Husk meg
Brukernavn
Passord

hva har tv2 imot FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 06, 23:03
Blir litt lei av tv2 når de aldri klarer å si noe godt om ffk. F.eks på tv2 oppsumeringen viser de skåringene fra dagens kamper og noen interjuver fra begge lag. Nå det kommer til ffk`s kamp tar dem bare med interjuv fra start og ikke fra ffk i det heletatt. De snakker ikke om kampen i studio heller. Dette er heller ikke første gangen de gjør det. Er de fremdeles sure på spøken med Kvisvik... Trudde tv2 skulle være nøytrale.. Vel vel...vi knuste Start da, selv om det ble fokusert på billig straffe og dårlig dommer av tv2.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 27 aug 06, 23:13
Takk for at det er flere som legger merke til det! Jeg blir så helt ufattelig sur. 5 minutter med latterlige Lersveen som prøver å lage ei scene med Alex Valencia. Intervju med ffk`ere....NEIDA!  FUCK TV2

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 27 aug 06, 23:15
begge "ekspertene" hadde iallefall ffk på hjemmeseier på oddsen

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 27 aug 06, 23:19

Skulle tro det var Se & Hør som lagde denne sportssendinga.. FFK stoppet Bjørnebyes seiersrekke med 4-0, og Kvisvik gjorde ting på banen som kan kvalifiseres som umennesklige, men TV2 fokuserer på saken med at Valencia tok taxi til kampen. I tillegg gadd de ikke snakke en dritt om kampen i studio!

 

Men men, kanskje det er greit å slippe fokus fra media.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 aug 06, 23:17
Opprinnelig postet av Tango
Takk for at det er flere som legger merke til det!


Tror alle legger merke til det men orker ikke bry seg lenger, de leter kun etter "drama".
Er helt patetisk sånn de holder på men det er ikke noe nytt.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 aug 06, 23:19
Vi får vel bare akseptere at vi blir neglisjert og istedenfor fokusere på de viktigere tingene.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 aug 06, 14:08

Opprinnelig postet av Snæbbis
Vi får vel bare akseptere at vi blir neglisjert og istedenfor fokusere på de viktigere tingene.

 

At det ikke blir fokusert på FFK er bare en fordel for oss.

 

Laget kan lettere forberede seg i ro og mak. Og sjansen for at de andre lagene fortsetter å tro at vi er et overkommelig bunnlag er større så lenge TV 2 ignorerer FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 aug 06, 14:24
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av Snæbbis
Vi får vel bare akseptere at vi blir neglisjert og istedenfor fokusere på de viktigere tingene.

 

At det ikke blir fokusert på FFK er bare en fordel for oss.

 

Laget kan lettere forberede seg i ro og mak. Og sjansen for at de andre lagene fortsetter å tro at vi er et overkommelig bunnlag er større så lenge TV 2 ignorerer FFK.



Dette er jeg helt enig i, men jeg ser samtidig enkelte brukeres argumenter om at FFK har fått skuffende liten fokus på TV 2 opp gjennom sesongen. Sånn sett er det meget synd at ÉN kanal har rettighetene på all norsk toppfotball. Jeg håper virkelig at NRK kommer tilbake på banen igjen til neste år, og kanskje får noen kamper. Jeg bytter mer enn gjerne ut Alsaker/Semb med et eviglangt solokommentarløp med Scheie. En av fordelene med NRKs 4-4-2 kontra TV2s fotballxtra er deres noe mere nøytrale holdning, samt at de ikke går til reklamepause hvert halve minutt.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 27 aug 06, 23:20
Hverken krise, eller snakk om noen topplassering, da blir det ofte sånn!!!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 27 aug 06, 23:20
Skjønner at de har litt fokus på Starts første tap under Bjørneby, men hallo, vi er rundens lag med 4-0 seier, hadde vel kanskje fortjent litt oppmerksomhet det også. Syns generelt at TV2 vier lite oppmerksomhet til FFK når vi er gode, mens vi får mer oppmerksomhet i motgang, men sånn er det nok for alle lag.

Uansett, dårlig at FFKs storseier ikke får mer oppmerksomhet enn at de faktisk viser alle måla, noe som tross alt er et minimum av hva man kan forvente.

Det positive er dog at jo mindre oppmerksomhet, jo mer arbeidsro, og det trenger vi. La KTE få bygge videre på det laget her og vi har muligheter til å utrette store ting(for en liten klubb) i fremtiden.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 06, 23:22
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Skjønner at de har litt fokus på Starts første tap under Bjørneby, men hallo, vi er rundens lag med 4-0 seier, hadde vel kanskje fortjent litt oppmerksomhet det også. Syns generelt at TV2 vier lite oppmerksomhet til FFK når vi er gode, mens vi får mer oppmerksomhet i motgang, men sånn er det nok for alle lag.



Helt riktig, slik er det med ALLE lag, men enkelte tror at TV2 har lagt FFK for hat. De kan jo ved neste anledning gå inn i en slik sending med Hamkam-øyne, eller Lyn-øyne og se om de får så veldig mye mer oppmerksomhet. Jeg tviler...

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 27 aug 06, 23:30
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Skjønner at de har litt fokus på Starts første tap under Bjørneby, men hallo, vi er rundens lag med 4-0 seier, hadde vel kanskje fortjent litt oppmerksomhet det også. Syns generelt at TV2 vier lite oppmerksomhet til FFK når vi er gode, mens vi får mer oppmerksomhet i motgang, men sånn er det nok for alle lag.



Helt riktig, slik er det med ALLE lag, men enkelte tror at TV2 har lagt FFK for hat. De kan jo ved neste anledning gå inn i en slik sending med Hamkam-øyne, eller Lyn-øyne og se om de får så veldig mye mer oppmerksomhet. Jeg tviler...


Når det gjelder idag ihverfall så var det noen minutters intervju med Sokolowski og med Ringberg hva anngår Lyn og Ham-Kam.
Jeg er enig at dette temaet ikke er noen  big-deal, men jeg synes at de to devergene og Nils-Johan i studio kunne sagt litt om FFK prestasjon.
Prøver å se nøytralt på dette, og jeg mener at det er slik at hver gang FFk får et godt resultat velger Tv2 å fokusere på hva motstader laget gjør galt.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 06, 23:37
Kan jo ta med at det var god fokus på FFK før og under kampen, var til og med et femminutters innslag med Enerly.

Skulle tro enkelte var så paranoide at TV2 etter Kvisvik-saken innkalte til møte der Valebrokk sa at "heretter skal vi ikke vie FFK noe som helst oppmerksomhet, gi denne beskjeden videre til dem tusen som jobber i TV2".

For alt vi vet kan Eggen ikke vært tilgjengelig for kommentarer, kanskje TV2 hadde en deadline for når alt skulle være ferdig etc. Det trenger ikke være TV2 som hater FFK selv om vi ikke blir nevnt hver gang. I 2004-sesongen fikk vi oppmerksomhet når vi lå langt nede, krise i klubben, men vi fikk da også behørlig oppmerksomhet når det gikk grisebra på høsten. Fortsetter vi å vinne hver kamp fremover og kryper lengre og lengre opp, så vil nok også oppmerksomheten fra mediene ta seg opp.

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 06, 23:45
4-0 da man, en liten komentar fra ffk hadde ikke vært så mye å spørre om.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 aug 06, 13:28

Jeg vet jo godt at dette er en fillesak etter en 4-0-seier, men faktum er at også jeg lot meg provosere her. Har sikkert med å gjøre at jeg, i likhet med andre her tydeligvis, hadde gledet meg veldig til å se måla og også høre en liten analyse som sa hvor fantastiske FFK var. Derfor endte jeg faktisk opp i dårlig humør etter det latterlige innslaget. De viste de fire måla, det var i grunnen det. Viste f.eks. ikke noen av Starts sjanser (og Ramis redninger), noe som ville vært naturlig i et innslag. Og ikke ETT ord fra studio?? Og ikke en liten kommentar fra en FFK-person??

Mulig vi er paranoide, og det er helt klart en fillesak, men denne gangen synes jeg TV2s innslag rett og slett var utrolig slett fotballjournalistikk!

 

 

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 aug 06, 13:31
Dette har jo gått igjen i hele sesongen etter Raymonds lille stunt. Er jo litt ille at en skal bli "boikottet" totalt for en slik fille sak egentlig. Men det skinner igjennom lang vei i TV2 spør du meg.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 28 aug 06, 15:53
Slutter meg til de som er kritiske til TV2 sin dekning. "led" meg gjennom LSK-Hamkam for endelig å kunne kose meg med litt TV-skryt av FFK. Men den gang ei, ikke et ord om at et av bunnlagene har hatt en flott formstigning gjennom tre kamper, eller om kalas-fotball. Selv om vi fleipa bilen hjem om at TV2 sikkert ville fokusere på Bjørneby`s første serietap osv, er det jævlig skuffende at kanalen som har kjøpt monopolrettigheter til TL ikke dekker det viktigste fra en fotballkamp. Er dritt lei TV2.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 aug 06, 18:36

Nå har jeg sett fotballextra på zebra...ingen itervjuer i dag heller...bare de andre lagene....

La oss sende masse mail til tv2 og la de få høre meningen vår....har de førsteretten på tippeligafotball får de jammen dekke det skikkelig...

---------------------------

Heia FFK


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 28 aug 06, 19:27
Jeg er helt enig... Er møk lei av hele sporten på TV2, og de "tørre" programlederne som sitter der... "Mini" som bare prater om RBK og Wathne som kun Brenner for brann.... Hadde vært morro å laget en svær Banner i neste hjemmekamp, som skal bli vist på TV2, og skrevet hva vi mener om det.. Helt talentløst av Sporten og ikke ha ett intervju med verken spillere eller trenere i en slik kamp.. Ville jo i hvertfall vært normalt å ha litt fokus på hvordan det gikk med Bertie ettersom han skal på landslaget o.s.v.  Ingenting... Ræva, rett og slett

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 aug 06, 13:15
Med tanke på at de putter 3 FFK spillere på rundens lag, så syns jeg det hadde vært på sin plass med litt dekning av laget ja...

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f