Husk meg
Brukernavn
Passord

Lydopptak mot Sandefjord

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 22 sep 06, 23:40
Neste hjemmekamp er det viktig at alle i fredrikstad som kan synge høyt kjøper bill til PH feltet da har jeg ordna slik at vi tar opp all lyden fra haugen og legger denne ut slik at folk kan høre å lære

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 23 sep 06, 09:42
Synd ikke bevers folka er der da, vi er i asker =(

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 27 sep 06, 19:25

Opprinnelig postet av Bever
Synd ikke bevers folka er der da, vi er i asker =(

 

Ikke alle vel ?????               :---)

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 06, 21:47
blir lyd opptaket lagt ut da ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 okt 06, 19:40
..og hvor ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 04 okt 06, 19:42

Skal bare redigere og behandle så kommer det ut på plankehaugen.no

 

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 okt 06, 20:59

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 07 okt 06, 23:00

Legger du det ut snart?

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 08 okt 06, 16:47

Det sjokkerer meg hvordan vi høres ut som ett vanlig mannskor på ett sånt opptak, istedet for det enorme trykket som skulle vært der. Noe må gjerast.

For det andre tror jeg at vi synger litt for fort på noen sanger. Har hørt flere som klager på det.

Få ut lydopptak av den nye sangen også da, fortsatt for få som kan og er med på den!

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 okt 06, 17:25
Det reelle problemet er at folk ikke gidder å synge, fordi de er flaue for at sidemannen skal se stygt på dem. Hadde vært utrolig fint om de som sitter på hovedtribunen og gressvik tribunen også kunne sunget med!! Da hadde vi skapt et skikkelig trykk. Og når vi ligger nede så stopper folk plutselig og synge og begynner å sutre og klage i stedet. Skjerp dere!!! Lev og blø forFFK!!!!

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 08 okt 06, 21:16

Opprinnelig postet av schpa84
Det reelle problemet er at folk ikke gidder å synge, fordi de er flaue for at sidemannen skal se stygt på dem. Hadde vært utrolig fint om de som sitter på hovedtribunen og gressvik tribunen også kunne sunget med!! Da hadde vi skapt et skikkelig trykk. Og når vi ligger nede så stopper folk plutselig og synge og begynner å sutre og klage i stedet. Skjerp dere!!! Lev og blø forFFK!!!!

Hvilken tribune snakker du om nå egentlig?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 08 okt 06, 21:21
Jeg snakker om plankehaugen sin tribune. Mener at dersom man har meldt seg inn i plankehaugen bør man stille opp å synge for laget sitt. Bare hør på hvor godt klanen høres ut. De har riktignok mange fler supportere, men hadde alle som står på plankehaugen feltet sunget med hadde det vært mye større trøkk og kanskje vi hadde fått i gang de andre tribunene også.

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 09 okt 06, 20:52
Endret: 09 okt 06, 20:52

Det var dårlige greier, kan jo håpe at det er noe med plasseringen av micken å gjøre... Men det var dårlig med trøkk ja... Hører godt at det ikke er flere enn 40stykk som synger.

 

http://plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=12846


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 09 okt 06, 21:52
Det som bør gjøres er iallefall å skifte filnavnet på "Hællæ" og "Å vi elsker Fredrikstad" så vi får hørt dem, siden æ, ø og å funker dårlig :P

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 okt 06, 23:09

Hørte på det man kunne høre nå.  Hadde det ikke vært trist og patetisk da hadde det vært morsåmt og eksempel på hvordan en supporter gruppe skal ikke synge. Problemet med de fleste på feltet er at folk skjønner ikke at man skal brøle og ikke nyne. 90% av folket drar hjem fra stadion uten en liten skramme på stemmebåndene og uten en dråpe av svettet på trøye. Når kampen er ferdig da skal du vare hes, gjennomvåt og ha hodebank i hundre. Da kan du si at du har sunget på tribunen. Siruasjonen per i dag er ille. Du kan sto ved siden av ett menneske uten å høre hva han synger. Ikke på grunn av båket rundt deg men heller fordi dette mennesket synger så lavt. men uansett alt dette så er ikke forumet stedet for å løse dette problemet. Her er det kun 5-6 mennesker som er fast innventar på PH feltet og som er villig til å synge så ting som dette bør taes på feltet. 

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 okt 06, 23:23
Fytte grisen! De lydfilene var tæmme. Nå syns jeg at alle de som er her på forumet virkelig må si til sidemannen som ikke synger at han/hun må åpne kjeften! Det blir bedre når nye stadion er klar, det er jeg sikker på, men det må da gå ann å ta i 110% de siste kampene før vi flytter over til den nye stadion?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 09 okt 06, 23:25
Opprinnelig postet av Klokan

Hørte på det man kunne høre nå.  Hadde det ikke vært trist og patetisk da hadde det vært morsåmt og eksempel på hvordan en supporter gruppe skal ikke synge. Problemet med de fleste på feltet er at folk skjønner ikke at man skal brøle og ikke nyne. 90% av folket drar hjem fra stadion uten en liten skramme på stemmebåndene og uten en dråpe av svettet på trøye. Når kampen er ferdig da skal du vare hes, gjennomvåt og ha hodebank i hundre. Da kan du si at du har sunget på tribunen. Siruasjonen per i dag er ille. Du kan sto ved siden av ett menneske uten å høre hva han synger. Ikke på grunn av båket rundt deg men heller fordi dette mennesket synger så lavt. men uansett alt dette så er ikke forumet stedet for å løse dette problemet. Her er det kun 5-6 mennesker som er fast innventar på PH feltet og som er villig til å synge så ting som dette bør taes på feltet. 

 

 

Spørsmålet er hva man skal finne på for å få folk til å synge.. mot Sandefjord så sto vi BRH gutta litt lengre bort fra deg en vanlig, og skal jeg være ærlig var det ikke mange rundt oss som sang.. Blir rett og slett frustrert over at folk ikke "tør" å gape på kamp! Er vel derfor vi er der?

---------------------------

Svensk Magi


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 10 okt 06, 09:50
Kan noen svare på hvorfor de drar på kamp uten å synge og støtte laget sitt. Jeg er jente og høres mye bedre enn mange av de feige guttene som står på PH. Har dere ikke lagt merke til at når plankehaugen får opp stemningen leverer også FFK mye bedre. Det er faktisk sant at vi er 12mann på banen. Se på andre supportere i Europa. Der står de og synger og skriker til de ikke har stemme igjen. Synes at de som ikke er villige til å synge kan heller holde seg hjemme i soffaen forran tven

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 10 okt 06, 10:17

Jeg er totalt utslitt etter en kamp, pga synging, nærver og div (For å fremheve meg selv he..he), men det er en ny sang som jeg FAAAN ikke klarer å henge med på, fins teksten på den no sted? AKKURATT på den blir det nynning og litt roping om røde og hvite flagg og at jeg er glad....men får jeg teksten skal jeg øve.

Jeg begynner å bli lei av sammenligningen med klanen her på forumet,...den jævla håndball-supporter dritten der ! Ser ut som et helsikes sirkus stappa full av klovner jo! håper vi aldri blir like!  (hvor har det blitt av "smily" med døm rø øya?)

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 10 okt 06, 11:51

At ikke alle har like sterk og gjennomtrengbar stemme er en ting. Men nå er det jammen på tide at vi virkelig begynner å vise at hele feltet står samlet om sangen. Vi kjøper ikke billett til ph-feltet bare fordi det er rimeligere billetter der, eller at det rett og slett er kult å være en av "gutta". Er vel ikke en kamp jeg kommer hjem jeg ikke har vondt i halsen og det som er... Men det føles verdt det!

 

Den "nye" sangen høres veldig bra ut, og tror det kan bli en stor hit, bare alle er enige om hvordan det skal låte (teksten...)!!   www.ffksupporter.net/forum/emne.php  



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3