Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter til cupfinalen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 sep 06, 12:56
Har det blitt lagt ut nå de med sesongkort kan begynne å hente bilettene sine? Hørte noen nevnte mandag i starten av tråden her...Mulig å hente de i morra?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 24 sep 06, 13:02

Opprinnelig postet av A9$h
Har det blitt lagt ut nå de med sesongkort kan begynne å hente bilettene sine? Hørte noen nevnte mandag i starten av tråden her...Mulig å hente de i morra?

Det er ikke klart ennå etter hva jeg har forstått

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 26 sep 06, 17:34
sjekk på aristokraten.no. Der er det info om hvem som får,hvor mange vi har etc

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 sep 06, 13:25
Opprinnelig postet av A9$h
Har det blitt lagt ut nå de med sesongkort kan begynne å hente bilettene sine? Hørte noen nevnte mandag i starten av tråden her...Mulig å hente de i morra?

Står litt om dette her. Er kun de 2500 billettene som selges mandag. Billettene til sesongkortinnehavere, Plankehaugen-medlemmer osv. vil ikke bli solgt før etter høstferien (som jeg ikke aner når er, har ikke ferie uansett).

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 sep 06, 14:35
Høstferien er til uka (uke 40). :-)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 sep 06, 00:01
er det sånn at en må stå opp tilig for å stå i kø selv om en har sessong kort ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 28 sep 06, 07:45

Opprinnelig postet av keiko99
er det sånn at en må stå opp tilig for å stå i kø selv om en har sessong kort ?

For oss som ikke bor i Fredrikstad sin del, håper jeg da ikke det...

---------------------------

Reading FC - pride of Berkshire!!!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 28 sep 06, 10:04
Forøvrig hadde jeg håpet at "FFK-billettene" ble lagt ut før det åpne salget startet, slik at man visste da om man hadde billett eller ikke

---------------------------

Reading FC - pride of Berkshire!!!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 28 sep 06, 10:31
vel...

Man vet jo at sesongkortinnehavere er sikret billett.
Men om du tenker på plankehaugenmedlemmer, og hvor mange billetter plankehaugen får tilgang til så er jeg enig med deg.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 28 sep 06, 10:38

Opprinnelig postet av JJunior
vel...

Man vet jo at sesongkortinnehavere er sikret billett.
Men om du tenker på plankehaugenmedlemmer, og hvor mange billetter plankehaugen får tilgang til så er jeg enig med deg.

Som medlem i Plankehaugen men ikke sesongkortinnehaver, var det akkurat det jeg tenkte på

---------------------------

Reading FC - pride of Berkshire!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 sep 06, 15:03
jeg og min far sitter sammen på stadion og har sesongkort, begge vil på cup finalen, men kona mi, som også er på mange kamper, men ikke har sesong kort ønsker også bilett til cupfinalen, hvordan skal jeg ordne det? noen som har noen gode forslag? Virker som jeg ikke vil få kjøpt 3 biletter når jeg kun har 2 sesongkort. men jeg er medlem av PH og FFK medlem, har jeg mulighet til å kjøpe en ekstra bilett på disse medlems kortene?

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 29 sep 06, 15:07

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg og min far sitter sammen på stadion og har sesongkort, begge vil på cup finalen, men kona mi, som også er på mange kamper, men ikke har sesong kort ønsker også bilett til cupfinalen, hvordan skal jeg ordne det? noen som har noen gode forslag? Virker som jeg ikke vil få kjøpt 3 biletter når jeg kun har 2 sesongkort. men jeg er medlem av PH og FFK medlem, har jeg mulighet til å kjøpe en ekstra bilett på disse medlems kortene?

 

Nei. Du får kjøpe en billett pr pers til de som har fortrinnsrett. Du får ikke kjøpe billett til deg selv som FFK medlem og deretter en billett til som PH medlem.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 sep 06, 15:14
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg og min far sitter sammen på stadion og har sesongkort, begge vil på cup finalen, men kona mi, som også er på mange kamper, men ikke har sesong kort ønsker også bilett til cupfinalen, hvordan skal jeg ordne det? noen som har noen gode forslag? Virker som jeg ikke vil få kjøpt 3 biletter når jeg kun har 2 sesongkort. men jeg er medlem av PH og FFK medlem, har jeg mulighet til å kjøpe en ekstra bilett på disse medlems kortene?

 

Nei. Du får kjøpe en billett pr pers til de som har fortrinnsrett. Du får ikke kjøpe billett til deg selv som FFK medlem og deretter en billett til som PH medlem.

 

har sesongkort på sitteplasser, og medlemskap av PH og FFK altså.. hehe.. jaja, da får vi stå hver for oss da...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 06, 15:15
Sønn min har også lyst til å være med på denne kampen. Han er med i Byprosjektet ( kosta 500 kr. tror jeg ), men dette gjelder ikke for cupen. Så står all den fine ungdommen utenfor da. Jeg regner med at flesteparten som er med i Byprosjektet ikke har sesongbilletter el. er medl. i FFK. Og ikke har disse tid til å stå i kø utenfor Aristokraten heller, da de går på skolen. Skal jeg gi beskjed til sønn min om å skulke skolen for å få tak i billett ?? Det er for gæernt det æv.

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 21 sep 06, 12:03
Opprinnelig postet av A.Scheie

Men for all del, jeg skjønner godt at de hardbarka og ivrige supporterne vil og bør på kamp. Men la meg bruke samme argumentet som i debatten syngende/ikke-syngende på PH-feltet. Det er jo mange som betaler medlemskontigent i Plankehaugen bare for å komme billigere inn på stadion. Skal disse prioriteres fremfor de med sesongkort som faktisk betaler overpris for billettene sine?

 

Jeg bare spør...

Mener du at noen betaler overpris på stadion...? At det ikke er verdt så mye å få se FFK spille på fast plass hver hjemmekamp og få sitte...?

Jeg mener at biletten burde vært lagt ut til føste man til mølla prinsippet på Aristokraten. Da blir det like muligheter for alle. At du er medlem her eller der eller har sesong kort burde ikke spille noen rolle.

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 20 sep 06, 23:50

Tror ikke det er noen forkjøprett.

Tror også det ikke er noen borte og hjemme tribune på CUP finalen.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 20 sep 06, 23:53
Man får vel hver sin sving! Setter ikke alle supporterne hulter til bulter!! Men dem jævla pampene havner vel både her å der....

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 20 sep 06, 23:55
Opprinnelig postet av frecjoha

Tror ikke det er noen forkjøprett.

Tror også det ikke er noen borte og hjemme tribune på CUP finalen.



Står klart og tydlig på fakturaen for sesongkortene at man har forkjøpsrett på eventuell cupfinale..

Det pleier også alltid å være grupperinger av supporterne til lagene på cupfinalen.

---------------------------

Sjefskodærn


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 21 sep 06, 00:21

3800 stk sesongkort er solgt

 

så da kan jo folk regna på resten med RBK mot oss i en finale så er det nok ikke mange igjen tipper jeg

plankehaugen skal jo ha sin del av kaka, klubben medlemmer har vel også lyst på sin del av kaka....

sponsorer har også krav på en del billetter

 

si vi får 5 500 stk totalt da.. så kan folk få regne på det

 

 


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 21 sep 06, 00:28
Hvorfor i all verden skal plankehaugen ha forkjøpsrett? Henger ikke på greip..


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340