Stadheim?
Han er vel strengt tatt ikke god nok?
---------------------------
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Opprinnelig postet av Culemart
På vei til FFK?
Helt klart god nok!!! Super forsterkning?
Sogndals desidert beste spiller og i en klasse for seg i 1 divisjon i følge Sogndals trener.
http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=1853&sesong_id=323&klubb_id=10
http://www.sogndalfotball.no/person.aspx?g568=x&gid=671&id=1114&tgid=568
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
http://www.sogndalfotball.no/person.aspx?amid=&id=1114&tgid=568&gid=568&g568=x&aid=
oops! sorry..
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
På vei til FFK?
Mer info her:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/sport_nrk_sogn_og_fjordane/1.911111
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av FFK1903
Tja, sikkert ikke det vi trenger mest akkurat nå, men kontrakten hans går vel ut etter sesongen? Har vel blitt betegnet som et stort talent veldig lenge nå, uten å ha kommet seg videre enn førstedivisjonsspill med Sogndal.
Det var jo Brenne også i MOss. Se hva som skjedde med han når han gikk til FFK. Rangerer nok Stadheim ikke noe lavere enn Brenne var i Moss jeg da!
Men det er ihvertfall bedre enn en elektriker fra Island.
Opprinnelig postet av oleberg
Det var jo Brenne også i MOss. Se hva som skjedde med han når han gikk til FFK. Rangerer nok Stadheim ikke noe lavere enn Brenne var i Moss jeg da!
Nå hentet vi jo Brenne for tre (?) år siden og da, da var han i begynnelsen av 20-årene, Stadheim er//blir 26 år. Du er ikke talent lengre når du er 26 år, Brenne var ennå et visst talent når han kom til FFK. Brenne tok ganske enkelt de stegene opp, mens Stadheim vel tok stegene ned. Brenne opp i TL, Stadheim ned i Adeccoligaen, uten at noen av TL-klubbene hentet han.
Han kan selvfølgelig slo til, men han bør ikke lengre betegnes som et stort talent i hvert fall.
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Opprinnelig postet av FFK1903
Tja, sikkert ikke det vi trenger mest akkurat nå, men kontrakten hans går vel ut etter sesongen? Har vel blitt betegnet som et stort talent veldig lenge nå, uten å ha kommet seg videre enn førstedivisjonsspill med Sogndal.
Stadheim har kontrakt med Sogndal i to år til.
Står det her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/sport_nrk_sogn_og_fjordane/1.911111
Heia FFK
På vei til FFK?
Hallo!
En av 1. divisjons største profiler er selvfølgelig god nok for FFK. Men han er vel ikke spiss?
FFK på toppen i 2006
Om Stadheim kommer inn, vil nok en forsvinne ut! Kanskje ikke nå, men til høsten.
Idag starter vi med Simen på benken, hadde vi hatt Stadheim her, hadde Ramberg også starta på benken? Jonna? Raymond er nok den sikreste på midten/foran om dagen. Men der vi trenger mer konkurranse nå er faktisk på SPISSplassen..
Kommer det kun en spiller, nei takk til Stadheim! Skal vi hente to, ja takk til Stadheim, SAMMEN med en spiss!
Nå skal det sies at Mishy jobber utrolig bra å kreiger i dag igjen, men han må også få litt konkurranse. Se hva konkurransen vi har om midtbaneplassene nå har gjort med laget!
Rød.... hvit... og patriot!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Er sikker på at Stadheim vil blomstre som bare det under KTE, trenger bare et miljøskifte og et spark i ræva slik denne typen spillere ofte trenger.
Sogndal har brukt ham en del i en fri rolle bak Håvard Flo.
Jeg tror han vil vise seg å være et kjempekjøp selv til 5 mill.
Må imidlertid innrømme at jeg ble overrasket over denne nyheten. FFK har jo som kjent vært på spissjakt hele sommer. To spillere var nærmest klar, men begge ser ut til å glippe. Også viser det seg at man isteden henter inn en midtbanespiller? Vet ikke FFK hva de ønsker seg? Hvis man har bestemt seg for å kjøpe bil, så kommer man ikke hjem med en båt...
Når det er sagt så kan det jo hende at det er snakk om både Stadheim og en ny spiss. Og for å holde meg til Stadheim... Det kan tenkes at en overgang betyr at noen er på vei ut, og det mest nærliggende er nok Simen Brenne. Han og Stadheim er veldig like spilletyper. Brenne har ett år igjen av kontrakten og er en ettertraktet spiller. Skal FFK få litt penger for han, så må han nok selges nå eller etter sesongen. Kanskje henter LSK han for å erstatte Robert Koren som nok er inne i sin siste sesong på Åråsen? Det virker ikke veldig urealistisk.
For med Berg, Ramberg, Bjørkøy, Brenne og Stadheim som skal slåss om tre plasser på en midtbane i 4-3-3 så innebærer jo det at to gode fotballspillere til enhver tid må slite benken...
Opprinnelig postet av Costanza
Anders Stadheim er en veldig teknisk og offensiv midtbanespiller som i MANGE år har blitt beskrevet som et stort talent, men aldri slått igjennom. Så gjenstår det å se om han evevntuelt tar det skrittet i FFK.
Må imidlertid innrømme at jeg ble overrasket over denne nyheten. FFK har jo som kjent vært på spissjakt hele sommer. To spillere var nærmest klar, men begge ser ut til å glippe. Også viser det seg at man isteden henter inn en midtbanespiller? Vet ikke FFK hva de ønsker seg? Hvis man har bestemt seg for å kjøpe bil, så kommer man ikke hjem med en båt...
Når det er sagt så kan det jo hende at det er snakk om både Stadheim og en ny spiss. Og for å holde meg til Stadheim... Det kan tenkes at en overgang betyr at noen er på vei ut, og det mest nærliggende er nok Simen Brenne. Han og Stadheim er veldig like spilletyper. Brenne har ett år igjen av kontrakten og er en ettertraktet spiller. Skal FFK få litt penger for han, så må han nok selges nå eller etter sesongen. Kanskje henter LSK han for å erstatte Robert Koren som nok er inne i sin siste sesong på Åråsen? Det virker ikke veldig urealistisk.
For med Berg, Ramberg, Bjørkøy, Brenne og Stadheim som skal slåss om tre plasser på en midtbane i 4-3-3 så innebærer jo det at to gode fotballspillere til enhver tid må slite benken...
Tror at det kunne vært en lykkelig løsning for alle de innvolverte (FFK,LSK, Stadheim og Brenne) med unntak av SIL kanskje.
Når det er sagt ville det jo være synd om vi mister Brenne, men enda kjipere er det jo hvis han drar gratis senere.
Ser ikke bort fra at Stadheim kan spille "hengende spiss" og da er jo ikke problemstillingen like aktuell.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914