Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen i dag

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 05 sep 06, 22:07

Nr. 4 er Halvorsen. Husker ikke fornavnet hans.

 

Shabani var meget god i dag! Ufattelig at de klarte å velge Stadheim som banens beste foran Shabani

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 05 sep 06, 22:13
Han heter Christian til fornavn. Ligner mye på Berthelsen som spilletype. Meget rask.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 sep 06, 22:13
Sterkt å hente opp 0-2 og klare uavgjort 2-2 ! Bra FFK!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 sep 06, 22:16

Christian Halvorsen fikk prøve seg som back. Han viste frem sin enorme hurtighet og  la blant annet en flott langpasning gjennom IFKs forsvar. Miikka Multaharju misset alene med keeper.

Juniorspilleren Agim Shabani spilte midtstopper i 70 minutter. Han imponerte til tider og fikk skryt av Knut Torbjørn Eggen etter kampen. -Jeg har sett Agim spille bra på 2. laget og juniorlaget. I dag viste han seg frem mot IFK Göteborg og imponerte. Selvsikker og orientert. Han kan være aktuell for troppen mot Vålerenga, sa Eggen.

Anders Stadheim spilte hele 2. omgang, og var et uromoment hele tiden. Teknisk briljant til tider, slo Anders flere presise pasninger og var på riktig sted til riktig tid.

Hermanni Vuorinen slapp til de siste 30 minuttene. Han fikk ikke mange målsjansene, men rakk å imponere de 300 betalende med et par enorme rykk. Her er det mye vilje som skal bli godt å bruke utover høsten.

Her kan dere lese mer om kampen www.fredrikstadfk.no/default.asp

Video av finnen og Stadheim, se her www.f-b.no/apps/pbcs.dll/misc


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 05 sep 06, 22:33

Synes begge finnene var gode! Miikka har et utrolig bra steg og er veldig hurtig! Han bør absolutt få flere sjanser, til tross for at han i enkelte faser er litt for dårlig. Han er ikke noen stor avslutter akkurat, men har evnen til å komme seg til innlegg veldig ofte, samtidig som han er veldig bevegelig og løper å stresser forsvaret MYE!

Hevy viste vel også bra fart, samtidig som han så veldig sterk ut! Han å jobbå bra å løp mye! Så veldig lovende ut!

Stadheim fikk vel vist en del, mye bra pasninger, bra teknikk og løp mye også han! Spennende!

Ellers så det desverre ut som om Mackie kanskje kan ha fått seg en lei skade igjen... Haltet av banen like før slutt, med noe som så ut som en kneskade, så IKKE bra ut...


mortym_mus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 sep 06
Innlegg: 2

Lagt til: 05 sep 06, 22:40

http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,78749&_dad=portal&_schema=PORTAL&p_id=238

Her står det at ifks andrekeeper sto for ffk??!!! er det tillfelle?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 sep 06, 22:45
Opprinnelig postet av mortym_mus

http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,78749&_dad=portal&_schema=PORTAL&p_id=238

Her står det at ifks andrekeeper sto for ffk??!!! er det tillfelle?


Ja. Bratseth spilte vel det siste kvarteret. Står om dette på fredrikstadfk.no

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 sep 06, 22:46
Det stemmer.. Litt merkelig egentlig.

mortym_mus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 sep 06
Innlegg: 2

Lagt til: 05 sep 06, 22:56
Da er det jo et bra resultat. Uansett mener jeg at tippeligan er bedre enn allsvenskan, så vi bør hamle opp med ifk, selvom det er trening!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 06 sep 06, 01:36
Agim Shabani kom inn for Jørgen Magnussen etter en halv time, ble Jørgen skada eller spilte han veldig dårlig? Jeg fikk ikke vært på kampen, men veldig morsomt å høre at flere unggutter klarte seg bra. Morsomt at Shabani blir vurdert til Vålerenga kampen, har sett han i flere b-kamper og har veldig sans for denne spilleren.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 sep 06, 07:50

Tror Magnussen var skadet eller at han ikke følte seg bra. Så slik ut. Shabani var meget imponerende, utenat det er en stor overaskelse for en som har sett noen B kamper. Da Stadheim kom inn for Brenne fikk laget mye mer fremdrift, og FFK fikk et spillemessig overtak.

Disse var gode etter min mening: PAC, Gerrbrandt, Magnussen, Shabani, Szekeres, Multe-Miika, Bjørkøy, Berg, Ramberg, Kvisvik, Stadheim og Toth.

Disse falt igjennom: Halvorsen, Elvestad, Vuorinen, MacDonald, Garro og Brenne.

 

Da Vuorinen kom inn var mye juniorer utpå der. Tror Han kan bli verdifull for FFK. Det gjelder bare å gi ham tid.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 sep 06, 07:52

Opprinnelig postet av McPhisto
Han heter Christian til fornavn. Ligner mye på Berthelsen som spilletype. Meget rask.

Han er ikke i nærheten av Bertelsens fysikk. Mitt intrykk er at juniorene generelt virker veldig lette. Mange som skulker styrketreningen der i gården, tror jeg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 06 sep 06, 10:40
Endret: 06 sep 06, 10:40

Om du synes Ramberg og Kvisvik var gode igår, og IKKE Simen, da vil jeg si du har noe imot Simen... Greit at han måtte ta en del piruetter, men han kom seg da gjennom de fleste?!! Å en av grunnene var blant annet en ufattelig lat å treg Kvisvik.. Han stod jo stille 95% av tida!! Ramberg slo vel flere feilpasninger enn resten av spillerne til sammen...

Bjørkøy spilte også en utrolig svak kamp til ham å være.. Virka som flere av disse rett å slett dret i kampen igår. Synes derimot Simen, Miikka og Shabani både prøvde og til dels lyktes bra!

Men det er klart det kommer an på øyet som ser.. Men Raymond var ikke spillesugen igår ass!


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 07 sep 06, 09:47
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av McPhisto
Han heter Christian til fornavn. Ligner mye på Berthelsen som spilletype. Meget rask.

Han er ikke i nærheten av Bertelsens fysikk. Mitt intrykk er at juniorene generelt virker veldig lette. Mange som skulker styrketreningen der i gården, tror jeg.



Har ikke sett Christian så mye i det siste så hvordan han har utviklet seg fysisk kan jeg ikke si mye om. Mente vel heller ikke at han var identisk med Berthelsen, men kunne minne om ham som spilletype. Fysisk har jo Christian fortsatt mulighet til å utvikle seg mye. Kun snakk om riktig trening.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 07 sep 06, 10:30
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av McPhisto
Han heter Christian til fornavn. Ligner mye på Berthelsen som spilletype. Meget rask.

Han er ikke i nærheten av Bertelsens fysikk. Mitt intrykk er at juniorene generelt virker veldig lette. Mange som skulker styrketreningen der i gården, tror jeg.

 

Det er en kjent sak at det tar tid å bygge seg opp muskelmasse. Det er sjeldent å se jr-spillere som har mye muskler.

Husk at de nettop har runda puberteten.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 07 sep 06, 11:33
Nei, men de kan jo trene litt styrke før de når puberteten.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3