Husk meg
Brukernavn
Passord

Stabæk - Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 sep 06, 13:45

Bør vel også registrere denne tråden snart.

Ser ut som Stabæk sine supportere er bekymret foran kampen mot FFK.

 

http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=3495&st=0

 


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 sep 06, 22:49
Absolutt samtlige resterende kamper kommer til å bli vanskelig, med et mulig unntak av den siste, siden nedrykksstriden da kan være avgjort. Til vår fordel, forhåpentligvis. :-)

Av alle lag så skal Stabæk være et av dem vi virkelig kan slå akkurat nå, for det de leverte siste kamp var grusomt dårlig; Stabæk-supportern på jobben er faktisk livredd for nedrykk/kvalikk, for de har et utrolig tøft program igjen.

Midtbanen til Stabæk er deres svake ledd, og uten den vil det ikke bli mye sjanser mot. Vi må med andre ord ha mye folk på midtbanen, presse ballfører i flere ledd, og slå kontra raskt og helhjerta.

Jeg tror ikke vi skal gå ut med 4-4-2 eller 4-5-1, her er det 4-3-3 som gjelder. Vi må prioritere midtbanespillere i bytter, rett og slett fordi det her jobben skal gjøres. Jeg blir veldig glad hvis Brenne er tilbake, og jeg håper at Berg og Ramberg holder seg friske. Bjørkøy bør kanskje begynne kampen, og så bruke Ramberg etterhvert. Det kan funke med Ramberg, Bjørkøy og Brenne også, men det må virkelig brettas opp, altså!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 sep 06, 22:51
Ellers, så kjenner jeg at jeg begynner å bli sliten av å spekulere i resultater for de siste 5-6 serierundene. Tre sesonger med sånn fintelling av poenga blir tyngre og tyngre hver gang.

Når skal vi få flyt fra start i tippeligaen? Når skal vi få litt stang inn?

Sukk.....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 sep 06, 02:03
Ja snart skal vi til stabæk og vi må ha poeng minst 1 best med 3 

Dommere:
Hoveddommer:     Hagen, Tom Harald
Assistentdommer:     Randen, Jan Petter
Assistentdommer:     Andås, Frank
Observatør:     Bjørnsen, Ola
4.dommer:     Hansen, Bjørn
NFF-delegat:     Aas, Steinar

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 sep 06, 08:33
hvis ikke Heavy starter, blir jeg skuffa..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 sep 06, 09:30

Stabæk stiller uten sitt faste midtstopper par.  Jeg mener FFK bør starte med Toth på topp. Han kan virkelig rive og slite i Stabæks forsvar. Herrmani får heller komme inn i 2. omgang å gi nådestøtet. 

Stabæk er et spillende lag, noe som passer FFK bedre en typiske "gampe fotball" lag som Hamkam, LSK, Tromsø, Sandefjord og Molde. Men det krever at man presterer på topp om det skal bli poeng på Nadderud. Er spent på om spillerene har klart å restituere seg etter onsdagen. Berg, som etter min mening var bestemann mot Start, klarte ikke å flytte bena på slutten før han ble byttet ut.

Stabæks to spisser scorer mage mål, mens FFK sine ikke gjør det. Det er jeg ikke så bekymret for. Stabæk har scoret fem mål mer enn FFK så langt, og det er ikke skremmende med tanke på at de var med i gullkampen før forrige runde. Er FFK skjerpet bakover, klarer å spille ball med flyt i spillet så er ikke poeng umulig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 22 sep 06, 09:43

Shabaan

Czwartek, Piiroja, Gerrbrand, Bjørkøy

Berg

Ramberg, Brenne

Tarik, Toth, Kvisvik

Benk:

Staw, Magnussen, Szekeres, Stadheim, McDonald, Multaharjo, Vuorinen, Hoås 


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 22 sep 06, 09:48
Det er livsfarlig å begynne å tenke hvem som er ute eller inne hos motstanderen. Det kan fort resultere i undervurdering. Innstillingen og mentaliteten må være nøyaktig lik uavhengig av hvilken lagoppstilling de andre har. I det rotteeracet som gjenstår av årets sesong vil bare de som mobiliserer 110 % i hver kamp og kampsituasjon overleve.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 sep 06, 09:55

Opprinnelig postet av kjo
Det er livsfarlig å begynne å tenke hvem som er ute eller inne hos motstanderen. Det kan fort resultere i undervurdering. Innstillingen og mentaliteten må være nøyaktig lik uavhengig av hvilken lagoppstilling de andre har. I det rotteeracet som gjenstår av årets sesong vil bare de som mobiliserer 110 % i hver kamp og kampsituasjon overleve.

 

Takk for tilliten, men jeg tror ærlig talt ikke at min innstilling eller evne til å mobilisere betyr noe for kamputfallet!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 sep 06, 10:20
Endret: 22 sep 06, 10:20

Stabæk borte blir en hard kamp, men vi bør ha gode muligheter på 3 poeng! Stabæk stiller med et helt nytt forsvar som ikke er samspilte og kommer til å få kjørt seg mot oss.

Jeg håper at vi klarer å komme oss igjen til søndan, og at vi ikke er for slitne..

3 poeng her og vi kan senke skuldrene framover døm neste kampene. Tap og vi må kjempe for å unngå nedrykk i år også


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 sep 06, 10:42
er det virkelig noen her inne som mener at det ikke er en selvfølge at vourinrn og stadheim starter slik de viste seg frem mot start,storspilte begge to,toth er jo ikke i nærheten av vourinen men kansje han kan spille med vourinen på topp

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 22 sep 06, 10:47

Opprinnelig postet av paco
er det virkelig noen her inne som mener at det ikke er en selvfølge at vourinrn og stadheim starter slik de viste seg frem mot start,storspilte begge to,toth er jo ikke i nærheten av vourinen men kansje han kan spille med vourinen på topp

 

Toth er en skikkelig fighter, noe som fort kan sette ut Stabæks lite samspilte forsvar. I tillegg har de ikke den beste midtbanen, så Toth som er en glimrende servitør og mottaker kan utrette mye også her. Stadheim og Heavy kan være to utrolig viktige jokere å sette inn i 2. omgang, uavhengig av om vi leder, står uavgjort eller ligger under. Vi skal heller ikke ta for lett på denne kampen, da Stabæk har det mest effektive spissparet i TL. Men dersom FFKs forsvar gjør jobben godt skal de ikke kunne komme til mange sjansene.

 Er det noen som vet hvordan Bertelsens skadesituasjon er forresten? Jeg begynner å savne ham. Vi trenger en rask back!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 sep 06, 10:53

Opprinnelig postet av paco
,toth er jo ikke i nærheten av vourinen men kansje han kan spille med vourinen på topp

 

Vet ikke hvor du tar dette fra, og jeg tror nok FFK vil spille 4-3-3.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 sep 06, 11:42

heavy er mye bedre enn toth.. han har jo alt.. rask, sterk, teknisk og farlig foran mål.. og jobber jævlig bra... da kan heller toth bli jokeren... heavy må starte!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 sep 06, 12:12
Endret: 22 sep 06, 12:12
Opprinnelig postet av Husgutt

heavy er mye bedre enn toth.. han har jo alt.. rask, sterk, teknisk og farlig foran mål.. og jobber jævlig bra... da kan heller toth bli jokeren... heavy må starte!

Selv har jeg bare sett Vuorinen i noen innhopp mot IFK, Molde og Start. Kan ikke si at det har gitt meg noen bakgrunn for å si at han er mye bedre enn Toth, men hvis du har sett en del treninger så har du vel et annet grunnlag for dine uttalelser. Det er i alle fall grunn til å tro at den som tar ut laget har førstehånds informasjon og styrkeforholdet mellom de to.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 22 sep 06, 12:34
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Husgutt

heavy er mye bedre enn toth.. han har jo alt.. rask, sterk, teknisk og farlig foran mål.. og jobber jævlig bra... da kan heller toth bli jokeren... heavy må starte!

Selv har jeg bare sett Vuorinen i noen innhopp mot IFK, Molde og Start. Kan ikke si at det har gitt meg noen bakgrunn for å si at han er mye bedre enn Toth, men hvis du har sett en del treninger så har du vel et annet grunnlag for dine uttalelser. Det er i alle fall grunn til å tro at den som tar ut laget har førstehånds informasjon og styrkeforholdet mellom de to.

 

Det har jeg påpekt i flere innlegg. Mange her slenger ut påstander uten å ha noe grunnlag for dem. Nå vet ikke jeg hvem her inne som er superivrige og som er på flere treninger osv, men det kan virke som at noe er så klokt fotballhode at de kan se om en spiller er bedre enn en annen etter å kun ha sett spilleren i noen få korte innhopp. Dette gjelder selfølgelig ikke om det er stor forskjell i kvaliteten på spillerne, f.eks Henry og Jostein Flo. Vuorinen og Tóth er det ingen klar forskjell på med tanke på kvaliteten. Klart Vuorinen var god mot Start og jeg har store forhåpninger til han, men om Vuorinen er så mye bedre enn Tóth og hvem av de som burde starte mot Stabæk håper jeg Eggen & Co har mer peiling på enn meg...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 sep 06, 12:52

jasså, kritiserer dere meg for min gode kvinnelige intiusjon? 

 

men seriøst, selv om jeg kun har sett han i to kamper, har det han vist der overbevist meg mer enn nok..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Nr77

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 sep 06
Innlegg: 5

Lagt til: 22 sep 06, 13:01
Jeg tror både Toth og Heavy vil gjøre det bra på topp. Så det er jeg ikke så bekymra for. Stoler på Eggen der. Jeg vil heller stille spørsmål til backrekka. Har alltid hatt Pål som en favorittspiller og skrytt av ham, men de siste matchene har han hatt svake avleveringer. Han må unngå å slå lange baller, for det klarer han ikke om dagen. Dessuten er FFK et spillende lag som flere av dere sier og da bør ballen kanskje gå langs bakken!?!?! Og så har vi venstreback da. Jonna liker ikke å spille der, men jeg synes han gjør en mye bedre jobb enn Tamas. Han har ikke den farten som trengs, spesielt ikke mot Stabæk`s spisser, og han er ikke så god på plassering. Så jeg håper at Jonna starter på backen. Så kan vi heller sette inn Stadheim på midten hvis vi må. Han er tross alt en god spiller, og meget teknisk...

---------------------------

Det fins bare en klubb!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 22 sep 06, 17:24
[quote=kanogvetalt]

Opprinnelig postet av kjo
Takk for tilliten, men jeg tror ærlig talt ikke at min innstilling eller evne til å mobilisere betyr noe for kamputfallet!

He he,,tror ikke du skal ta det jeg skrev som en tillitserklæring til deg da..påpeker bare at om spillere og lagledelse tenker easy match pga "svekket" lagoppstilling hos motstander er det kjørt...Undervurdering betyr tap, det har jævlig mange fått erfare.


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 22 sep 06, 20:07

Opprinnelig postet av Asgeir
Ellers, så kjenner jeg at jeg begynner å bli sliten av å spekulere i resultater for de siste 5-6 serierundene. Tre sesonger med sånn fintelling av poenga blir tyngre og tyngre hver gang.

Når skal vi få flyt fra start i tippeligaen? Når skal vi få litt stang inn?

Sukk.....

 

2007, føler det på meg!! men er ikke noe å bekymre seg for, FFK, får CUPGULL, og klar margin til nedrykk. Vedder en rød lapp på det!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f