Husk meg
Brukernavn
Passord

Mista stemmen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 sep 06, 13:25
Er det noen av dere som har en bra oppskrift til å få den tilbake ?? Tar virkelig å heie så mye i 2 kamper så tett innpå hverandre.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 sep 06, 13:32

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er det noen av dere som har en bra oppskrift til å få den tilbake ?? Tar virkelig å heie så mye i 2 kamper så tett innpå hverandre.

Hvile !

Snakk minst mulig, så blir du nok bra til å herpe stemmen igjen til søndag...da er det "cupfinale" igjen.

....husk at skriving her ikke er fali

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 sep 06, 13:49
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er det noen av dere som har en bra oppskrift til å få den tilbake ?? Tar virkelig å heie så mye i 2 kamper så tett innpå hverandre.

Hvile !

Snakk minst mulig, så blir du nok bra til å herpe stemmen igjen til søndag...da er det "cupfinale" igjen.

....husk at skriving her ikke er fali



Har mista stemmen helt åsså. Stemmen blir ikke bra til Søndag da ?? Greier jo knapt bedre den fra Søndag til Søndag.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 sep 06, 14:26

Hvil og smøring!  Bruk halspastiller som fex IFA og spis havregrøt! 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 21 sep 06, 14:26

Uff, ikke noe særlig å være stemmeløs. Ta deg en (eller ørten) kopper med varm te! Surr FFK-skjerfet rundt  halsen og pakk deg inn i noe godt og varmt! Gjør susen, dessuten er det digg å slappe av litt!

 


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 sep 06, 14:31
Opprinnelig postet av elin

Uff, ikke noe særlig å være stemmeløs. Ta deg en (eller ørten) kopper med varm te! Surr FFK-skjerfet rundt  halsen og pakk deg inn i noe godt og varmt! Gjør susen, dessuten er det digg å slappe av litt!

 

Nei nei, ikke varm drikke, antagelig vis er stemmebåndet ditt helt rødt (og hvitt) og trenger avkøling, tro meg kald drikke virker best....som å legge på is-pose på en vond legg etter en takling.

Det værste med å ha mista stemmen er vel at det er VELDIG fjortis, så anlegg skjegg.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 21 sep 06, 14:42
Har heldigvis ikke mista stemmen, men i natt hadde jeg ufattelig vondt i halsen og brystet på innpust og svælj.
Har aldri sunget og skreket så høyt og så mye som igår.
Men det var jaggu meg verdt det!

Mitt tips for stemmen er å ete Läckerol ;)

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 sep 06, 14:52
Begynn å synge i band, så får du trent opp stemmebånda så en tur eller to på Stadion ikke gjør så mye. ;-)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 sep 06, 14:56
Tror neppe noen tar Rune for å være fjortis akuratt . Uansett så er ikke akuratt stemmen min helt i slaget heller i dag. Måtte gi meg helt i 2dre extraomgang i går for å ikke ødelegge den helt.... 90 min + extraomganger med skriking tar på...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 sep 06, 15:24
Har kjøpt inn 3 esker IFA, og er ferdig med en alt. Kan i hvertfall gjøre meg forstått nå, selvom det skurrær no grådig. Er tvilandes til at jeg greier å bli bra til Stabækkampen.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 sep 06, 16:04
hvilken stemme?  moro å jobbe med kundeservice idag uten stemme.. tjo ho... går med FFK bånd rundt halsen da.. hehe.. de fleste bare ler

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 21 sep 06, 16:23
Tro meg, det beste er å hvile stemmen og ta noen kopper med varm te/melk med honning i. blir bra på 2-3 dager.

---------------------------

Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 sep 06, 16:25
Endret: 21 sep 06, 16:25

Jeg tok meg to kalde pils på Sir Winston i går kveld og er nesten som ny i dag .....

Men så skrek jeg ikke så mye i går heller

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 sep 06, 23:46

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er det noen av dere som har en bra oppskrift til å få den tilbake ?? Tar virkelig å heie så mye i 2 kamper så tett innpå hverandre.

 

jägemaister, sterk hjemmelaget tyrker eller annet brunt varmt brennevin gjør susen for stemmen!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3