Husk meg
Brukernavn
Passord

Anders Stadheim er klar!!! Velkommen skal du være

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 07:44
Siden vi fikk servert nyheten om at Anders Stadheim er klar så synes jeg at en ny tråd er på sin plass. Velkommen og gratulerer FFK.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 30 aug 06, 07:51
Ja det var viktig å få laget ennå en tråd om Stadheim

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 08:08
Ny spiller, ny tråd. Manne fortjener det .

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 aug 06, 08:10

Bra at han er klar! Da har vi meget god dekning på midtbaneplass!

Skal bli spennende å se hvordan midtbanen blir framover, hvis alle blir værende!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 aug 06, 08:25

Selvsagt fortjener Stadheim en tråd nå og han bør får en egen sak på forsiden også. 

Flott Stadheim, velkommen skal du være.  Likte også ditt "et løfte er et løfte" mht at andre lag, bla. Brann, nå hadde meldt sin interesse.  Stadheim er god, har vært god i lang tid og er en tekniker.  Kanskje kan han blomstre ytterligere nå etter et miljøskifte.  Tarik, Kvisvik, Stadheim, Bjørkøy med tankspissene  Toth og den nye finnen på topp, dette blir bra!  Dette blir det cupfinale av!

Det har jo skjedd underverk etter at Morgan kom.  Både tror og håper vi slipper flere spillere på prøve som har lansert seg selv via Emil Baron ol.  Nå virker hele spillerjakten mye mer seriøs.  Men nå er det vel nok nye spillere, det må ikke bli for mye usikkerhet i laget heller slik det til dels er blitt i Viking.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 aug 06, 09:13
Velkommen Stadheim. Håper du for en ny høst i Fredrikstad og blomstrer etter dvale i Sogndal.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 30 aug 06, 09:19
Velkommen Stadheim. Håper du får en ny vår i Fredrikstad og blomstrer etter dvale i Sogndal.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 aug 06, 09:22
Endret: 30 aug 06, 09:23
Velkommen Stadheim. Håper du får en ny sommer og vinter i Fredrikstad og blomstrer etter dvale i Sogndal.

Seriøst, dette begynner å likne et fotballag. Moro.

---------------------------

Ære være Plankebyen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 aug 06, 09:30
jaaaaaaaa så morro.. vellkommen Stadheim

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


xena

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jun 06
Innlegg: 12

Lagt til: 30 aug 06, 12:16
Velkommen Stadheim. Og tusen takk til Morgan som virkelig har fått igang sakene. Nå blir det bra!!!

---------------------------

Going fast,going nuts, going crazy


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 30 aug 06, 12:47
Dette er gode nyheter. Velkommen Anders. !!!

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 30 aug 06, 12:51

Velkommen skal du være Anders

 

Men jeg må si jeg savner en offisiell uttalelse fra FFK......ettersom dette har vært "klart" i flere timer...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 aug 06, 13:01
velkommen anders stadheim!!! dette blir morro

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 aug 06, 13:03
Velkommen skal du være! Håper du kan bidra med mye lekre detaljer og gi Kvisvik litt kamp om å være ballkunstneren i laget! Lykke til i FFK.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 30 aug 06, 13:05

For meg så er dette en virkelig gledelig nyhet!!

Dette er en spiller jeg har ønsket til FFK i lengre tid. Gutten trengte helt klart et miljøskifte for å utvikle seg videre, og dette vil være den perfekte løsning både for FFK og Stadheim selv. Jeg vil sammenligne dette med den gang FFK kjøpte Brenne fra Moss, hvor han var i ferd med å stagnere, men deretter fikk en oppblomstring hos oss (jeg er riktignok redd Brenne befinner seg på dette stadiet igjen og trenger nye "jaktmarker", men det er en annen sak....). Stadheim har et stort teknisk register med et godt overblikk og var etter min mening for god til å "råtne" i Adeccoligaen. Nå tar han steget videre....

Samtidig vil jeg gratulere med kjøpet av "Heavy" - dette virker som et fornuftig kjøp med henhold til fotballegenskaper og alder. 16 mål på 18 kamper for et nyopprykket lag er imponerende selv i Finsk fotball, og spesielt når nestemann på toppscorer-listen der borte har 10 mål. Dette bør være en mann vi kan få glede av (og kanskje tjene gode penger på?) i fremtiden. Håper, og tror, at vi med dette skrinlegger planene om å kjøpe Gardar Johansson som jeg personlig så på (uten å ha sett gutten spille, men noe derimot magefølelsen ofte tilsier) som en forsterkning a la Hornseth, Tronseth og Wiig, dvs. "ugress".

Jeg vil med dette virkelig rose klubben og i særdeleshet Morgan (antar jeg) som virkelig har vist handlingskraft den siste uka - "snøballen har begynt å rulle".. Dette er uvant kost for oss FFK-supportere, men desto mer gledelig!! Jeg er også strålende fornøyd med at vi rydder opp i egne rekker og kvitter oss med "stallfyll/ ugress" til Sparta o.l. hvor nevnte spillere kan utvikle seg videre på ett nivå som er mer tilpasset dem selv.

Gratulerer FFK!

---------------------------

Pontus


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 aug 06, 13:11
Ja, det har unektelig blitt mer kraft i "kjøttsuppa" etter at Morgan vandra inn i lokalene på klubbhuset. Etter at vi har sittet foran tastaturene våre og dryppet bitre tårer på knappene en hel sommer mens vi skriker på forsterkninger, renner det nå plutselig inn med nyheter, overgangsrykter og ferske bein på banen. Om ikke annet så har i det minste hverdagen blitt mer spennende

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 30 aug 06, 13:34

blir bra det her=) velkommen til klubben!

---------------------------

Frekkheten lenge levæ!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 30 aug 06, 13:52
Velkommen Anders :)
Jaggu meg mye som har skjedd på overgangsfronten de siste par ukene.

---------------------------

2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 14:07
Det svinger rundt Morgan ja,hehe og han får det også til å svinge, både positivt og negativt noen ganger.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 06, 15:07
Ser ut som vi har fått orden på innkjøpene nå, profilerte spillere som har prestert er aldri dårlig å få inn i en førsteellever!

Gode nyheter å våkne opp til i hvert fall!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340