Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadheim?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 27 aug 06, 20:57
vei til FFK?

Han er vel strengt tatt ikke god nok?

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 aug 06, 21:00
Endret: 27 aug 06, 21:04

Opprinnelig postet av Culemart
vei til FFK?

Han er vel strengt tatt ikke god nok?

Helt klart god nok!!! Super forsterkning?

Sogndals desidert beste spiller og i en klasse for seg i 1 divisjon i følge Sogndals trener.

http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=1853&sesong_id=323&klubb_id=10

http://www.sogndalfotball.no/person.aspx?g568=x&gid=671&id=1114&tgid=568

 

 

 

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 27 aug 06, 21:05
Endret: 27 aug 06, 21:07
Litt statistikk :
http://www.sogndalfotball.no/person.aspx?amid=&id=1114&tgid=568&gid=568&g568=x&aid=

oops! sorry..

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 aug 06, 21:06

Opprinnelig postet av Culemart
vei til FFK?

Han er vel strengt tatt ikke god nok?

Mer info her:

 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/sport_nrk_sogn_og_fjordane/1.911111

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 06, 21:10
Tja, sikkert ikke det vi trenger mest akkurat nå, men kontrakten hans går vel ut etter sesongen? Har vel blitt betegnet som et stort talent veldig lenge nå, uten å ha kommet seg videre enn førstedivisjonsspill med Sogndal.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 aug 06, 21:11

Opprinnelig postet av FFK1903
Tja, sikkert ikke det vi trenger mest akkurat nå, men kontrakten hans går vel ut etter sesongen? Har vel blitt betegnet som et stort talent veldig lenge nå, uten å ha kommet seg videre enn førstedivisjonsspill med Sogndal.

 

Det var jo Brenne også i MOss. Se hva som skjedde med han når han gikk til FFK. Rangerer nok Stadheim ikke noe lavere enn Brenne var i Moss jeg da! 

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 aug 06, 21:15
Hva skal vi med Stadheim ??? Trodde vi jaktet en målfarlig spiss jeg. Kanskje misforstått.

Men det er ihvertfall bedre enn en elektriker fra Island.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 aug 06, 21:18
JA til Stadheim. JA til en spiss til. Vi trenger flere gode spillere. Stadheim er klasse!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 06, 21:18
Opprinnelig postet av oleberg
 

Det var jo Brenne også i MOss. Se hva som skjedde med han når han gikk til FFK. Rangerer nok Stadheim ikke noe lavere enn Brenne var i Moss jeg da! 



Nå hentet vi jo Brenne for tre (?) år siden og da, da var han i begynnelsen av 20-årene, Stadheim er//blir 26 år. Du er ikke talent lengre når du er 26 år, Brenne var ennå et visst talent når han kom til FFK. Brenne tok ganske enkelt de stegene opp, mens Stadheim vel tok stegene ned. Brenne opp i TL, Stadheim ned i Adeccoligaen, uten at noen av TL-klubbene hentet han.

Han kan selvfølgelig slo til, men han bør ikke lengre betegnes som et stort talent i hvert fall.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 27 aug 06, 21:22
Endret: 27 aug 06, 21:22
Ifølge Eggen blir det vanskelig å toppe kjøpet av Bjørkøy : – Bjørkøy må være det beste kjøpet Fredrikstad noen sinne har gjort, sier trener Eggen, som hentet romerikingen fra Hønefoss. fotball.aftenposten.no/eliteserien/article63593.ece

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 06, 23:05
Har han ikke bare skåret 2 mål da?

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 aug 06, 23:36
Endret: 27 aug 06, 23:37
veldig spennende spillerog i form en meget bra forsterkning!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 06, 23:42
Vellkommen Stadheim. Det står på nrk teskt tv at han så kampen.. jeg tror nok han tar enkelt plassen til brenne om han forsetter å bevise at han virker trøtt og sliten

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 aug 06, 23:45
Kan Stadheim være ersatteren til Brenne, ikke umulig at Brenne forsvinner før overgangsvinduet stenger?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 aug 06, 23:47
Anders Stadheim er en veldig teknisk og offensiv midtbanespiller som i MANGE år har blitt beskrevet som et stort talent, men aldri slått igjennom. Så gjenstår det å se om han evevntuelt tar det skrittet i FFK.

Må imidlertid innrømme at jeg ble overrasket over denne nyheten. FFK har jo som kjent vært på spissjakt hele sommer. To spillere var nærmest klar, men begge ser ut til å glippe. Også viser det seg at man isteden henter inn en midtbanespiller? Vet ikke FFK hva de ønsker seg? Hvis man har bestemt seg for å kjøpe bil, så kommer man ikke hjem med en båt...

Når det er sagt så kan det jo hende at det er snakk om både Stadheim og en ny spiss. Og for å holde meg til Stadheim... Det kan tenkes at en overgang betyr at noen er på vei ut, og det mest nærliggende er nok Simen Brenne. Han og Stadheim er veldig like spilletyper. Brenne har ett år igjen av kontrakten og er en ettertraktet spiller. Skal FFK få litt penger for han, så må han nok selges nå eller etter sesongen. Kanskje henter LSK han for å erstatte Robert Koren som nok er inne i sin siste sesong på Åråsen? Det virker ikke veldig urealistisk.

For med Berg, Ramberg, Bjørkøy, Brenne og Stadheim som skal slåss om tre plasser på en midtbane i 4-3-3 så innebærer jo det at to gode fotballspillere til enhver tid må slite benken...

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 27 aug 06, 23:59
Opprinnelig postet av Costanza
Anders Stadheim er en veldig teknisk og offensiv midtbanespiller som i MANGE år har blitt beskrevet som et stort talent, men aldri slått igjennom. Så gjenstår det å se om han evevntuelt tar det skrittet i FFK.

Må imidlertid innrømme at jeg ble overrasket over denne nyheten. FFK har jo som kjent vært på spissjakt hele sommer. To spillere var nærmest klar, men begge ser ut til å glippe. Også viser det seg at man isteden henter inn en midtbanespiller? Vet ikke FFK hva de ønsker seg? Hvis man har bestemt seg for å kjøpe bil, så kommer man ikke hjem med en båt...

Når det er sagt så kan det jo hende at det er snakk om både Stadheim og en ny spiss. Og for å holde meg til Stadheim... Det kan tenkes at en overgang betyr at noen er på vei ut, og det mest nærliggende er nok Simen Brenne. Han og Stadheim er veldig like spilletyper. Brenne har ett år igjen av kontrakten og er en ettertraktet spiller. Skal FFK få litt penger for han, så må han nok selges nå eller etter sesongen. Kanskje henter LSK han for å erstatte Robert Koren som nok er inne i sin siste sesong på Åråsen? Det virker ikke veldig urealistisk.

For med Berg, Ramberg, Bjørkøy, Brenne og Stadheim som skal slåss om tre plasser på en midtbane i 4-3-3 så innebærer jo det at to gode fotballspillere til enhver tid må slite benken...


Tror at det kunne vært en lykkelig løsning for alle de innvolverte (FFK,LSK, Stadheim og Brenne) med unntak av SIL kanskje.
Når det er sagt ville det jo være synd om vi mister Brenne, men enda kjipere er det jo hvis han drar gratis senere.
Ser ikke bort fra at Stadheim kan spille "hengende spiss" og da er jo ikke problemstillingen like aktuell.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 aug 06, 00:07
Endret: 28 aug 06, 00:08

jeg ser gjerne stadheim i FFK drakt! er en meget god spiller, og ingen kan komme å si at en toppspiller i adeccoligaen med 2 landskamper for norge IKKE er god nok for FFK! Har ikke mye kjennskap til stadheim selv, men etter det jeg har hørt fra forskjellige folk er han absolut en klasse spiller som har stagnert litt, ett miljøskifte kan være alt han trenger for å blomstre opp! Synes dette høres mer spennende ut en denne islendingen som er elektriker ihvretfall!

 

men siden han er midtbanespiller betyr nok det, som mange skriver at noen  er på vei ut... jeg har vært kritisk til brenne en stund nå, og ville nok ikke lagt meg ned for å gråte hvis han hadde viket plassen sin for stadheim, brenne er en god fotballspiller ja, men før sesongen ville han nesten ikke skrive under ny kontrakt, men gjorde det til slutt, og defor kan FFK nå, i ro og mak sette seg ned og forhandle med evt intreserte klubber om en god sum, som sagt er han en god fotball spiller, og kan derfor være verdt endel penger, noe FFK virker som de trenger, (selv med onkel H tilbake på banen).

 

Ser for meg dette: stadheim blir klar iløpet av mandag/tirsdag, ffk går i forhandlinger med f.eks lsk, som tenger en erstater til koren som forsvinner etter sesongen (tror jeg) og han kan bli klar for fugla i løpet av uka, da har FFK igjen midler til å hente en spiss som allerede nå er forhandlet ferdig, bare midlene mangler........ lov å håpe....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 aug 06, 00:36

Vil for all del ikke at Simen skal spille for en annen klubb i Norge en FFK, han er Fredrikstad gutt og skal spille her. Men for all del alle spillere mister formen noen ganger, og en ting som er sikkert er at her inn får de høre det. Brenne kommer til å være en viktig brikke for FFK fremover både i kampen om å klatre på tabellen og i kampen om Cup-Finale. Husk at midtbanen til FFK er tynn og andre spillere mister formen eller blir skada rett som det er.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 aug 06, 01:19
Mistenker at Stadheim inn betyr Brenne ut. De er ganske like spilletyper; teknisk gode som liker seg offensivt på midtbanen eller som hengende spiss. Stadheim hentes heller neppe inn for å sitte på benken. Og siden mange klubber nok vil ha Simen Brenne, og han ikke lenger har en selvskreven plass på laget, så kan det nok hende tiden er inne for et salg nå. Jeg ser hvert fall ikke bort i fra at Brenne forsvinner allerede før 31. august hvis Stadheim skriver under. Kanskje blir Lillestrøm hans neste arbeidsgiver?

Jeg synes i så fall det er synd. Har veldig sansen for Brenne som fotballspiller og tror han fortsatt kan utvikle seg mer (først og fremst bli mer stabil på sitt høyeste nivå, og gjøre litt færre defensive feil). Dessuten er han en lokal gutt. Skal ikke ta dette på forskudd selvfølgelig, kan hende jeg tar feil og Brenne blir både ut denne sesongen og den neste. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor FFK henter inn en ny midtbanespiller nå hvis ikke en av de vi har er på vei ut. Og da er det mest nærliggende å tenke på Simen Brenne...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 aug 06, 02:28
Kanskje det er Ramberg som skal ut i pappaperm?

Skjønner godt hvis Brenne selv vil ha nye utfordringer i en større klubb. Hadde dog håpet at han stabiliserte seg på et såpass høyt nivå i FFK at vi kunne selge han videre til en større klubb i Europa og ikke en konkurrent i Tippeligaen.

Men hadde jo vært Eggen i et nøtteskall om han hentet inn midtbanespilleren Stadheim og gjorde han om til en spiss. Ville i så fall ikke vært første gangen Eggen henter inn en spillertype han ikke hadde sååå mye brukt for og omskolerer han til en plass vi trenger folk.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340