Husk meg
Brukernavn
Passord

Vuorinen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 05 sep 06, 10:02

Hva slags forventninger har vi til denne spilleren på kort sikt?

Jeg tror ikke vi skal forvente så mye denne sesongen. Det er en relativt ung spiller som bør få tid til å tilpasse seg nye forhold, uten for stort forventningspress og ansvar. Selv om West er skadet, så har FFK både Toth og Hoås som kan ta ansvar på spissplass. Jeg tror denne spilleren har best av at både trenerteam og supportere viser tålmodighet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 sep 06, 10:11
Jeg håper Vuorinen blir matchet pent i begynnelsen. Vi har hatt en enorm flyt i laget i det siste, og jeg ser ingen grunn til å gjøre de helt store endringene omgående.

Jeg håper han får spille seg varm, igjennom innhopp de første kampene, så vil bare tiden vise om han er en skikkelig forsterkning eller om han er på linje med de vi har - vi har tross at Toth og Tarik, som har gjort jobben godt i det siste!

Det er nok lettere for trenerteamet å vise tålmodighet. Supporterne våre er rimelig kravstore og går fort i "vranglås" hvis ikke alt er 110% klaff...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 05 sep 06, 10:28

Tipper at han starter på benken mot vif, om han ikke imponerer stort i dag mot IFK.. Tror nok han kan putte ett par mål for oss allerede i år


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 sep 06, 13:08
Tror han kan bli en joker på høsten.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 sep 06, 21:33
noen som vet om han er 100 % frisk nå? starter han søndag???? har virkelig trua og håper han starter på topp sammen med raymond og tarik..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 sep 06, 21:37
Hadde vært kult om han starta på topp, men er nå mest bekymret for venstre back problemet.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 06, 21:43

Opprinnelig postet av Snæbbis
Hadde vært kult om han starta på topp, men er nå mest bekymret for venstre back problemet.
tamas alene har ikke skylda for tapet mot vif. kan du ikke gi han en ny sjangs da ?

 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 sep 06, 21:51
keiko, hvor har du vært? nesten bekymra her.. lenge siden du har vært her. hehe

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 sep 06, 22:28
Forhåpningen er at han skal vise seg å være så god at han går rett inn på laget og forsterker det. Ser at mange er så veldig fornøyd med Toth. Sjølv synes jeg han har vært bedre enn fryktet i år, men ikke god nok til at FFK skal nå sine mål denne sesongen og i fremtiden.......

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 sep 06, 22:30
selv syns jeg toth er god når han er god, og dårlig når han er dårlig. for ustabil rett og slett..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 sep 06, 23:11

Modemet til Keiko99 har hatt besøk av lynet, så han har vært uten internett den siste uka... .

Tilbake til saken Tamas har på ingen måte imponert på backplass. Greit nok, man måtte ha en stopper raskt på plass da Bora forsvant, men syns han ikke holder tippeliganivå. Da ser jeg heller Multiharjo der (hvis ikke han er høyreback da..) Personlig syns  jeg (som sikkert mange har fått med seg) at burde vi kjøre Bjørkøy ned på back og sette inn Staheim på plassen til Bjørkøy , eller samme laget som mot Start hjemme. Noen som vet noe mer om Shaaban forresten ?

 

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 sep 06, 23:14
Husk å holde dere til trådens emne: Vuorinen.

Ikke Szekeres eller Keiko.

Men mening om Vuorinen er at jeg ikke har noen mening om han ennå... Har intet grunnlag for å si om han bør spille eller ikke mot Molde, så overlater det til Eggen. Vet heller ikke om han er kampklar. Men det hadde helt klart vært morsomt å se han i aksjon snart.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 sep 06, 23:31

woops.. . Håper han er klar til ihvertfall et innhopp til søndan.... sånn de siste 10 min eller noe slikt. Håper bare han får litt mer spilletid enn Toth fikk i fjor, slik at han kan vise hva han er god for...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 13 sep 06, 23:47

hørte på stadion i sta at han var klar på søndan

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 sep 06, 11:36
begynner han og trene med ball på fredag så la han starte på søndag.hvem andre skal score mål.toth trenger 5,6,7 kamper hver gang!!! nei16mål på 17kamper i finland er nok bevis for at han må starte,er derfor han er kjøpt inn

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 sep 06, 12:52

Når det gjelder "heavy" Vuorinen og helgas kamp.

Dersom han er "fit for fight" bør han starte. Dersom han ikke glimter til skifte han ut i 2.omgang.

Hans CV med 16 mål på 17 kamper bør kunne tolkes dit hen at han også kan gjøre sine saker OK i Norsk T.L som trolig ikke har sååååååååååååå mye høyere kvalitet enn Finsk topp divisjon.

Når det gjelder toth så har han riktignok spilt enkelt gode kamper i år, men totalt sett er han ikke noen stor TL spiller.

Stallfyll ok, men ..........er nok trolig på hell.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 sep 06, 13:17
er det noen som har sett vuorinen på trening i det siste, og kan komme med noen inntrykk?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 sep 06, 13:55
så han de to første treningene virker ganske rask,bra teknikk en mot en,sterk og livsfarlig innenfor 16 ,syns han viste gode tendenser det lille han fikk av spilletid mot ifk

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 sep 06, 19:02
Jeg tror han kan bli en bra spiss bare han får innlegga som han skal. Bra i duell og rask...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 18 sep 06, 20:09
Han fikk ikke akkurat så mye og jobbe på i går. har litt trua på ham, bør starte kamper  ....han trenger mye spilletid for og komme i gang...

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340