Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter til cupfinalen

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 sep 06, 14:35
Høstferien er til uka (uke 40). :-)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 sep 06, 00:01
er det sånn at en må stå opp tilig for å stå i kø selv om en har sessong kort ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 28 sep 06, 07:45

Opprinnelig postet av keiko99
er det sånn at en må stå opp tilig for å stå i kø selv om en har sessong kort ?

For oss som ikke bor i Fredrikstad sin del, håper jeg da ikke det...

---------------------------

Reading FC - pride of Berkshire!!!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 28 sep 06, 10:04
Forøvrig hadde jeg håpet at "FFK-billettene" ble lagt ut før det åpne salget startet, slik at man visste da om man hadde billett eller ikke

---------------------------

Reading FC - pride of Berkshire!!!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 28 sep 06, 10:31
vel...

Man vet jo at sesongkortinnehavere er sikret billett.
Men om du tenker på plankehaugenmedlemmer, og hvor mange billetter plankehaugen får tilgang til så er jeg enig med deg.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 28 sep 06, 10:38

Opprinnelig postet av JJunior
vel...

Man vet jo at sesongkortinnehavere er sikret billett.
Men om du tenker på plankehaugenmedlemmer, og hvor mange billetter plankehaugen får tilgang til så er jeg enig med deg.

Som medlem i Plankehaugen men ikke sesongkortinnehaver, var det akkurat det jeg tenkte på

---------------------------

Reading FC - pride of Berkshire!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 sep 06, 15:03
jeg og min far sitter sammen på stadion og har sesongkort, begge vil på cup finalen, men kona mi, som også er på mange kamper, men ikke har sesong kort ønsker også bilett til cupfinalen, hvordan skal jeg ordne det? noen som har noen gode forslag? Virker som jeg ikke vil få kjøpt 3 biletter når jeg kun har 2 sesongkort. men jeg er medlem av PH og FFK medlem, har jeg mulighet til å kjøpe en ekstra bilett på disse medlems kortene?

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 29 sep 06, 15:07

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg og min far sitter sammen på stadion og har sesongkort, begge vil på cup finalen, men kona mi, som også er på mange kamper, men ikke har sesong kort ønsker også bilett til cupfinalen, hvordan skal jeg ordne det? noen som har noen gode forslag? Virker som jeg ikke vil få kjøpt 3 biletter når jeg kun har 2 sesongkort. men jeg er medlem av PH og FFK medlem, har jeg mulighet til å kjøpe en ekstra bilett på disse medlems kortene?

 

Nei. Du får kjøpe en billett pr pers til de som har fortrinnsrett. Du får ikke kjøpe billett til deg selv som FFK medlem og deretter en billett til som PH medlem.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 sep 06, 15:14
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg og min far sitter sammen på stadion og har sesongkort, begge vil på cup finalen, men kona mi, som også er på mange kamper, men ikke har sesong kort ønsker også bilett til cupfinalen, hvordan skal jeg ordne det? noen som har noen gode forslag? Virker som jeg ikke vil få kjøpt 3 biletter når jeg kun har 2 sesongkort. men jeg er medlem av PH og FFK medlem, har jeg mulighet til å kjøpe en ekstra bilett på disse medlems kortene?

 

Nei. Du får kjøpe en billett pr pers til de som har fortrinnsrett. Du får ikke kjøpe billett til deg selv som FFK medlem og deretter en billett til som PH medlem.

 

har sesongkort på sitteplasser, og medlemskap av PH og FFK altså.. hehe.. jaja, da får vi stå hver for oss da...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 06, 15:15
Sønn min har også lyst til å være med på denne kampen. Han er med i Byprosjektet ( kosta 500 kr. tror jeg ), men dette gjelder ikke for cupen. Så står all den fine ungdommen utenfor da. Jeg regner med at flesteparten som er med i Byprosjektet ikke har sesongbilletter el. er medl. i FFK. Og ikke har disse tid til å stå i kø utenfor Aristokraten heller, da de går på skolen. Skal jeg gi beskjed til sønn min om å skulke skolen for å få tak i billett ?? Det er for gæernt det æv.

tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 01 okt 06, 11:37
Er det noen som vet hvor FFK supportere vil bli plassert på Ullevaal? Coca Cola eller VG sving? Evnt langsider (Hafslund/Posten)?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 okt 06, 11:49

Opprinnelig postet av tajo
Er det noen som vet hvor FFK supportere vil bli plassert på Ullevaal? Coca Cola eller VG sving? Evnt langsider (Hafslund/Posten)?

 

Tror det er VG-svingen...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 okt 06, 12:36

Opprinnelig postet av tajo
Er det noen som vet hvor FFK supportere vil bli plassert på Ullevaal? Coca Cola eller VG sving? Evnt langsider (Hafslund/Posten)?

 

jeg trodde PH ble plassert på langsiden, der klanen pleier å bli plassert jeg, var der brann fansen sto når brann var i cup finalen sist ihvertfall.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 okt 06, 12:51
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av tajo
Er det noen som vet hvor FFK supportere vil bli plassert på Ullevaal? Coca Cola eller VG sving? Evnt langsider (Hafslund/Posten)?

 

jeg trodde PH ble plassert på langsiden, der klanen pleier å bli plassert jeg, var der brann fansen sto når brann var i cup finalen sist ihvertfall.


Supporterne blir plassert i hver sin sving. Brann-fansen stod også i den ene svingen, men det var jo veldig mange fra Bergen som også skaffet seg billetter på langsiden. Det blir det sikkert med Fredrikstad også...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 okt 06, 13:04
ja riktig, bare jeg som husker gæli da...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 01 okt 06, 13:28
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av tajo
Er det noen som vet hvor FFK supportere vil bli plassert på Ullevaal? Coca Cola eller VG sving? Evnt langsider (Hafslund/Posten)?

 

jeg trodde PH ble plassert på langsiden, der klanen pleier å bli plassert jeg, var der brann fansen sto når brann var i cup finalen sist ihvertfall.


Supporterne blir plassert i hver sin sving. Brann-fansen stod også i den ene svingen, men det var jo veldig mange fra Bergen som også skaffet seg billetter på langsiden. Det blir det sikkert med Fredrikstad også...

 

men i hvilken sving???


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 okt 06, 13:32
Opprinnelig postet av tajo

men i hvilken sving???

Ifølge billettluka.no er det VG-svingen.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 okt 06, 14:14
Slik jeg har skjønt det får vi hele VG svingen og deler av "vest bredden" ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3