Husk meg
Brukernavn
Passord

Tifo til Cup finalen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06

Lagt til: 12 okt 06, 17:59

Jeg stiller ihvertfall i rødt og hvitt!

Men syns vi absolutt bør stille med konfetti ,bånd og ballonger!

La oss virkelig farge ullevål rød og hvit

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 13 okt 06, 19:34
Tror vi alle skal stille i rødt og hvitt. Jeg oppfordrer alle også og gå til innkjøp av en pose med røde og hvite ballonger og en pose med slike papirstrimler i røtt og hvitt de også. Hvis alle gjør det privat blir det et sabla øs med mye "riktige" farger på Ullevåll når den tid kommer

zhyden

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06

Lagt til: 13 okt 06, 19:37
Masse papir er fett å se på!! konfetti, kasterull etc  :D syns vi bør kjøre pappir  =P

---------------------------

ikke sant

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 13 okt 06, 19:40
Det gir ihvertfall en kuul effekt når det drysses og stiger fra alle tribuner..

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 13 okt 06, 23:20
Bra foslag det. Eneste spørsmålet er hva vi får med oss inn på Ullevål- Hadde vært fett med masse røde og hvite papirer og konfetti fra hele VG svingen....  

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 14 okt 06, 10:39
Konfetti i "løs vekt" tror jeg ikke det er noe problemer å få med seg inn. Hadde vært fett med utskytere i tillegg. Burde være mulig å få med seg det inn på ullevål siden de avfyres med trykkluft. Det er jo forresten bare å kontakte Ullevål stadion og legge frem saken for dem....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 14 okt 06, 16:09
Opprinnelig postet av Bob Page
Konfetti i "løs vekt" tror jeg ikke det er noe problemer å få med seg inn. Hadde vært fett med utskytere i tillegg. Burde være mulig å få med seg det inn på ullevål siden de avfyres med trykkluft. Det er jo forresten bare å kontakte Ullevål stadion og legge frem saken for dem....

Man får aldri godkjening fra Ullevaal på å ta med konfetti o.l. Bare å glemme. Husker for 3 år siden så smuglet vi inn 50 store kanoner, ble ok det, men skal det virkelig syns, så må man helst ha enda flere, og da begynner det å bli problematisk å få med seg inn.

Rød.... hvit... og patriot!

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 14 okt 06, 18:37
Da syntes jeg virkelig vi skal prøve på det. Vi har egentlig ingenting å tape!

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23