Husk meg
Brukernavn
Passord

Skal vi overbetale Fredrikstad gutter.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 sep 03, 16:45
Eller skal skal vi prøve å følge markedsprisen? Med en skadefri tropp er Jørgen fjerde valg som midtstopper og antagelig annet valg som venstre back. For all del jeg håper jørgen blir, men ikke for enhver pris. Jeg tror Eggen og Hansen har såpass kontroll over dagens marked at dette vet dem bedre enn alle oss til sammen.....

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 30 sep 03, 16:53
Enig med deg i det du sier! Jørgen er et stort talent som vi gjerne vil ha med videre, men hvis han krever en unaturlig høy lønn får vi heller klare oss uten! Synes det er fornuftig av FFK å ikke bruke penger i hytt og vær, se bare åssen det har gått med andre klubber i tippeligaen som bruker litt for mye penger...

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 30 sep 03, 18:23
4.valg som midtstopper!? 2.valg som back!? er du sikker på at du snakker om riktig klubb? Er bare Tor og Tore som går foran Jørgen på stopperplassen mener nå jeg, og da er han førstevalget mitt på backen om så skulle skje..

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 30 sep 03, 18:51
Det virker som om Helland også er før ham i køen. Ser ut som om Eggen stoler mer på "roen" til Helland.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 sep 03, 21:10
Endret: 30 sep 03, 21:27
Opprinnelig postet av Solvang
4.valg som midtstopper!? 2.valg som back!? er du sikker på at du snakker om riktig klubb? Er bare Tor og Tore som går foran Jørgen på stopperplassen mener nå jeg, og da er han førstevalget mitt på backen om så skulle skje..

Vil rangere Stian foran som venstre back. Tror neppe Jørgen hadde spilt mot Ham Kam hvis han hadde vært skadefri.

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 30 sep 03, 22:07
Helland og Tor er helt klart foran Jørgen, dessuten er Czwartek og Stian/Watson bedre valg som back enn Jørgen mener jeg.. Derfor er det ikke krise om han forsvinner, ser ikke no vits å overbetale han i hvertfall...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 sep 03, 22:34
ah, endelig noen som faktisk tørr si det de mener... Det er absolutt viktig at styret opptrer edrelig nå og ikke lar seg lokke til å gi enkeltspillere unaturlig høy lønn. Jørgen er en god spiller,men såååå god er han ikke... Det viktige er at han har et enormt potensial, han er fortsatt meget ung...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 30 sep 03, 22:53
Men tenk så godt hvis de hadde blitt enige om en ny kontrakt til fail pris....

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340