Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter på onsdag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 28 aug 06, 23:47
Ja, jeg vet jeg maser fælt om denne Enerly kampen... Men hele greia gikk så jævlig innpå meg.
MEN er det noen som vet om det er flere billetter igjen til kampen på onsdag????? Pliiiiiiiissssssssss svar!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 aug 06, 23:49
Hehe, det er neppe noe problem. Det er vel knapt solgt 3000 billetter tenker jeg, og er jo plass til 10 000. Er nok bare å møte opp på kampdagen :)

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 28 aug 06, 23:50
Er det såpass dårlig oppsluttning....? Hm..... Men nå som Solskjær har meldt sin ankomst så eksploderer det vel av folk som vil... Jeg har bilett, men sambo fikk ordna seg så han kan være med å.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 29 aug 06, 00:06
Jeg tror kanhende det er mange som syns det er nok om Enerly nå, og at det er derfor det er ganske laber interesse for denne kampen. Jeg har forøvrig klart å få med meg fatter`n (som er Strømmen supporter, av alle ting) og oppfordrer alle til å ta med en kompis eller noen fra familien.

---------------------------

-exit body, exit mind-


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 29 aug 06, 00:12
Synes det er jævlig trist om det blir dårlig med folk åsså

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 aug 06, 00:20
Endret: 29 aug 06, 00:21
Som MotorWerk er inne på; det kan hende folk føler at det nå har blitt litt vel mye rundt det med Enerly og derfor velger å la være. Men det hadde jo vært morsomt om mange folk møtte opp. Personlig har jeg ikke anledning til å komme, dessverre. Selv om jeg nok må innrømme at jeg hadde ordnet meg slik at jeg kunne tatt turen hjem (bor utenbys) dersom det var en serie- eller cupkamp...

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 aug 06, 01:11

Noen som vet om den sendes på radio`n? For oss som jobber kvelden...


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 29 aug 06, 08:26

er billettene nummererte?

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 29 aug 06, 12:16
Endret: 29 aug 06, 12:17
Ja, billettene er nummererte...og det er mange billetter igjen...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 aug 06, 12:49

Opprinnelig postet av Costanza
Som MotorWerk er inne på; det kan hende folk føler at det nå har blitt litt vel mye rundt det med Enerly og derfor velger å la være. Men det hadde jo vært morsomt om mange folk møtte opp. Personlig har jeg ikke anledning til å komme, dessverre. Selv om jeg nok må innrømme at jeg hadde ordnet meg slik at jeg kunne tatt turen hjem (bor utenbys) dersom det var en serie- eller cupkamp...

 

Jeg forstår f... ikke at folk kan synes at det har vært "for mye rundt Enerly". Dette er den første anledningen folk i Fredrikstad får til å stå opp og vise sin sympati/medfølelse for Dagfinn. Det er først nå at man kan vise ham, og resten av Norge, at vi står en for alle og alle for en. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Det er direkte flaut for FFK og Fredrikstad som by om det ikke blir tilnærmet fullt hus. Det koster 100 kroner for biletten og pengene går til Dagfinn. Hvis man føler man har gjort nok med å se på et TV program så blir jeg helt matt. Dette handler ikke om hvorvidt det blir en spennende severdig kamp. Det handler om å vise hva man er bygd av.

Dette er ikke spesielt myntet mot deg "George", da det bor nok folk i byen til å fylle Stadion.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 aug 06, 12:53

Gode poenger, kanogvetalt.

 

Det har vært "mye" (alt er relativt..) om Dagfinn i media de siste ukene, men som du sier : Det er nå folk kan vise om de har det i kjeften eller ikke...

 

Jeg sliter litt med å dra siden minstemann i familiien har vært - og er - sjuk, men håper det skal la seg gjøre å få det til allikevel.

 

Dra ræva ut av sofaen, godtfolk!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


linbus

Knøttespiller

Ble medlem: 07 mai 03
Innlegg: 52

Lagt til: 29 aug 06, 13:38
Noen som vet om det er mer igjen på feltet da??

---------------------------

FFK i mitt hjerte - Erik Røed


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 29 aug 06, 14:21

Jeg har til og med klart og overtale kjærringa, som ikke har vært på stadion sida de spilte i annen divisjon;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 aug 06, 14:25
Opprinnelig postet av matkri

Jeg har til og med klart og overtale kjærringa, som ikke har vært på stadion sida de spilte i annen divisjon;)

Det er godt å høre at noen har forstått hva dette handler om.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 29 aug 06, 14:27

Alle bør kjenne sin besøkelsestid denne gangen i hvertfall...


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 aug 06, 14:36
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Costanza
Som MotorWerk er inne på; det kan hende folk føler at det nå har blitt litt vel mye rundt det med Enerly og derfor velger å la være. Men det hadde jo vært morsomt om mange folk møtte opp. Personlig har jeg ikke anledning til å komme, dessverre. Selv om jeg nok må innrømme at jeg hadde ordnet meg slik at jeg kunne tatt turen hjem (bor utenbys) dersom det var en serie- eller cupkamp...

 

Jeg forstår f... ikke at folk kan synes at det har vært "for mye rundt Enerly". Dette er den første anledningen folk i Fredrikstad får til å stå opp og vise sin sympati/medfølelse for Dagfinn. Det er først nå at man kan vise ham, og resten av Norge, at vi står en for alle og alle for en. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Det er direkte flaut for FFK og Fredrikstad som by om det ikke blir tilnærmet fullt hus. Det koster 100 kroner for biletten og pengene går til Dagfinn. Hvis man føler man har gjort nok med å se på et TV program så blir jeg helt matt. Dette handler ikke om hvorvidt det blir en spennende severdig kamp. Det handler om å vise hva man er bygd av.

Dette er ikke spesielt myntet mot deg "George", da det bor nok folk i byen til å fylle Stadion.



Hvis du ikke skjønner at folk er forskjellige sånn sett syns jeg du skal bytte brukernavnet ditt med en eneste gang! Selv er jeg av den oppfatningen du er inne på; nemlig at vi nå kan vise at vi står én for alle og alle for én. Men samtidig respekterer jeg og har forståelse for at folk har blitt litt "mettet" av saken. En faktor som kan påvirke at folk ikke drar er at de rett og slett ikke har råd. Selv lever jeg på studielån for tiden, og har neimen ikke bestemt meg enda for om jeg skal ofre 100 kroner av månedens penger til denne kampen. Jeg er kun et eksempel, men man ha forståelse for at folk har andre meninger og befinner seg i andre situasjoner enn en selv.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 aug 06, 14:47
Endret: 29 aug 06, 14:47

Jeg skrev: det er nok av folk i byel til å fylle stadion. Jeg innrømmer gjerne at det var bombastisk av meg. Det jeg burde skrevet var: Det bor nok folk i byen som har 100 kroner til å fylle stadion.

 

Hareide, Solskjær kommer på stadion. Antageligvis blir det derfor enda større mediadekning enn det som tidligere var påtenkt. Hvilket inntrykk gir bilden av ett glissent stadion i de tusen hjem i ved en slik anledning. TV programmet med Enerly var norges mest sette da det gikk. Folk i Norge bryr seg. Folk i Fredrikstad bryr seg ikke nok til å å gå på kampen. 100 kroner eller ikke.

Jeg mener fortsatt det det vil være veldig flaut om det ikke er fullt. Det forbeholder jeg meg retten til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 29 aug 06, 14:53
Helt enig igjen.... Om det er sånn, har jeg 100kr i tomflasker hjemme fra lørdagens vorspiel om du vil ta deg en tur, men da må du pante sjøl

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 29 aug 06, 15:14
Hva går pengene til, rett i lomma til Enerly eller hva ?

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 29 aug 06, 15:15
Alle inntektene går til Enerly ja... Vell fortjent


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24