Husk meg
Brukernavn
Passord

Viktige Stabæk spillere ute mot FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 sep 06, 22:14
Endret: 17 sep 06, 22:20

I en luftduell med Soma skaller de sammen og Inge André bæres av banen med noe som kan ligne en hjernerystelse, dette er foreløpig ubekreftet.

Ikke nok med at Inge André Olsen betyr mye for oss og kan være ute i en periode. Christian Keller pådrar seg rødt kort (2 gule) av den meget billige sorten, og måtte dusje noen minutter før de andre. Fra før er Mike Kjølø ute med kragebensbrudd. 3 tap på rad og flere spillere ute.

Mye tyder på at vi har en tøff periode foran oss. Skader og kort er noe man må regne med i løpet av en sesong. De kommer uansett ubeleilig og vi har en utfordring i å erstatte erfarne og rutinerte spillere i meget god form. Den største faren er usikkerheten og manglende tro.

I tilegg må Morten Skjønnsberg og Tom Stenvoll stå over med gule kort

www.stabak.no/content/view/1914/2/


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 06, 22:41
Bare lurer: Er du stabæk supporter Patrioten?

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 sep 06, 22:43
Hvorfor tror du det?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 06, 22:45
Nei du skrev blant annet: Inge Andre Olsen betyr mye for oss.. :P var bare ett spørsmål altså.. Bra at de er ute mot oss da

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 17 sep 06, 22:46
Det er vel en del copy/paste i innlegget tenker jeg? ;)

---------------------------

2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 sep 06, 23:08
Endret: 17 sep 06, 23:09

 Har kopiert det og er ikke noen Stabæk supporter

Dette er forsvarstroppen til Stabæk, altså de fire faste som er uaktuelle med oss, de to siste er  det kun Ulrik som har spilt.

Tom  Stenvoll

 Inge André  Olsen

Mike  Kjølø


Morten M.  Skjønsberg


Bjørnar  Holmvik

Markus Karlsson

Håkon Skogseid

Ulrik Arneberg


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 06, 23:13
det er ikke noe alvorlig med inge andre olsen så at han skal være ute tror jeg neppe...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 sep 06, 00:01
en kamp avgjøres ikke av at det ene laget mangler "faste" spillere. molde manglet jo konate, grande og rindarøy ikveld, samtlige fast i 11ern. tror dessverre stabæk blir for sterke, vi mangler fart i angrepet. kun brenne og tarik med skikkelig fart(litt jonna).

---------------------------

FFK på øvre halvdel!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 00:13
så syns jeg vi skal tenke på våres stall føre vi gleder oss over andre stall.. det begynner å komme skader i FFK og vi bør passe oss med å glede oss over andre lag som har viktige spillere å værre blir det når eller om en person antar det

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 06, 04:30
Endret: 18 sep 06, 05:21

Opprinnelig postet av keiko99
det er ikke noe alvorlig med inge andre olsen så at han skal være ute tror jeg neppe...

 Du vet tydeligvis hva du snakker om, bare les her:

- Han fikk en trøkk i tinningen og er sendt til en rutinemessig sjekk med det som sannsynligvis er en kraftig hjernerystelse, sier Stabæks fysioterapeut Knut Fritzvold.

- Inge var såpass "ute av det" at det var riktig av oss og bytte ham ut. Like før var han i nok en tøff duell hvor han også ble liggende, påpeker Fritzvold.

Inge André Olsen blir ikke med resten av Stabæk-laget når de drar hjem fra Stavanger søndag kveld. Sportslig leder Tom Schelvan blir igjen i Stavanger sammen med Olsen. Skriver Budstikka.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 06, 04:36

Opprinnelig postet av bateman
en kamp avgjøres ikke av at det ene laget mangler "faste" spillere. molde manglet jo konate, grande og rindarøy ikveld, samtlige fast i 11ern. tror dessverre stabæk blir for sterke, vi mangler fart i angrepet. kun brenne og tarik med skikkelig fart(litt jonna).

Var kanskje det som var det avgjørende at vi fikk det ene poenget, at de ikke var med.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 sep 06, 08:23
Blir spennende å se forsvars fireren til stabæk! Klar fordel for oss at så mange må stå over

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 08:33
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
det er ikke noe alvorlig med inge andre olsen så at han skal være ute tror jeg neppe...

 Du vet tydeligvis hva du snakker om, bare les her:

- Han fikk en trøkk i tinningen og er sendt til en rutinemessig sjekk med det som sannsynligvis er en kraftig hjernerystelse, sier Stabæks fysioterapeut Knut Fritzvold.

- Inge var såpass "ute av det" at det var riktig av oss og bytte ham ut. Like før var han i nok en tøff duell hvor han også ble liggende, påpeker Fritzvold.

Inge André Olsen blir ikke med resten av Stabæk-laget når de drar hjem fra Stavanger søndag kveld. Sportslig leder Tom Schelvan blir igjen i Stavanger sammen med Olsen. Skriver Budstikka.

jeg tipper han spiller jeg.. TV2 kunne melde om at skaden ikke var så alvorlig..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Defoe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 14

Lagt til: 18 sep 06, 12:06
Han er ute for resten av sesongen. Se nettavisen.



Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 18 sep 06, 12:49
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
det er ikke noe alvorlig med inge andre olsen så at han skal være ute tror jeg neppe...

 Du vet tydeligvis hva du snakker om, bare les her:

- Han fikk en trøkk i tinningen og er sendt til en rutinemessig sjekk med det som sannsynligvis er en kraftig hjernerystelse, sier Stabæks fysioterapeut Knut Fritzvold.

- Inge var såpass "ute av det" at det var riktig av oss og bytte ham ut. Like før var han i nok en tøff duell hvor han også ble liggende, påpeker Fritzvold.

Inge André Olsen blir ikke med resten av Stabæk-laget når de drar hjem fra Stavanger søndag kveld. Sportslig leder Tom Schelvan blir igjen i Stavanger sammen med Olsen. Skriver Budstikka.

jeg tipper han spiller jeg.. TV2 kunne melde om at skaden ikke var så alvorlig..

Tror du har missforstått litt Keiko, for det TV2 var opptatt av var at det ikke var alvorlig med tanke på helsa(sånn som det ble for Dagfinn, eller sånn som Tor Trondsen sin hodesmell), men så alvorlig var det ikke sa Davy Wathne, så ingen grunn til bekymring. Det betyr ikke at de spillerne er klare igjen med en gang, men det betyr at de ikke får varige mén.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 06, 12:54
Opprinnelig postet av Defoe
Han er ute for resten av sesongen. Se nettavisen.


så det.. beklager min uttalese..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 sep 06, 13:36

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 06, 17:15

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Defoe
Han er ute for resten av sesongen. Se nettavisen.


så det.. beklager min uttalese..

Lov å tenke seg om to ganger


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 06, 20:45

Stabæks 2 keeper ble utvist i kamp mot SFK i kveld, hvor de forrøvrig tapte 2-1.

Da har de kanskje ikke noen reservekeeper på benken?

SFK leverte en imponerende kamp da de slo Stabæk 2 2-1 på stadion mandag ettermiddag

Stabæk stilte med et halvt Tippeligalag da de kom til Sarpsborg mandag. Navn som Veigar Pal Gunnarsson og Jesper Jansson pleier til vanlig å herje på arenaer i Tippeligaen, men denne kvelden hadde de problemer med å markere seg på Sarpsborg stadion.

www.sarpsborgfk.no/


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 sep 06, 13:28
Opprinnelig postet av Patrioten

I en luftduell med Soma skaller de sammen og Inge André bæres av banen med noe som kan ligne en hjernerystelse, dette er foreløpig ubekreftet.

Ikke nok med at Inge André Olsen betyr mye for oss og kan være ute i en periode. Christian Keller pådrar seg rødt kort (2 gule) av den meget billige sorten, og måtte dusje noen minutter før de andre. Fra før er Mike Kjølø ute med kragebensbrudd. 3 tap på rad og flere spillere ute.

Mye tyder på at vi har en tøff periode foran oss. Skader og kort er noe man må regne med i løpet av en sesong. De kommer uansett ubeleilig og vi har en utfordring i å erstatte erfarne og rutinerte spillere i meget god form. Den største faren er usikkerheten og manglende tro.

I tilegg må Morten Skjønnsberg og Tom Stenvoll stå over med gule kort

www.stabak.no/content/view/1914/2/

Kan ikke skjønne at Skjønnsberg og Stenvoll skal stå over med gule kort. Etter det jeg kan se i VG. Fikk begge spillerene sitt andre gule kort mot Viking?

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3