Tifo til Cup finalen
Har et forslag til tifo for kup finalen. Hva sier Dere at alle som er med kler seg ut som for 17. Mai for eksempel. Alle men tar på seg dress og slips og alle damer penkjoler eller bunad. Selvfølgelig FFK skjerf bør vi vel ha.
En kan kalle dette tifo også vel???
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
samtidig vil det kanskje føre til at flere engasjerer seg i tifo arbeidet? Det dumme vel at alle må være 100% med på dette. For det ville vært stygt om noen kom i dress, og andre ikke!
Jeg er dog for:D
Opprinnelig postet av Klokan
Har et forslag til tifo for kup finalen. Hva sier Dere at alle som er med kler seg ut som for 17. Mai for eksempel. Alle men tar på seg dress og slips og alle damer penkjoler eller bunad. Selvfølgelig FFK skjerf bør vi vel ha.
En kan kalle dette tifo også vel???
Mørk dress og FFK -skjerf, fungerer bra det.....
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
God bedring Dagfinn Enerly
Med sigar og champis til feiringa. Også har vi røde løpere og leier inn 250 limo`er!! Eller kanskje hest & kjerre !!? Også kjø... eh.. dro`n kanskje "litt" langt...
Men serriøs, hadde vært kult om det hadde blitt gjort, er ikke så ofte jeg tar på meg dressen, blir lissom så kææær da..
Men tror det skal være vanskelig å få gjennomført og i tillegg få det "gjennomført".. Hvis noen tok den..
There`s only ONE United
Opprinnelig postet av Keano
Dette hadde nok sett ganske bra ut hvis det hadde blitt gjennomført, men tror ikke vi får så mange til å stille opp på dette.Hvis det er bare noen, blir liksom effekten borte.Men tror nok vi hadde fått litt omtale i media hvis vi hadde greid å gjennomføre noe slikt.Men tror nok heller vi satser på og farge Ullevål stadion med rødt og hvitt, kommer til å gruse Sandefjord på tribunen
Hadde det ikke vært fett å farge en kortside svart med rødt og hvitt!=D Ser såå for meg en gjeng svarte kællær hoppe opp og ned mens de svaier skjerfet... I DRESS
Klanen gjorde det en gang mot moss da dem rykket ned,var vel i 90 tror jeg.
Synes det hadde vært kult jeg, men det burde vært minst 500 som skulle vært med på det for at det skulle bli kult!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
noen innlegg som har blitt slettet her?
Gleder meg som en unge til denne kampen.
Dinamo Zagreb
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Hva med et banner med:
Cupfinalen 2006
Takk til:
Kvik-halden 7-1
Sprint jeløy 2-1
Kongsvinger 3-2
Bryne 6-4 STR
Vålerenga 3-0
Start 3-2
Sandefjord?????
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av hedvalen
for all del ikke still i dress på kamp, her skal stadion fylles i rødt å hvit.:D
Må si meg enig i dette. Fyll Ullevål med rød og hvite farger.
ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS
Endelig er biletter sikret slik at jeg kan engasjere meg i denne debatten ....
Hater å gå i dress uansett anledning.... ok, til saken...
Kaste røde og hvite bånd, Røde og hvite ballonger. Håper på å få skaffa meg en stor FFK-vimpel med stang å vifte med...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
Opprinnelig postet av Bob Page
Ok. svarer meg selv her, men det får gå. Hva med konfetti-uskytere... Hadde vært tøft å skyte rød/hvit konfetti fra VG-øvre og over VG-nedre... http://www.eurotek.no/konfetti/
Eller: www.tifo.it/ce/interno.php3
Rød.... hvit... og patriot!
FFK tar hjem pokalen i år:)
Jeg stiller ihvertfall i rødt og hvitt!
Men syns vi absolutt bør stille med konfetti ,bånd og ballonger!
La oss virkelig farge ullevål rød og hvit
ikke sant
Dinamo Zagreb
---
----
----
Opprinnelig postet av Bob Page
Konfetti i "løs vekt" tror jeg ikke det er noe problemer å få med seg inn. Hadde vært fett med utskytere i tillegg. Burde være mulig å få med seg det inn på ullevål siden de avfyres med trykkluft. Det er jo forresten bare å kontakte Ullevål stadion og legge frem saken for dem....
Man får aldri godkjening fra Ullevaal på å ta med konfetti o.l. Bare å glemme. Husker for 3 år siden så smuglet vi inn 50 store kanoner, ble ok det, men skal det virkelig syns, så må man helst ha enda flere, og da begynner det å bli problematisk å få med seg inn.
Rød.... hvit... og patriot!
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23