Husk meg
Brukernavn
Passord

Tifo til Cup finalen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 22 sep 06, 21:32
Endret: 22 sep 06, 21:33

Har et forslag til tifo for kup finalen. Hva sier Dere at alle som er med kler seg ut som for 17. Mai for eksempel. Alle men tar på seg dress og slips og alle damer penkjoler eller bunad. Selvfølgelig FFK skjerf bør vi vel ha.

En kan kalle dette tifo også vel???

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 22 sep 06, 21:39
Går ikke i dress i fotballkamp...det hører ikke hjemme på en fotballbane...Her skal det være rødhvite klær

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 22 sep 06, 22:06
Endret: 22 sep 06, 22:08
Haha... Syns det hadde vært drit fett jeg! Tenk deg den overaskelsen på fotball- Norge om PH hadde dukket opp i dress/ kjole og bunad! Haha!

samtidig vil det kanskje føre til at flere engasjerer seg i tifo arbeidet? Det dumme vel at alle må være 100% med på dette. For det ville vært stygt om noen kom i dress, og andre ikke! 

Jeg er dog for:D

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 22 sep 06, 22:11
Opprinnelig postet av Klokan

Har et forslag til tifo for kup finalen. Hva sier Dere at alle som er med kler seg ut som for 17. Mai for eksempel. Alle men tar på seg dress og slips og alle damer penkjoler eller bunad. Selvfølgelig FFK skjerf bør vi vel ha.

En kan kalle dette tifo også vel???

Mørk dress og FFK -skjerf, fungerer bra det.....

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 22 sep 06, 22:15
det tror jeg hadde vært rått ass :D:D:D:D

God bedring Dagfinn Enerly

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06

Lagt til: 22 sep 06, 22:22

Med sigar og champis til feiringa. Også har vi røde løpere og leier inn 250 limo`er!! Eller kanskje hest & kjerre !!? Også kjø... eh.. dro`n kanskje "litt" langt...

Men serriøs, hadde vært kult om det hadde blitt gjort, er ikke så ofte jeg tar på meg dressen, blir lissom så kææær da..  

Men tror det skal være vanskelig å få gjennomført og i tillegg få det "gjennomført".. Hvis noen tok den..

Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06

Lagt til: 22 sep 06, 22:45
Dette hadde nok sett ganske bra ut hvis det hadde blitt gjennomført, men tror ikke vi får så mange til å stille opp på dette.Hvis det er bare noen, blir liksom effekten borte.Men tror nok vi hadde fått litt omtale i media hvis vi hadde greid å gjennomføre noe slikt.Men tror nok heller vi satser på og farge Ullevål stadion med rødt og hvitt, kommer til å gruse Sandefjord på tribunen

There`s only ONE United

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 22 sep 06, 23:51
Opprinnelig postet av Keano
Dette hadde nok sett ganske bra ut hvis det hadde blitt gjennomført, men tror ikke vi får så mange til å stille opp på dette.Hvis det er bare noen, blir liksom effekten borte.Men tror nok vi hadde fått litt omtale i media hvis vi hadde greid å gjennomføre noe slikt.Men tror nok heller vi satser på og farge Ullevål stadion med rødt og hvitt, kommer til å gruse Sandefjord på tribunen

Hadde det ikke vært fett å farge en kortside svart med rødt og hvitt!=D Ser såå for meg en gjeng svarte kællær hoppe opp og ned mens de svaier skjerfet... I DRESS

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04

Lagt til: 23 sep 06, 09:40

Klanen gjorde det en gang mot moss da dem rykket ned,var vel i 90 tror jeg.

Synes det hadde vært kult jeg, men det burde vært minst 500 som skulle vært med på det for at det skulle bli kult!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 23 sep 06, 12:17
Som så mange andre tror jeg dette er bra håpløst. Man vil kanskje kunne få samlet en gjeng med folk som gjør det, men i den stor sammenhengen blir nok dette altfor få. Det som er enklere er å fylle den delen av Ullevaal som vi blir tildelt, med røde og hvite farger. Vi kommer til å bli langt flere enn Sandefjord uansett. Jeg håper det blir bortimot fullt. LSK-MFK så glissent ut i fjor. Det var jo ikke fullt på langsidene(!)

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 24 sep 06, 13:22

noen innlegg som har blitt slettet her?

Gleder meg som en unge til denne kampen.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 24 sep 06, 13:39
Hm, tenker bare høyt nå jeg.  Mange synes det er fin forslag men vil ikke fordi dere synes at dette går ikke ann å gjennomføre. Så lenge vi har denne innstillinger da blir det enda mindre som kan prøve dette. Av 8000 - 9000 FFK supportere kan det holde med 1000 i dress og slips synes jeg. Og har vi rett innstilling da klarer vi dette da.. Uansett om det blir noe eller ikke jeg vet at jeg stiller i dress og slips for cuppen er jo fotballens 17.Mai vel...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 28 sep 06, 18:04
Dress på kamp blir veldig Lynbastionen synes jeg... Dem kom i dress til Cupfinalen sin, og det så helt jævlig ut! Vi kler oss i rødt og hvitt og driter i dem dressene...

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 29 sep 06, 20:08
for all del ikke still i dress på kamp, her skal stadion fylles i rødt å hvit.:D

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 29 sep 06, 21:46

Hva med et banner med:

Cupfinalen 2006

Takk til:

Kvik-halden 7-1

Sprint jeløy 2-1

Kongsvinger 3-2

Bryne 6-4 STR

Vålerenga 3-0

Start 3-2

Sandefjord?????

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03

Lagt til: 01 okt 06, 22:11
Opprinnelig postet av hedvalen
for all del ikke still i dress på kamp, her skal stadion fylles i rødt å hvit.:D

Må si meg enig i dette. Fyll Ullevål med rød og hvite farger.

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 02 okt 06, 20:09

Endelig er biletter sikret slik at jeg kan engasjere meg i denne debatten ....

Hater å gå i dress uansett anledning.... ok, til saken...

Kaste røde og hvite bånd, Røde og hvite ballonger. Håper på å få skaffa meg en stor FFK-vimpel med stang å vifte med...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 09 okt 06, 23:53
Endret: 09 okt 06, 23:54
Ok. svarer meg selv her, men det får gå. Hva med konfetti-uskytere... Hadde vært tøft å skyte rød/hvit konfetti fra VG-øvre og over VG-nedre... http://www.eurotek.no/konfetti/

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 10 okt 06, 19:53
Opprinnelig postet av Bob Page
Ok. svarer meg selv her, men det får gå. Hva med konfetti-uskytere... Hadde vært tøft å skyte rød/hvit konfetti fra VG-øvre og over VG-nedre... http://www.eurotek.no/konfetti/

Eller: www.tifo.it/ce/interno.php3

Rød.... hvit... og patriot!

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 10 okt 06, 22:05
Dress på en fotballkamp? lol Skal damene stille i kjole da eller? Høres helt på tryne ut synes jeg. Nei, stadion må jo være rød og hvit!!!!!

FFK tar hjem pokalen i år:)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23