg vil ta en pause fra forumet. Det er så mange surmaga, fotballinkompetente personer som kaller seg "fans", men som ikke gjør annet enn å spre sure oppgulp. Av gårsdagens spillere har Toth (ubrukelig), Brenne (grisk, lat), Rami (udugelig, knapt 2. divisjonsnivå), Tamas (ubrukelig), Kvisvik (lat, fet), Bjørkøy (hva skal vel FFK med en middelmådig 1.divisjonsspiller!) og PAC (ubrukelig) fått sine doser dritt her inne.

Våre "fans" klarer kunststykket å slenge dritt om spillere FØR de får sjansen. Jeg synes det er pinlig.

Jeg har vurdert det en stund, og nå blir det altså pause. For jeg vil ikke bruke mer energi på denne typen innlegg fra personer som "vil klubben vel" og som "støtter Guttæne i tykt og tynt".

Jeg skal fortsette oppdateringen av toppscorer- og assistslisten, men utover det blir det stille på meg.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 okt 06, 07:30
Sitter selv på hovedtribunen og vil benytte sjansen til å skryte av Plankehaugen i denne kampen. Helt utrolig trøkk, spesielt i 2. omgang. Helt rått! Stå på!!!!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 okt 06, 08:24

Bra kamp og fortjent seier.

Men hvor mange sjangser må FFK ha før se scorer.

Med en normal god målscorer på topp og andre som lukter mål i større grad, minst 3-5 mål til.

Derfor kan jeg ikke være enig i F-B sine karakterer til de offensive spillerne, de jobbet og slet i år, javel, men de er jo nesten vaksinert mot å score.

Nok om det herlig med  seier i år, bare synd at vi ikke var flere på stadion.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 02 okt 06, 10:15
Opprinnelig postet av dracula

Bra kamp og fortjent seier.

Men hvor mange sjangser må FFK ha før se scorer.

Med en normal god målscorer på topp og andre som lukter mål i større grad, minst 3-5 mål til.

Derfor kan jeg ikke være enig i F-B sine karakterer til de offensive spillerne, de jobbet og slet i år, javel, men de er jo nesten vaksinert mot å score.

Nok om det herlig med  seier i år, bare synd at vi ikke var flere på stadion.

 

2 mål på 9 målsjanser er litt under pari, men bare litt. FFK er faktisk en av de mer effektive lagene i TL til å omsette sjanser  i mål, så hvor når du sier de er vaksinert mot å score så får det stå for din regning. FFK scorer også bra med mål så det er ikke der skoen gnager.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 okt 06, 13:22
Vi har jo scora mer mål en alle de andre bunnlaga, så det er nok heller evnen til å slippe inn mål som er problemet ja.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 02 okt 06, 14:07
Ja vi har scoret mer enn alle som er bak oss i dag, pluss Start, Odd, Lyn og Hamkam. Vi har scoret like mye som VIF.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 02 okt 06, 18:17

det er nok mål mog sjanser i hele år.

et innsluppet i denne kampen er ok, det har vært for mange dritt mål tidligere i år.

DEt var forferdelig å kun følge kampen på tv 2 i går,1. gang på 2 år.  Fikk aldrig inntrykk av den totale utspillingen av sandefjord.

Nå er det bare å gi 110 % i Tromsø, med litt lavt press , og håpe på minst 1 poeng.

 

 


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 02 okt 06, 18:39
Vet ikke om denne linken ligger her fra før.... Her kan du i allefall se hele kampen:

mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 okt 06, 19:15
Endret: 02 okt 06, 19:16
Opprinnelig postet av Svein
Vet ikke om denne linken ligger her fra før.... Her kan du i allefall se hele kampen:

mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv


Etter å ha sett kampen på denne linken, så var det klar dominans over Sandefjord i 2.omg., og tidvis også i 1.omg. Så jeg vil si at vi vant meget fortjent.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 okt 06, 19:20
Opprinnelig postet av Svein
Vet ikke om denne linken ligger her fra før.... Her kan du i allefall se hele kampen:

mms://81.191.32.73/2006-10-01/Fredrikstad___Sandefjord!72525,W7H!.wmv



Du kan ikke skaffe en link til semifinalen mot start også?

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340