Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne på vei bort!?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 31 aug 06, 14:17
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Han blir i FFK, jeg visste det!!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 31 aug 06, 14:18
Og der var det bekreftet! JADDA! For en høst vi får. Dette blir moro. Bare halvannen uke igjen til neste kamp.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 06, 14:33
Hmmm, hva med Lillestrøm da, Morgan sier jo at de ikke selger til en direkte konkurrent, men sa ikke noe om at han ikke kan bli solgt. LSK er jo ikke en direkte konkurrent når en ser på tabell plasseringen

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 aug 06, 14:34
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hmmm, hva med Lillestrøm da, Morgan sier jo at de ikke selger til en direkte konkurrent, men sa ikke noe om at han ikke kan bli solgt. LSK er jo ikke en direkte konkurrent når en ser på tabell plasseringen


Robert Koren og Michael Mifsud blir i Bittelillestrøm ut sesongen. Så Simen Brenne har de vel strengt tatt ikke bruk for.

---------------------------

Ære være Plankebyen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 06, 14:41
Vant du de eller?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 06, 14:44
Endret: 31 aug 06, 14:44

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hmmm, hva med Lillestrøm da, Morgan sier jo at de ikke selger til en direkte konkurrent, men sa ikke noe om at han ikke kan bli solgt. LSK er jo ikke en direkte konkurrent når en ser på tabell plasseringen

han sier han blir i ffk,og morgan selger ikke til en konkurrent noe som lillestrøm kan bli til neste år

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 aug 06, 16:15
Detta var bra! Nå har vi en knallgod midtbane!!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 aug 06, 16:20
Så da kan vi vel legge diskusjonen død, så lenge det ikke blir noe av, eller ??

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 aug 06, 16:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så da kan vi vel legge diskusjonen død, så lenge det ikke blir noe av, eller ??


Rune Haugen, om du lar være å poste slike innlegg kan jeg nesten garantere deg at tråden dør av seg selv. Men bare nesten. Men vet jo aldri. Kanskje jeg fortsetter bare på trass.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 aug 06, 16:46

Og skulle den tidligere Moss-spilleren ha skrevet under for en ny klubb, ville han ikke blitt billig.

- I mine øyne er han en bedre spiller enn Gashi, og verdt mye, mye mer, mener Andresen, som understreker at han først og fremst ønsker å beholde Brenne i klubben av sportslige årsaker.

- Vi ønsker å gjøre det best mulig, og da ønsker vi å ha med oss Simen Brenne videre til www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article725771.ece                      

 

                                                                                                                                                                                                                                      

                                    

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 aug 06, 17:02
Brenne er en av våre beste og viktigeste spiller når han er i draget. Før kampen mot Start hadde han vært sist eller nest sist på hver 3 tredje scoring i år. Og han er lokal. Dem som ikke bryr seg om han går er historieløse, kunnskapsløse og jeg holdt nesten på å si hjernedøde.......... Håper det som skjer i FFK nå kan være med på å gjøre at Brenne forlenger kontrakten sin med FFK........... Hvis ikke vil han nok bli solgt i Vinter..........

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 06, 17:16
Må bare beklage at jeg la ut et feilaktig rykte. Hørte først at klubben var i forhandlinger med LSK , fikk så senere beskjed på at klubben var blitt enig med Enga, fra en kilde som jeg hadde 100% tillit til. Viser seg nå at det var feil, og da må jeg bare beklage. Så får vi se om Lsk ryktet har mer hold, i løpet av kvelden/nattan:-)
Jeg håper, såfremt klubben har råd til det, at Simen Brenne blir værende og gir Stadheim konkurranse om plassen, men jeg ser ikke for meg at begge to blir værende veldig lenge. Dette pga at de er veldig like i spillestil, dyre i drift og ambisiøse på egne vegne.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 06, 17:41
haloooo,brenne blir,skjer ikke noe mere i løpet av kvelden nei


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340