Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen gir seg etter sesonslutt?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 sep 06, 16:56
Hva slags stil representerer Andersen da? Jeg vil ha en trener som kan videreføre det offensive og lekne spillet vi har i dag, men som også kan få det defensive på greip. En Drillodisipel er ikke tingen hvertfall.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 22 sep 06, 17:00
Forhåpentlig noe i samme gaten som Røsler. Spørs om han vil flytte hjem igjen da.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 sep 06, 17:18
Endret: 22 sep 06, 17:19
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hva slags stil representerer Andersen da? Jeg vil ha en trener som kan videreføre det offensive og lekne spillet vi har i dag, men som også kan få det defensive på greip. En Drillodisipel er ikke tingen hvertfall.


Jørn setter først og fremst det offensive i høysetet. Det har han akkurat gått ut og sagt i media. Jeg husker bare ikke hvor jeg leste det. Muligens det var i VG. Det var vel i forbindelse med det at han hadde en mulighet på assistenttrenerjobben på det tyske landslaget.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 sep 06, 14:48
kan garantere dere at jørn andersen ikke blir noen ny trener i ffk hverken nå eller om ti år

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 06, 16:09
Endret: 23 sep 06, 16:11
Opprinnelig postet av paco
kan garantere dere at jørn andersen ikke blir noen ny trener i ffk hverken nå eller om ti år
kan du fortelle hvorfor du kan garantere noe slikt ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 23 sep 06, 16:27
Heh er det ikke lokale helter som har holdt klubben nede siden -84 sesongen?
Mener bestemt Ahlsen var hovedtrener en stund i de mørke årene. Det er kanskje ikke riktig å kun skylde på treneren, hele apparatet bør vel få skylda.

I tillegg, Jørn Andersen har vel uttalt seg uklokt diverse ganger i forhold til FFK (ikke den skarpeste kniven?).

Nei, for guds skyld, skal vi ha en ny hovedtrener, la oss få en 100% proff kontinental trener som ønsker å videreføre en lett superoffensiv stil med gode grep mot høyt pressende og krigende neandertal fotballag (uten å nevne noen vi har sett på stadioen nylig).

- helge

---------------------------

Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 sep 06, 16:44

Synes fortsatt det er synd at Tom Nordlie er gått til Viking.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 sep 06, 18:33
Opprinnelig postet av Superkjegle
Heh er det ikke lokale helter som har holdt klubben nede siden -84 sesongen?
Mener bestemt Ahlsen var hovedtrener en stund i de mørke årene. Det er kanskje ikke riktig å kun skylde på treneren, hele apparatet bør vel få skylda.

I tillegg, Jørn Andersen har vel uttalt seg uklokt diverse ganger i forhold til FFK (ikke den skarpeste kniven?).

Nei, for guds skyld, skal vi ha en ny hovedtrener, la oss få en 100% proff kontinental trener som ønsker å videreføre en lett superoffensiv stil med gode grep mot høyt pressende og krigende neandertal fotballag (uten å nevne noen vi har sett på stadioen nylig).

- helge


Ahlsen delte trenerjobben med Frode Hansen før. Det fungerte ikke i det hele tatt.

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 23 sep 06, 18:37

Guus Hiddink hadde vel vært ålreit!? Morgan mekker han vel!?

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 sep 06, 22:32

Er det Molde eller HamKam du mener ?

Uansett så har også jeg fått opp øya når det gjelder Eggen. Tror han har gjort det han kan for klubben og på tide å finne en som kan ta FFK høyere på tabellen i Tippeligan istedet for å måtte kjempe i sumpa for å overleve hvert år. Lurer på hvorfor ikke FFK-ledelsen ikke også ser det... Greit nok, MykkelDUST var uten ryggrad ("vi vil ikke kappe hue av noen"), men jeg hadde da venta at Morgan Andersen hadde tatt affære..... Nå gjelder det å mobilisere til innsats på stadion på de tre siste seriekampene der og heie fram FFK til forsatt tippeliga-kontrakt neste år siden ledelsen i FFK ikke ser ut til å gjøre noe.....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 06, 01:10

Jeg har tenkt den tanken lenge, snart ikke mere tid å gi eggen til å bevise at han kan bygge FFK opp til ett topp lag, vi vet at spillerne er gode nok, og vi vet at på gode dager så kan FFK slå alle, men vi er og blir for ustabile, og i lengden tror jeg det harr med treningene å gjøre, og derfor treneren.

 

Eggen har gjort en kjempe jobb, fra han kom til klubben i 2 div, og frem til da han reddt oss fra nedrykk i 2004, etter det har det gåt nedover med eggen, trakk seg litt tilbake ifjor, og kom tilbake igjen i år, uten å lykkes noe særlig, (jaja, cupfinalen er untaket, men det holder lissom ikke hvis vi rykker ned)

 

Jeg vet at det er mange som har meget stor respekt for trener kunskapene til Eggen jr. og jeg er ikke ute etter å tråkke dere på fingrene, men det er vel snart på tide å innse at han ikke rekker sin gamle far til knea engang når det gjelder kunskap i dette gamet!

 

Jeg mener, som nevnt i uttalige mange tråder tidligere at det er på sin plass at Eggen jr. med hjelpe trenere og alt, pakker sekken sin å stikker når vi begynner å skrive 2007, få inn helt nytt blod, med egne assistent trenere som de ansetter selv, og gi de nye trenerene god tid til å hente inn  de spillerne han mener vi trenger. Jeg mener det er på høy tid at noe skjer neste år ang trenerne, uansett utfall av årets sesong!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 sep 06, 10:13
Vi trenger en trener som kan ivareta den offensive spillestilen til FFK. Da har man ikke mange alternativer igjen etter Eggen og Jørn Andersen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 06, 10:19
Endret: 25 sep 06, 10:20

hva med knut tørum? rekdal? sandefjord treneren? Stabæk treneren?

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 25 sep 06, 10:44
Bare vi blir kvitt eggen er det samma for meg. så hjelpeløs kæll skal vi lete lenge etter. bare skylder på dommere og spillere. huffa meg.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 sep 06, 17:27

Odd Grenlands Arne Sandstø hadde vært en glimrende erstatter for Eggen. Spiller morsom offensiv fotball og har med få ressurser fått Odd Grenland til å prestere bra i en årrekke. Ikke usannsynlig at han er lysten på en ny utfordring eller.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 sep 06, 18:53
Opprinnelig postet av seal_dm
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av keiko99
om Eggen velger og gi seg syns jeg vi skal hente Jørn Andersen. Ellers kan vel Per Egil Ahlsen få rollen..


HALLO.............. Ahlsen var hovedtrener i Begby før Eggen hentet sin gamle kompis. Det var en grunn til det............. Og Andesen har vært arbeidsledig lenge nå, sikkert en grunn til det også........

 

Om Morgan henter inn Jørn Andersen som hovedtrener med Ahlsen som assistent, så er det sikkert en grunn til det og. Hadde ihvertfall blitt et spennende trenerteam med de to gamle lagkameratene sammen. Sikkert en del nostalgiske supportere i alderen 35+ som hadde fått tårer i øya av det. Tror sikkert Jørn Andersen med erfaring internasjonalt kunne gjort en bra jobb for FFK.

Hvis morgan henter inn Pippi langstrømpe som ny hovedtrener og albert åberg som hjelpetrener er det sikkert en grunn til det også......... men særlig lurt er det nok ikke....... Selvom det sikkert hadde vært litt nostalgi og mange barn som ville fått tårer i øya av det......


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 sep 06, 21:59
Har han vært hovedtrener på øverste nivå i Tyskland?

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 23 sep 06, 22:09
synes ikke vi skal diskutere ny trener nå. Vi HAR en jævelig god trener. Håper han blir ut kontakten.
stå på Eggen. har fortsatt trua på deg.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 23 sep 06, 22:09
Wikipedia: Etter at spillerkarrieren tok slutt, har Andersen blitt trener. Hans første trenerjobb var i sveitsiske FC Locarno. Han ble senere hovedtrener for den tyske 2. Bundesliga-klubben SC Rot-Weiß Oberhausen. Etter en god førstesesong, ble han sparket i oktober 2004 på grunn av svake resultater. Andersen er i dag assistenttrener i Bundesliga-klubben Borussia Mönchengladbach.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340