Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor bra er egentlig Rami Shaban.

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 19 okt 06, 23:07
Endret: 19 okt 06, 23:30
Opprinnelig postet av Frode

Rami er vel den minst arrogante i hele troppen. Utrolig sympatisk og med masse selvinnsikt.

Og ja, Rami er god! Kanskje Myhre presterte bedre i de få kampene han fikk, men utenom han, er Rami den beste keeperen vi har hatt i klubben. Men når det er sagt så tror jeg at med mer samhandling med stopperne han kan bli enda bedre.

 

 

...for ikke å snakke om muligheten til å ha noen habile backer å forholde seg til.

 

De fleste av oss ser vel sannsynligvis hvor skoen trykker aller mest,

...sesong etter sesong !

 

For egen del har jeg allerede gitt opp håpet om at Eggen i det hele tatt forstår dette i henhold til sin fotballfilosofi.

 

Vennligst ikke skyld på Rami.   

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 00:05
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av Frode

Rami er vel den minst arrogante i hele troppen. Utrolig sympatisk og med masse selvinnsikt.

Og ja, Rami er god! Kanskje Myhre presterte bedre i de få kampene han fikk, men utenom han, er Rami den beste keeperen vi har hatt i klubben. Men når det er sagt så tror jeg at med mer samhandling med stopperne han kan bli enda bedre.

 

 

...for ikke å snakke om muligheten til å ha noen habile backer å forholde seg til.

 

De fleste av oss ser vel sannsynligvis hvor skoen trykker aller mest,

...sesong etter sesong !

 

For egen del har jeg allerede gitt opp håpet om at Eggen i det hele tatt forstår dette i henhold til sin fotballfilosofi.

 

Vennligst ikke skyld på Rami.   

 

Og jeg regner med at du synes skoen trykker mest i forsvaret. Jeg ser dessverre ikke på samme måten. Midtbanen vi har pr. i dag holder ikke mål. Den eneste som jeg vil gi et lite pluss til er Bjørkøy, ellers kan du bytte ut resten. Det er til og med noen som presterer å si at vi har en av de beste midtbanene i TL, det er ikke jeg enig i, vi er blant de dårligste dessverre.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 okt 06, 21:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av Frode

Rami er vel den minst arrogante i hele troppen. Utrolig sympatisk og med masse selvinnsikt.

Og ja, Rami er god! Kanskje Myhre presterte bedre i de få kampene han fikk, men utenom han, er Rami den beste keeperen vi har hatt i klubben. Men når det er sagt så tror jeg at med mer samhandling med stopperne han kan bli enda bedre.

 

 

...for ikke å snakke om muligheten til å ha noen habile backer å forholde seg til.

 

De fleste av oss ser vel sannsynligvis hvor skoen trykker aller mest,

...sesong etter sesong !

 

For egen del har jeg allerede gitt opp håpet om at Eggen i det hele tatt forstår dette i henhold til sin fotballfilosofi.

 

Vennligst ikke skyld på Rami.   

 

Og jeg regner med at du synes skoen trykker mest i forsvaret. Jeg ser dessverre ikke på samme måten. Midtbanen vi har pr. i dag holder ikke mål. Den eneste som jeg vil gi et lite pluss til er Bjørkøy, ellers kan du bytte ut resten. Det er til og med noen som presterer å si at vi har en av de beste midtbanene i TL, det er ikke jeg enig i, vi er blant de dårligste dessverre.

 

Dyktige backer gjør som regel midtbanen god...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 okt 06, 20:57
jeg har min menig om Shaban og hva er deres om Kampen idag. Hvordan synes du Rami stod idag?

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 22 okt 06, 20:59
Rami hadde vel et par klasseredninger idag - samt en tabbe som Patrick reddet på streken.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 okt 06, 21:01
Idag satt også assisterende landslagssjef for Sverige og så på Rami, bra.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 okt 06, 21:23

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Idag satt også assisterende landslagssjef for Sverige og så på Rami, bra.

 

Hvorfor er det bra?

Ønsker du ikke at Rami skal representere Sverige?

På hvilken måte er det dårlig/bra for oss (representasjon på landslag)?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 okt 06, 21:36
Syns du ikke det er bra?

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 okt 06, 21:54

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Syns du ikke det er bra?

Jo,jeg synes det er bra, men har merket meg at du er veldig kritisk til Rami,så bare lurte hvorfor du synes det er bra at assistenttreneren til Sverige var her?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 okt 06, 22:01
Rami var forskjellen som som utgjorde seieren i dag. spesielt redningen til odd spilleren som var alene igjennom var stor. 9 av 10 hadde slippet inn den. Takk rami for 3 poeng.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 okt 06, 22:15
i dag var det ramis fortjeneste at vi vant ja. jeg var helt sikker på at nå var det adeccoliga neste år når han odd-spilleren kom gjennom.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 okt 06, 00:23

Shaban redda FFK idag.

3 klasseredninger før pause, med keeper på sammekvalitetsnivå som flertallet av FFK spillerne, hadde det stått 0-4 ved pause, og Odd hadde gått opp til 5-1 rett etter reduseringa.

Dersom folk fortsatt ikke ser Shabans kvaliteter da skyldes det bare at Shaban er ærlig og sier ifra hvor skoen trykker.

Takk Shaban uten deg hadde FFK forlengst vært degradert.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 okt 06, 00:04

Shabaan sikret seg nok fortsatt tillitt for Sverige etter denne kampen.

 

 

I forsvaret ruver Piiroja, men han alene kan ikke utgjøre et kompetent forsvar. Gerrbrand er bra han, men det hadde vært gunstig med en til som hadde gitt svensken litt mer konkurranse om plassen.  Og en skade på Piiroja ville være et skrekkscenario, så det er nok litt tynt bak der.  Vanskelig å komme utenom det.

 

 

I min bok må uansett scoringen skrives på skadekontoen til Berthelsen. Ingen til last. En må forvente at motstandere i tippeligaen er gode nok til å score ett og annet mål de også.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 nov 06, 21:14

Rami er hvertfall utrolig imponert over cupen i Norge.

Respekt Rami

 

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,930132,00.html

 

 


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 nov 06, 21:30
Rami er ikke vant til slike store tilstander vettu, cuppen i sverige drar 3000 mennesker bare.


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340